Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Pokusne rozebrani vstrik.cerpadla.
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sprtak007



Založen: 30.10.2008
Příspěvky: 74
Bydliště - POVINNÉ *: Telč

PříspěvekZaslal: 25.03.09 20:16    Předmět: Pokusne rozebrani vstrik.cerpadla. Citovat

Chlapi prosim o radu, ma vstrik. cerpadlo Lucas na R19 1,9dT, mate nekdo zkusenosti, jestli je mozne se do nej podivat aniz bych ho nechal na rozvodech na motoru?? mYslel jsem tim sundat tahla obohacovace, paliva, prepad atd atd, a to vicko co je na nem zkusit sundat...Neco je v nem v neporadku, urcite nejaka blbost, protoze nepsina turbo ,a vim ze je to cerpadle, protoze nereaguje na ten pridavac paliva pro turbo...takze pri 2800otackach neprida vetsi davkovani..ja jen jestlki tam neni treba nejaka pruzinka praskla nebo neco... Myslite ze je mozne se do nej podivat, ani bych neco posral?? Diky..Cerpadlo viz foto,:

http://triton.imageshack.us/Himg140/scaled.php?server=140&filename=dsc00524r.jpg&xsize=640&ysize=480
_________________
Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
hzikaa



Založen: 25.3.2009
Příspěvky: 35
Bydliště - POVINNÉ *: Nové Straseci

PříspěvekZaslal: 25.03.09 21:07    Předmět: Citovat

Težko řict ale jestli chces muzu se zitra podivat mam jeste jedno a mam ho volne dane tak se ti muzu podivat
_________________
R19- black ph2 1.9 dt 66kw r.v.93
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sprtak007



Založen: 30.10.2008
Příspěvky: 74
Bydliště - POVINNÉ *: Telč

PříspěvekZaslal: 29.03.09 09:10    Předmět: Citovat

Tak jsem ho vcera pokusne odkryl, sundal jsem jeho horni vicko..Je pod nim aorat par tahylek, a tak, ale zjistil jsem , ze ten elektromagnet, ktery pridava cerpadlu na davkovani kvuli turbu pri cca2800otackach, tu pruzinu proti sobe uz nepretlaci..To je ten problem... pruzinku jsem dal slabsi, a tak eletromagnet uz po sepnuti prestavi takovy valecek...Po vypnuti se valecek vrati..Dneska to chci odzkouset, co to bude delat za jizdy... Jen potrebuju od nekoho z vas poradit, co na me 19ctcem 1,9dt prave dava (spina) signal tomu elektromagnetu na cerpadle, aby seplo turbo... Nemate nekdo elektroschema na 1,9dt s lucasem??? Diky moc
_________________
Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 29.03.09 11:25    Předmět: Citovat

Shocked co to placaš eletricky spinany turbo Shocked turbo se roztači vyfukovejma plynama ne eletricky ..to co rozebiraš bude obohacovač nebo sytič
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Sprtak007



Založen: 30.10.2008
Příspěvky: 74
Bydliště - POVINNÉ *: Telč

PříspěvekZaslal: 29.03.09 12:36    Předmět: Citovat

To M1tv:. Pokud o tom nic nevis, tak se k tomu radsi ani nevyjadruj.. V cerpadle je elektricky spinany elektromagnet, ktery tlaci mechanicky na tahlo v strik.cerpadle, a to prida smes az okolo 2800otacek, a tim rozbehne jeste vice turbo..To by jsi moho vedet... Turbo sice jde uz od zacatku chodu motoru, ale nemuzes davkovat plnou davku paliva, kdyz ma motor male otacky, protoze by se hltil, a nestihal by spalovat... Takze to turbo je vlastne jakoby pres vstrik. cerpadlo spinane elektricky, ale nevim co nebo jaky prvek ho ovlada aby sepnul ten elektromagnet, neco musi pustit napeti na ten elektromagnet... Neco nejasneho???
_________________
Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 29.03.09 12:47    Předmět: Citovat

