Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 12.05.09 22:22 Předmět: |
|
|
jo pulitr je oproavdu hodne ..ešte bych nepoužival svetla,vetrak,radio to žere proud tudiš to žere i vic benzinu  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 12.05.09 22:24 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | že je to nesmysl a už sme ti to řikaly  | už se mám přestat smát
X-FILES .. jak chceš měřit lambdu multimetrem??? to je jako bys chtěl na CD-ROMce pouštět DVD  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 12.05.09 23:00 Předmět: |
|
|
2 LANiN: no to přirovnání je trošku nešťastné, ale budiž. Pokud víš jak funguje lambda, tak to úplná blbost není. Problém je jen v tom, že má multimetr strašně pomalý AD převodník. Ale když použiješ osciloskop (přepnutý na bodový režim a stejnosměrný vstup) tak už dostaneš reálnější představu toho co to dělá.
Tady je charakteristika lambda sondy. Přičemž lambda je poměr kyslíku ve spalinách. Pokud je chudá směs, je hodna v rozmezí 100-500mV, pokud je bohatá směs, je hodnota v rozmezí 500-1000mV.
A k tomu zahřívání, při zahřívání se mění doba reakce sondy. Minimální teplota pro reálný provoz by měla být 300°C. _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 12.05.09 23:05 Předmět: |
|
|
A ještě k tomu ježdění na neutrál. Zkuste někdo s MPI motorem napíchnout vstřikovací ventily a ověřit, jestli se otvírají i s kvaltem, pokud bude někdo šikovnější, může nám tu hodit i o kolik je doba otevření ventilů větší/kratší. _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 13.05.09 05:48 Předmět: |
|
|
reezy napsal: | Já teda nevím, ale podle mě by člověk měl jezdit a šetřit když je na neutrálu, aspoň soused co si dělá statistku, tak jezdil z kopce na neutrál a pak jezdil stejně kilometrů bržděním motorem a zjistil, že měl o 0,5l menší spotřebu na neutrálu samozřejmě zase na úkor brzd |
mozna u starych aut u novych se pri jizde z kopce se zarazenou rychlosti a pustenym plynem vypinaji vstriky takze spotreba 0 pri jizde na neutral ti motor jede na volnobeh takze nejaka spotreba tam bude,jak je to u R19 nevim _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
beddda

Založen: 21.10.2008 Příspěvky: 5 Bydliště - POVINNÉ *: Náchodsko
|
Zaslal: 13.05.09 07:47 Předmět: |
|
|
Zdarec, u mé 19ctky počítač ukazuje 0 při brždění motorem a tak je to správně, na volnoběh cca 2 litry...
-------------------------------------------------------------------
ph2, 1.8 80kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
Zaslal: 15.05.09 06:28 Předmět: |
|
|
Melo by to tak bejt u kazdyho auta s vstrikovanim...
Tak sem meril spotrebu u svyho 16v a Jihlava -> Pardubice (kolem 100km)
jel sem na spotrebu takze obce 50 - 60 mimo 90 - 100 zadny predjizdeni ale sem tam taky bylo potreba vic plynu atd takze takova normalni v poho jizda a 6.49l docela prekvapujici spotreba...
