Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 15.07.09 22:31 Předmět: Problém s volnoběhem |
|
|
Nazdar, určitě to tady už někde je, ale najít to je celkem problém.
Mám problém s volnoběhem u 1.8 65kW SPI, zvedá se mi i u zahřátého motoru na 2000ot. a potom pomalu klesá, jako po nastartování. Co to může být? čidlo teploty ukazuje dobře (pokud je stejné pro ŘJ i budíky). Všimnul jsem si, že po přidání plynu vyjede motorek volnoběhu a po puštění pomalu zajíždí. _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 16.07.09 05:40 Předmět: |
|
|
Máš nejspíš ten samej motor co já, takže s tímhle nejspíš nenaděláš nic. Mně to dělá od tý doby co to auto mám. Trošku se to postupem času zklepšilo,ale stejně po nastartování to má tendenci trošku kulhat a kuckat a zdechat. Postupně jsem povyměňoval všecky čidla krom čidla teploty nasávaného vzduchu,protože jsem ho nikde nesehnal a snímač polohy klapky,protože tim si myslim,že to určitě neni. Řekl bych,že největší změnu přinesla výměna čidla teploty motoru pro ŘJ. Najdeš ho zepředu v pravým dolním rohu hlavy válců. Čidlo pro budík je naproti za motorem a na chod motoru nemá vliv. Kdyby si sehnal to čidlo teploty vzduchu(nové),nebo si ten problém jakkoliv jinak vyřešil, tak mi dej prosím vědět. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 16.07.09 07:31 Předmět: |
|
|
Teplotní čidlo byla první věc co mě napadla, jen jsem myslel že je stejné pro budíky i ŘJ. Motor šlape perfektně, nezdechá, nekucká, jen mi lezou ty otáčky nahoru... O víkendu tam zkusím dát čidlo z druhého auta a uvidíme  _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 16.07.09 08:30 Předmět: |
|
|
Aha. Tak to u tebe bude možná opravdu jen to čidlo. Z jinýho auta bych nedával. Nový jsem koupil normálně v krámě za 450kč a máš jistotu, že je OK. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 16.07.09 20:49 Předmět: |
|
|
No,......a za 90kč koupíš multimetr kterým všechny čidla proměříš. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 16.07.09 21:59 Předmět: |
|
|
Auto je na chatě na špalkách, zrovna dělám na kastli, je tam třeba zavařit pár dírek... Motor budu řešit potom, jen mě zajímal váš názor Takže neboj jardo, multimetr mám, a dokonce za víc jak 90Kč od fy Protek.  _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 16.07.09 22:01 Předmět: |
|
|
Cituji: O víkendu tam zkusím dát čidlo z druhého auta a uvidíme .... tak na co máš ten multimetr ??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 16.07.09 22:21 Předmět: |
|
|
Změřit to samozdřejmě zkusím, a kdyžtak vemu čidlo z druhýho auta (funkční) na porovnání. Chceš to ještě upřesnit? Ale stejně to tím čidlem nebude, to by bylo moc jednoduchý a na renckovi není nic jednoduché.  _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 16.07.09 22:37 Předmět: |
|
|
No taky se ti může stát že budeš porovnávat 2 vadné čidla _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 17.07.09 05:41 Předmět: |
|
|
jarda: Prosimtě a nevíš náhodou jak změřit čidlo teploty nasávanýho vzduchu? Předpokládám,že to bude měnící se odpor v závislosti na teplotě,ale nevim kolik by to mělo při jaký teplotě ukazovat. Mám vstřikování Weber, takže čidlo není součástí vstřikovače - je kousíček vedle samostatně. A nebo nejlépe kde rovnou sehnat nový. V Renaultu mě poslali do řiti,že prej oni maj jako náhradní díl celý vstřikování za 20t. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 17.07.09 08:00 Předmět: |
|
|
kunax: ty by si měl myslím mít tyhle hodnoty :
odpor: 3 000 - 4 000 ohmů / 20 °C
odpor: 1 000 - 1 700 ohmů / 40 °C _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 17.07.09 08:07 Předmět: |
|
|
Supr,díky. Zkusim. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|