Sprtak007 napsal:
To M1tv:. Pokud o tom nic nevis, tak se k tomu radsi ani nevyjadruj.. V cerpadle je elektricky spinany elektromagnet, ktery tlaci mechanicky na tahlo v strik.cerpadle, a to prida smes az okolo 2800otacek, a tim rozbehne jeste vice turbo..To by jsi moho vedet... Turbo sice jde uz od zacatku chodu motoru, ale nemuzes davkovat plnou davku paliva, kdyz ma motor male otacky, protoze by se hltil, a nestihal by spalovat... Takze to turbo je vlastne jakoby pres vstrik. cerpadlo spinane elektricky, ale nevim co nebo jaky prvek ho ovlada aby sepnul ten elektromagnet, neco musi pustit napeti na ten elektromagnet... Neco nejasneho???
jen bych upravil - pridani smesi nerozbehne vic turbo, to je zcestne, ba dokonce spise nesmysl, turbo je pohanene opravdu jen plyny ktere jim prochazeji, chapu asi co chces rict, ale vyjadrujes to spatne Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 29.03.09 13:15    Předmět: Citovat

poradim ti jedno lukase zahod kus si bosche a budeš mit po problemech Wink
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Sprtak007



Založen: 30.10.2008
Příspěvky: 74
Bydliště - POVINNÉ *: Telč

PříspěvekZaslal: 29.03.09 19:21    Předmět: Citovat

Chlapi, jaktože nerozbehne?? Prece cim vic zacnu davkovat palivo, tim vic bude vyfukovych splodin...a to ma za nasledek co???? No prece vetsi rozbeh turba... At mi nikdo netvrdi, ze to tak neni!! Dit prece kazdej vi, ze tenhle motor s lucasem, a turbem, mel vzdycky okolo 2600-3000tisic otacek takovej malej vykonovej skok, a ten byl danej tim ze cerpadlo zaclo vice davkovat.. Toto tema jsem tu dokonce i nekde cetl, par lidi se bavilo o tom, v kolika otackach jim to turbo sepne... respektive cerpadlo prida davkovani... Jo s tim bosem je to dobrej napad, uz jsem to slysel ,ale je pry problem, s jinych uchycenim, a musi se pry vymenit i vstriky nebo tak?? to ssam nevim, jeste jsem se o to nezajimal...
_________________
Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 29.03.09 19:28    Předmět: Citovat

Sprtak007 napsal:
Chlapi, jaktože nerozbehne?? Prece cim vic zacnu davkovat palivo, tim vic bude vyfukovych splodin...a to ma za nasledek co???? No prece vetsi rozbeh turba... At mi nikdo netvrdi, ze to tak neni!! Dit prece kazdej vi, ze tenhle motor s lucasem, a turbem, mel vzdycky okolo 2600-3000tisic otacek takovej malej vykonovej skok, a ten byl danej tim ze cerpadlo zaclo vice davkovat.. Toto tema jsem tu dokonce i nekde cetl, par lidi se bavilo o tom, v kolika otackach jim to turbo sepne... respektive cerpadlo prida davkovani... Jo s tim bosem je to dobrej napad, uz jsem to slysel ,ale je pry problem, s jinych uchycenim, a musi se pry vymenit i vstriky nebo tak?? to ssam nevim, jeste jsem se o to nezajimal...
to ano ale neni to eletricky spinany jak si předtim tvrdil
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ivan1



Založen: 21.3.2009
Příspěvky: 16777215
Bydliště - POVINNÉ *: Slovensko

PříspěvekZaslal: 29.03.09 21:05    Předmět: Citovat

osobne si myslím že elektromagnetický ventil v čerpadle je na otvorenie / uzavretie prívodu paliva...
_________________
Renault 19 1.8i 65kW, ABS, palubný pc, 4x kotúče, el okná... Na aute sa stále pracuje... http://img528.imageshack.us/img528/1994/renaultr19.jpg
Renault Scénic 1.9DTi 72kW, phase II ... http://img59.imageshack.us/img59/7703/picssceniclo7.jpg
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sprtak007



