Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Šílené kontrolky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
davados



Založen: 6.9.2009
Příspěvky: 797
Bydliště - POVINNÉ *: Praha

PříspěvekZaslal: 09.12.09 12:04    Předmět: Citovat

to mi dělalo taky.Při startování problikly a pak už nic.U mně to byla chyba někde v kabeláži u měrky,ale benzíny to maj asi jinak uspořádaný
_________________
Taxi Renault 19 Chamade 1,9Td 66kw ph I-look 16V
+NOVÝ Taxi Citroen Xsara II 2002 2,0 Hdi
66kw
http://renault19td.rajce.net

Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to !!! Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios
Anonymní





PříspěvekZaslal: 09.12.09 20:10    Předmět: Citovat

Zdravím, dnešní postřehy jsou:
1.)Kabely od čidla hladiny oleje pod filtrem(má dva vývody typu faston)-jeho odpor v normě, odpor 8,2 Ohmu.
Kabely od něj do přístrojovky v pořádku(odpor ve vedení u obou po 1 Ohmu).Je to fialový a hnědý drát.Vedou do dvoupinový kostky.

2.)Kostry motoru OK.
3.)Čidlo tlaku oleje nad filtrem(jeden pin, zelený obal)-odpor nevím jaký má být, ale vedení do přístrojové desky do pinu B2 v pořádku(odpor vedení 1,2 Ohmu).

Dále napíšu že mám přístojovou desku Sagem serie 1249419, RNUR 7700839928 H 01-9-95, S: 21577733-7N.
Vzadu nad otáčkoměrem má 13 PINů(konektor), nad rychloměrem má 9pin a nahoře uprostřed 11 pin, dole za otáčkoměrem je dvoupinový konektor čidla oleje. Wink
Jinak v Jak na to je to napsaný co co je, ale je to různě kombinovaný se základní a pokročilou výbavou.Je to docela záhul.

Za každou další radu budu vděčen, a ještě se zeptám, kde je čidlo teploty motoru?Díky.

Sorry za velkou fotku, je to obrázek ale shodný s mým typem.
http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2951/2951008-pristrojova-deska-na-renault-19-1.jpg
Návrat nahoru
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 09.12.09 20:17    Předmět: Citovat

ta fotka je zrovna veglia Laughing
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Alios
Anonymní





PříspěvekZaslal: 09.12.09 20:22    Předmět: Citovat

píši, obrázek shodný s mým typem, jako rozvržení přístrojů Wink
Jinak nemůže být těch naměřených 7 a 8 mV od něčeho jiného?Protože, dle jak na to je to různě zkombinováno.Možná něco odešlo přímo v desce, ale je to divný, že by se to po vypnutí motoru a otočení klíčkem spravilo. Confused
Návrat nahoru
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 09.12.09 21:11    Předmět: Citovat

Když ti to nefunguje tak na těch dvou pinech naměříš 8mV,...... a když to funguje tak na nich je 12V že ano ????
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Alios
Anonymní





PříspěvekZaslal: 09.12.09 22:00    Předmět: Citovat

To nemůže potvrdit, nevím jestli tam 12V vůbec teče.Mám teď přístrojovku venku, celou jsem ji prošel, byly povolený ty matičky a dvě žárovky nějaký zajímavý. Confused
Zkoušel jsem to měřit na pinech bez přístrojovky, ale za chodu jsem to ještě nezkoušel, nevím jestli by to něco neudělalo.Jinak poznat který pin je na co je opravdu umění, sháním dokumentaci k přístrojovce Sagem, ale zatím nic.Přístrojovka se mi zdá v pořádku, ale nejde mi do hlavy, proč to nejede a pak když chvíli vrčí motor a vypne se a zepne klíček, tak měřák ukazuje kolik je oleje, svítí kontrolka mazání a kontrolka přehřátí a potom zase ani jedno se nechytá.Po otočení klíčkem svítí jenom dobíjení.
Ještě ani nevím zda ty piny, na kterých bylo 7 a 8mV tomu patří. Crying or Very sad
Návrat nahoru
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 09.12.09 22:13    Předmět: Citovat

Kůůůůůůwa, Alios.....tys mě donutil v 22:00 abych vstal z gauče, zašel do dílny, zkoukl palubovku, namaloval schéma, oscanoval a dal ho sem........Mám u tebe aspoň Píííívo


Takže, pokud ve stavu kdy ti to nesvítí máš na pinu 3 ...12V tak máš v háji čidlo tlaku oleje.....Pokud tam nemáš 12V tak je to přerušený mezi konektorem ,,B,, a pojistkama
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.


Naposledy upravil jarda dne 09.12.09 22:28, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 09.12.09 22:23    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Alios
Anonymní





PříspěvekZaslal: 09.12.09 22:29    Předmět: Citovat

Díky moc, nelze ani vyjádřit tu radost z pomoci.Jsem dlužníkem.Zítra to půjdu praktikovat.
Návrat nahoru
davados



Založen: 6.9.2009
Příspěvky: 797
Bydliště - POVINNÉ *: Praha

PříspěvekZaslal: 09.12.09 23:02    Předmět: Citovat

A ja se omlouvam ne WD,ale kontaktolem mi to prostrikal Wink
_________________
Taxi Renault 19 Chamade 1,9Td 66kw ph I-look 16V
+NOVÝ Taxi Citroen Xsara II 2002 2,0 Hdi
66kw
http://renault19td.rajce.net

Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to !!! Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 09.12.09 23:16    Předmět: Citovat

Ještě....když jsi měřil ty odpory..... čidlo tlaku oleje proti kostře musí mít 0 Ohm při vypnutém motoru a klíčku.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 10.12.09 06:37    Předmět: Citovat

Na co je tam ta dioda? Confused
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 10.12.09 07:03    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
Na co je tam ta dioda? Confused
přehřáti motoru rozsvítí olej protože je taky žhavej a už nemusí dobře mazat možná proto? Embarassed
Návrat nahoru
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 10.12.09 08:18    Předmět: Citovat

nebo možná jestli nemá něco společného s tím že po zapnutí klíčku se rozsvítí na chvíli všechny důležité kontrolky že jsou OK,ale to by chtělo komplet zapojení,tak jedině že by to Jarda dokresli Very Happy Very Happy
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 10.12.09 09:55    Předmět: Citovat

mazani , ukazatel oleje a kontrolka přehřati ( je to teplota vody ne oleje Laughing ) je na jednom kabelu když nezapojiš jediny čidlo nejde ani jedna kontrolka
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com