Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
farer50
Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 5 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín
|
Zaslal: 15.02.09 20:48 Předmět: přístrojovka R19 |
|
|
Koupil jsem si 19 rencka je tam přístrojová deska a na ní displej který se ovládá tlačítkem na páčce na ovládání stěraču, kde se mění funkce máte někdo návod co přesně tyto funkce znamenaj. Je tam něco jako okamžitá spotřeba, množství paliva v nádrži a další funkce. Pokud někdo máte návod co to přesně značí a jak se to nastavuje a ovládá hilfněte
Díky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 15.02.09 20:52 Předmět: |
|
|
je to palubni PC navod je v přiručce na 19 třeba ji nekdo ma v internetovy podobě _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 15.02.09 21:06 Předmět: |
|
|
Tohle jsem ti upnul:
http://www.edisk.cz/stahni/44058/pocitac.pdf_1.35MB.html
Jednoduše řečeno: Nádrž,dojezd,průměrná rychlost, ujetá vzdálenost, průměrná spotřeba,aktuální spotřeba, venkovní teplota. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
megaliner
Založen: 10.4.2009 Příspěvky: 151 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 23.04.09 22:46 Předmět: |
|
|
Zdravím, chci se zeptat, jestli se dělaly palubní PC v různých konfiguracích, protože mám Chamade Ph1 r.v. 1991 a palubní PC mi ukazuje kraviny. počet litrů v nádrži je snad jediný co sedí. Aktuální spotřeba funguje tak, že pod 7 jsem se ani z kopce na neutrálu nebo na kvaltu nedostal. ukazuje stále 07. Když ji přišlápnu, tak není problém tam mít i 38. Tečka mezi tím není. Test segmentu palubního PC je OK. Všechny segmenty svítí. Zvláštní je, že venkovní teplotu neukazuje a třeba hodnoty dojezdu taky chybí a grafika auta a značky taky chybí. Přiznám se, že vlastně z těch asi 5ti hodnot, co mi teď ukazuje je použitelná asi jen ta nádrž. I s tou je to ale zvláštní, protože podle všech příruček pokud je v nádrži méně jak 5 litrů, nemělo by už nic ukazovat. A já dnes měl v nádrži 3 litry. Tedy podle počítače. Pak jsem natankoval 12 litrů a na počítadle se objevilo 13litrů v nádrži. Nemáte někdo nápad, kde by mohl být problém? Pokud jsem si dobře všimnul, tak byla o nějakých x 10000 km stočená, protože první dvě číslice jsou posunuté asi o mm nahoru... Jestli to tedy může mít vliv. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 24.04.09 00:30 Předmět: |
|
|
1)jak se dělá test segmentů?
To co popisuješ asi způsobuje nezapojené nějaké čidlo, nebo špatný kabel/kontakt... _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
megaliner
Založen: 10.4.2009 Příspěvky: 151 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 24.04.09 01:23 Předmět: |
|
|
No pokud jsem dobře vyčetl, tak test segmentů je v podstatě o tom, že (teda alespoň mě) začne po otočení klíčkem blikat celej displej. Až po zmáčknutí tlačítka na páčce se začnou zapínat jednotlivý režimy. Přiznám se, že mě to trochu obtěžuje, neustále mačkat po každém startu tlačítko na posun funkce. V manualu píšou, že tím blikáním lze zkontrolovat funkčnost DISPLEJE. Protože když ten displej bliká celej, není důvod aby potom při jednotlivých funkcích neukazoval to, co má. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
megaliner
Založen: 10.4.2009 Příspěvky: 151 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 24.04.09 01:32 Předmět: |
|
|
Navíc mě napadlo, že špatný kontakt nebo čidlo nebude "žádný" problém, protože elektriku na levé straně auta, jak je podběh mám obalenou igelitkou a na tom hozený hadr. Co jsem ale zběžně kontroloval kabeláž v igelitce, nic není poškozené. Jen asi po nehodě, kterou musela před zimou mít se pak ty kabely opravily jen tak provizorně... Že to byla šmejdská oprava svědčí fakt, že jsem koupil auto a neujelo ani 60km a už se rozlomil vnitřní kloub na pravé poloose. Nakonec se zjistilo, že na předku byl každý tlumič jiný a každé pero bylo jiné, díky tomu se urval silentblok motoru a díky tomu nevydržel kloub odšlápnutí z křižovatky doprava do kopce. Oprava mě stála 5000 jen škoda těch dvou rozlámaných zdravých poloos, které nevydržely geometrii. Jedna praskla před geometrií, jedna po narovnání. Teď je tam třetí. Už jsem na ní ujel přes 500 km a naštěstí už drží a doufám ještě bude držet. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ivan1
Založen: 21.3.2009 Příspěvky: 16777215 Bydliště - POVINNÉ *: Slovensko
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 24.04.09 14:53 Předmět: |
|
|
To megaliner:
Myslím, že máš špatné kontakty u palubáku! Když otočíš klíčkem, tak palubák nesmí blikat. Začne blikat jen po odpojení napájení! Když bliká, tak pootoč nulovacím čudlíkem, kterým se nulují denní kilometry. Pokud by po opětovném otočení klíčkem znova blikal, tak to znamená, že se ti odpojuje napětí od palubáku. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
megaliner
Založen: 10.4.2009 Příspěvky: 151 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 24.04.09 18:15 Předmět: |
|
|
No tak otačet jsem s tím zkoušel xkrát a i dělat různé kombinace (držení a otočení klíčkem atd.) a stále bliká. Zkusím nějak vytáhnout budíky a zjistit, kde je problém. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
megaliner
Založen: 10.4.2009 Příspěvky: 151 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 24.04.09 18:31 Předmět: |
|
|
Navíc celkově mi PC ukazuje pouze 3 hodnoty a to nádrž a dvě km hodnoty, které ale neodpovídají žádné z popisovaných funkcí palubního PC. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 24.04.09 19:26 Předmět: |
|
|
bych řekl, že máš nco s konektorem na zadní straně palubáku, nebo ti odešel palubák... _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
megaliner
Založen: 10.4.2009 Příspěvky: 151 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 24.04.09 20:02 Předmět: |
|
|
No tak hlavne ze alespon tu nadrz vcelku dobre ukazuje, protoze jinak by to byl fakt problem. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
razor893
Založen: 2.10.2008 Příspěvky: 50 Bydliště - POVINNÉ *: Slovensko-Nitra
|
Zaslal: 26.04.09 12:32 Předmět: palubak |
|
|
to co popisujes je diagnosticky mod pc na overenie funkcnosti jednotlivych casti.niekde sa ti po vypnuti zapalovania prerusi privod k el energie k pc a preto ti aj zakazdym blika, a neukazuje znacky.Moze byt aj skrat na nulovacom tlacitku, uz neviem presne ktory pin to je, uz je to davno co som sa ja rozculoval s mojim nakonec som ho aj tak vyhodil a dal obyc budiky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|