Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 02.01.08 00:02 Předmět: jak ubrat na učinosti posilovači řizeni |
|
|
Zdravim jak nejlip ubrat učinosti posilovače řizeni .. přide mi že 19 ma zbytečne přeposilovany řizeni mam malej volant (30cm) ale stejne de točit moc lehce.. co se stane když dam malou řemenici na kliku uberu tim otačky posilovače nebo ne .. sem linej to počitat nebo nekde hledat..diky _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 02.01.08 00:52 Předmět: Re: jak ubrat na učinosti posilovači řizeni |
|
|
m1tv napsal: | Zdravim jak nejlip ubrat učinosti posilovače řizeni .. přide mi že 19 ma zbytečne přeposilovany řizeni mam malej volant (30cm) ale stejne de točit moc lehce.. co se stane když dam malou řemenici na kliku uberu tim otačky posilovače nebo ne .. sem linej to počitat nebo nekde hledat..diky |
Ubereš tím otáčky pumpě ale taky altíku i vodní pumpě a pochybuji, že poznáš na tom servu rozdíl!! _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 02.01.08 07:30 Předmět: |
|
|
ta řemenice je skoro polovični takže by tam rozdil mohl bejt znat vyzkoušim a uvidím  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 02.01.08 09:51 Předmět: |
|
|
kdyz bude polovicni remenice budou i polovicni otacky _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 02.01.08 12:05 Předmět: |
|
|
nic vezlím, ale motat volantem jde stejně na volnobeh při 1000 ot/min jak pří 4000 ot/min, tak si myslím že tomu nepomůžeš, ale zkusil byck zmenšit průtok hadice od čerpadla k řízení, aby se zmenšil tlak v řízení _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 02.01.08 12:42 Předmět: |
|
|
a ja...ja bych se na to vys*al :-D otec ma almeru 02 a tomu se rika preposilovany rizeni bez zpetny vazby  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ufas

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 02.01.08 13:29 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | a ja...ja bych se na to vys*al :-D otec ma almeru 02 a tomu se rika preposilovany rizeni bez zpetny vazby  |
vim o cem mluvis... tatik ji ma taky... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 02.01.08 20:58 Předmět: Re: jak ubrat na učinosti posilovači řizeni |
|
|
mirek napsal: | m1tv napsal: | Zdravim jak nejlip ubrat učinosti posilovače řizeni .. přide mi že 19 ma zbytečne přeposilovany řizeni mam malej volant (30cm) ale stejne de točit moc lehce.. co se stane když dam malou řemenici na kliku uberu tim otačky posilovače nebo ne .. sem linej to počitat nebo nekde hledat..diky |
Ubereš tím otáčky pumpě ale taky altíku i vodní pumpě a pochybuji, že poznáš na tom servu rozdíl!! |
ubereš otáčky jen tam kde změníš velikost řemenice ale ne všemu jak píšeš. Jinak já servo odpojil (doslova vyhodil do kopřiv) uplně. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 02.01.08 21:00 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | nic vezlím, ale motat volantem jde stejně na volnobeh při 1000 ot/min jak pří 4000 ot/min, tak si myslím že tomu nepomůžeš, ale zkusil byck zmenšit průtok hadice od čerpadla k řízení, aby se zmenšil tlak v řízení |
není to náhodou že když někde zmenšíš průtok tak ale v tom místě zmenšení zvětšíš tlak? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 02.01.08 22:46 Předmět: |
|
|
tyyjo tak to nechces vyhodit servo uplne..jak se ti mota na miste ? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 03.01.08 11:00 Předmět: |
|
|
KristensenJ napsal: | hynek napsal: | nic vezlím, ale motat volantem jde stejně na volnobeh při 1000 ot/min jak pří 4000 ot/min, tak si myslím že tomu nepomůžeš, ale zkusil byck zmenšit průtok hadice od čerpadla k řízení, aby se zmenšil tlak v řízení |
není to náhodou že když někde zmenšíš průtok tak ale v tom místě zmenšení zvětšíš tlak? |
tlak se zvětší, ale před zůžením, né za ním, taky se zvedne průtoková rychlost, ale vadit by to nemělo _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 03.01.08 20:47 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | tyyjo tak to nechces vyhodit servo uplne..jak se ti mota na miste ? |
jde to docela dobře, ale já vetšinou nervu gumy na místě. A za jízdy z toho volantu není žvejkačka při vyšších rychlostech a nepatrně to tahá za ruce jako motokára. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rumcajs
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 760 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava
|
Zaslal: 04.01.08 07:34 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | KristensenJ napsal: | hynek napsal: | nic vezlím, ale motat volantem jde stejně na volnobeh při 1000 ot/min jak pří 4000 ot/min, tak si myslím že tomu nepomůžeš, ale zkusil byck zmenšit průtok hadice od čerpadla k řízení, aby se zmenšil tlak v řízení |
není to náhodou že když někde zmenšíš průtok tak ale v tom místě zmenšení zvětšíš tlak? |
tlak se zvětší, ale před zůžením, né za ním, taky se zvedne průtoková rychlost, ale vadit by to nemělo |
Hoši hoši, DYNAMICKÝ tlak závisí nepřímo na rychlosti proudění kapaliny = V MÍSTĚ s menší rychlostí je tento tlak větší, a pan Pascal tvrdí, že tlak v kapalině se šíří všemi směry STEJNĚ (má na mysli statický)! Není v řízení tlak zhruba konstantní? Pokud se mýlím, vrátím školné - stejně bylo zadarmo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 04.01.08 11:06 Předmět: |
|
|
tipuju ze v tom cerpadle bude stejne nejaky redukcni ventil ktery to bude regulovat na nejaky konstantni tlak aby se to nemenilo s otackama motoru,tak mozna spis rozebrat nejake nefunkcni a skusit nejit neco takoveho a natom to pak poladit _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 04.01.08 11:44 Předmět: |
|
|
Chlapi, já jsem koukal a dole u čerpadla je nějaký elektrický čidlo. Nevíte někdo k čemu slouží ??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|