posledne kdyz sem to jel brzda plyn a kde to slo tak 180 tak spotreba 8.7l _________________ Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rencek RT
Založen: 30.6.2008 Příspěvky: 294 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 21.06.09 16:52 Předmět: |
|
|
Zdar hoši já mám zase problem taky s krokovým motorkem je normální že otáčky vyletí na 2000 a potom pomalu padají,až se dostanou na 850-900 mám 1.7 54KW a tu škrtící klapku sem měnil celou i s krokovým motorkem trochu sme si pohrál s volnoběhem páč to bylo předtím vysoko ale furt mám problem že vobčas se dostane volnoběh pod 800 neli mín ale motor mi zatím nechcípl a potom se to vždycky srovná za na puvodní vonoběh,ale stane se to jednou za čas je to normální!! ,tka napul sem so spravil !! ale měl sme předtím r 19 1.7 54KW a u teto bylo taky tam to taky lítalo na 2000 ot ale nedělalo mi to to padání pod 800 !!!!tak nevím v čem je problem šrktící klapka byla čištá,už sme to tady jednou psal:-)a furt to neníé vyřešený ,nový svíčky mám filtr taky,tak díky moc za rady zatím zdáároš však vy si s tím nějak poradíte:-)muže to potom mít i vliv na spotřebu benzínu to mám aspon 8 litru neli víc ale je pravda že tu te první sem měl spotřebu 6.5 a mín:-) tak to asi vylučuji _________________ Spotřeba kombinovaná cca ted s rendou
7 litrů/100km:D
Crash.R19 šeda metla 54KW!!§
Minulost : střet s passatem :-( R19 černá PH2
Současnost: R19 54KW 73PS vínový mazák
http://renour.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
X_Files

Založen: 4.5.2009 Příspěvky: 192 Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko
|
Zaslal: 22.06.09 21:46 Předmět: |
|
|
Mám stejný motor a chová se stejně jak popisuješ. Mám ho rok a zatím nikdy nechcípl, otáčky padají pod 800 ot. K té spotřebě, mám kolem 8L a níž se dostanu jen na dálkových trasách (Ostrava-Brno) a i tak nejdu pod 7L. V jakých otáčkách jezdíš? _________________ R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rencek RT
Založen: 30.6.2008 Příspěvky: 294 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 28.06.09 19:00 Předmět: |
|
|
X_Files napsal: | Mám stejný motor a chová se stejně jak popisuješ. Mám ho rok a zatím nikdy nechcípl, otáčky padají pod 800 ot. K té spotřebě, mám kolem 8L a níž se dostanu jen na dálkových trasách (Ostrava-Brno) a i tak nejdu pod 7L. V jakých otáčkách jezdíš? |
Vono je to jedno ale měl sem to horší a to když sem přesáhl rychle 3000 ot tak to chcíplo uplně nebo to spadlo až pod 800 upa dolu ale když sem zase zařadil tak se to chytlo ale když sem to nechal tak už to chcíplo tak nevím já jezdím trak onrmálně ale tedka jezdím sportovněji tka do 5000 ale já už jich měl pod rukama a nikdy sem se s tím nesetkal:-) _________________ Spotřeba kombinovaná cca ted s rendou
7 litrů/100km:D
Crash.R19 šeda metla 54KW!!§
Minulost : střet s passatem :-( R19 černá PH2
Současnost: R19 54KW 73PS vínový mazák
http://renour.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rencek RT
Založen: 30.6.2008 Příspěvky: 294 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 24.10.09 15:27 Předmět: |
|
|
X_Files napsal: | Mám stejný motor a chová se stejně jak popisuješ. Mám ho rok a zatím nikdy nechcípl, otáčky padají pod 800 ot. K té spotřebě, mám kolem 8L a níž se dostanu jen na dálkových trasách (Ostrava-Brno) a i tak nejdu pod 7L. V jakých otáčkách jezdíš? | jezdím tak 3000-3500 otáček:-) ale už sme to vyřešil:-) dávno:-)jen spotřebaj e okolo 8 litru furt _________________ Spotřeba kombinovaná cca ted s rendou
7 litrů/100km:D
Crash.R19 šeda metla 54KW!!§
Minulost : střet s passatem :-( R19 černá PH2
Současnost: R19 54KW 73PS vínový mazák
http://renour.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 24.10.09 21:11 Předmět: |
|
|
Ahoj já mám taky 54kw,a dělolo mi to tady a vyřešil jsem to tak že jsem vymontoval ze sání čidlo teploty nasávaného vzduchu a vyčistil ten konec,od té doby mi to nechcípá při přeřazení a ani nepadají otáčky níž než 800,to čidlo namočit do benzínu a vyčistit štětečkem a znova zašroubovat a jedem.Práce na max. 20minut  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Fuller
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 29 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 02.11.09 15:03 Předmět: Volnoběh |
|
|
Mercury napsal: |  |
Ahojte, srovnávali a přetěsňovali mi hlavu motoru a zbyl jim 4 polový konektor, který by mohl pasovat do konektoru na obrázku R-2205. Je možné, že to nezapojili? Prý už tam byl navíc předtím. S tím, že mi rozjebali volnoběh zatěžovat nebudu.
Díky _________________ Renalt 19 PH1 - 1,4 GTR 43kW C3J/710 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 02.11.09 15:09 Předmět: |
|
|
jo,to je možné,když je motorek volnoběhu odpojen při nastartované motoru nejdou otáčky dolů,ale naopak snad pomaliku lezou nahoru. _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Fuller
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 29 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 02.11.09 15:32 Předmět: |
|
|
Díky a zapojuje se asi zespod, že? Jen odhaduji, ještě jsem se na to nedíval.  _________________ Renalt 19 PH1 - 1,4 GTR 43kW C3J/710 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|