Založen: 30.10.2008
Příspěvky: 74
Bydliště - POVINNÉ *: Telč

PříspěvekZaslal: 30.03.09 18:46    Předmět: Citovat

No elektromagnet na palivu, coz je takzvane stomventil, je ten vedle, je mensi, a je hned vedle vysokotlakeho potrubi.. No nic , koukam ze nez aby pan m1tv poradil, tak se spis snazi me presvedcit o tom, ze to tak neni, to turbo proste jde jen v zavislosti na mnozstvy vyfukovych splodin, ale kolik jich je a bude urcuje cerpado.. No aelt o je jedno. Pokud by jste nekdo vedel nebo mel k 1,9dt elektroschema budu moc vdecny.. Diky.
_________________
Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 30.03.09 19:10    Předmět: Citovat

Sprtak007 napsal:
No elektromagnet na palivu, coz je takzvane stomventil, je ten vedle, je mensi, a je hned vedle vysokotlakeho potrubi.. No nic , koukam ze nez aby pan m1tv poradil, tak se spis snazi me presvedcit o tom, ze to tak neni, to turbo proste jde jen v zavislosti na mnozstvy vyfukovych splodin, ale kolik jich je a bude urcuje cerpado.. No aelt o je jedno. Pokud by jste nekdo vedel nebo mel k 1,9dt elektroschema budu moc vdecny.. Diky.
opet jsi vedle, jelikoz nechces uznat chybu, mnoustvi splodin urcujes ty, polohou nohy, jiz urcujes polohu plynoveho pedalu, coz teprve ma vliv na mnozstvi vstrikovaneho paliva, cimz se to stava jen doprovodnym jevem, nikoli pricinou
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wr8



Založen: 12.1.2009
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Boskovice

PříspěvekZaslal: 30.03.09 19:15    Předmět: Citovat

ach jo,do nafty sem trosku delal,i v zamestnani,tak se do me hnedka nepoustejte.turbo se roztaci pomoci objemu a rychlosti vyfukovych plynu,kdyz se zacne roztacet pomoci plynu turbodmychadlo(zacne se zvedat plnici tlak) tak vstrikovaci cerpadlo zvysi davku paliva(vstrikovaci cerpadlo a turbo jsou propjeny hadickou)v pripade ze se prida na cerpadle tak se objem spalin zvysi a turbodmychadlo se lip roztaci,neco delat s motorem kde je obtokovy turbo nema cenu,a v zadnym pripade se nepoutej do zadnyho rozdelavani vs.cerpadla,pokud nemas potrebny vybaveni a hlavne znalosti,jinak u vseho je treba naprosta cistota!
_________________
Clio F3N-vcelku to jde
VW golf 3 variant 4x4 tdi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sprtak007



Založen: 30.10.2008
Příspěvky: 74
Bydliště - POVINNÉ *: Telč

PříspěvekZaslal: 01.04.09 20:37    Předmět: Citovat

Diky ...vstrik cerpadlo jsem mel rozebrane, docela v pohode, jednu malickou upravu jsem tam udelal a popis by byl na dlouho.. ale udelal. Zaroven jsem jeste vyndal katalizator a profukoval jsem ho tak dlouho kompresorem az misto cernych oblaku sazy a dymu sel cisty vzduch, dal do kupy, a hle... Auto jezdi, turbo normalne nabiha hned od spodnich otacek, od cca 3tisic hvizda jak vytez.. A rendik, najednou jezdi jak vitez.. Nemuzu si ani trosku stezovat... Tak doufam ze to chvilku vydrzi.... Omlouvam se za moje nazory.. Ale mas pravdu, ze to turbo je opravdu spojene hadickou od sani k cerpadlu, tak tak nejak by to slapat melo a momentalne slape.. Diky.
_________________
Renault 1,9dT 66kW, r.v.1992 cca6,5l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
wr8



Založen: 12.1.2009
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Boskovice

PříspěvekZaslal: 01.04.09 20:40    Předmět: Citovat

neni za co,at slouzi
_________________
Clio F3N-vcelku to jde
VW golf 3 variant 4x4 tdi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com