Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
beda

Založen: 15.11.2008 Příspěvky: 3330 Bydliště - POVINNÉ *: Rožnov p. R./Brno
|
Zaslal: 19.06.09 17:51 Předmět: |
|
|
kdyz jste u tech tlaku , je normalni aby kdyz mam motor studeny tak se rucicka tlaku oleje pohybovala v horni polovine a kdyz se zahreje tak nekde kolem pulky ? olej je tam novy _________________ www.89buildesign.cz www.levne-projekty.cz www.3dvize.cz - Projekční kancelář, vizualizace atd.
Auto : Volvo V70, D5 Ocean Race
Moto : Suzuki Bandit 600 N, Aprilia RSV Tuono, Amperia Caf e, Aprilia RS 125 Extrema :-) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 19.06.09 21:54 Předmět: |
|
|
studený motor znamená hustý olej a tím pádem větší tlak _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lanex

Založen: 14.4.2008 Příspěvky: 211 Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno
|
Zaslal: 23.06.09 11:12 Předmět: |
|
|
Jasný, když se olej ohřeje, zřídne, a proto klesne tlak. To je normální. Na to startování jsem slyšel teorii že se kroužky po ohřátí o něco roztáhnou, a tím se více utěsní a má vyšší kompresi. Studenej motor je "staženej" a tak kroužky trochu kompresi propouští. Jestli to je nebo neni pravda nevim. Další teorie byla že jsou už kroužky spečený, a tak víc dávaj startéru zabrat. Moje teorie je, že renault podcenil startér, měly tam dát už z výroby o něco silnější, nebo s převodem. Sou káry kde je 8 válců s kompresí 11:1, a startér snima točí jak s flašinetem, takže to určitě vyřešit jde ;-) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cizap
Založen: 10.7.2009 Příspěvky: 27 Bydliště - POVINNÉ *: Rudice
|
Zaslal: 20.07.09 13:34 Předmět: |
|
|
Jak uz tu psali jini, problem je asi starter. Mam 1,7 66kw a kdzy se motor zahral tak nechtel chytit (netocil, jen cvakla civka a nespustil se starter), musel sem povypinat vse od elektriky a potom teprva se chytl otazka je jeslti to bylo dobou stani nebo odpojovanim, kontroloval sem ukostreni, kabelaze, baterku proste vsechno, a nic. nakonec sem nechal prehodit starter a vse ok asi tri roky, ovsem ted uz se to zacina projevovat znova. Hold novej ten starter nebyl. A ja bych to videl ze ma asi velkej odber, a jestli se se starim pali kontakty a nebo nekde neco ve starteru pridira to nevim kazdopadne to pomohlo. Jinak na dalnici v chorvatsku mi to udelalo taky a to uz me oblejval pot . |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|