Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
akunin
Založen: 23.2.2011 Příspěvky: 2 Bydliště - POVINNÉ *: Dvořákova 481 Postoloprty
|
Zaslal: 23.02.11 20:53 Předmět: Volnoběh |
|
|
Když je motor studení tak mam 1500 otáček a když se ohřeje tak má 2000 otáček. Co to může být poradte. Mam Renault 19 obsah 1721 a 54kw. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Geltny
Založen: 12.11.2009 Příspěvky: 623 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná
|
Zaslal: 23.02.11 21:04 Předmět: |
|
|
krokový motorek ? nejsem si jist jestli ho 54kw vubec má _________________ R19 PH1 1991 1.7i 8v F3N 54kw zhnilej dědek
R19 PH2 1993 1.7i 8v F3N 54kw ex
R19 PH2 1995 1,8i 8v F3P 81kW (životní láska) aktual |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 17.03.13 19:20 Předmět: |
|
|
Našel jsem zde milion témat o otáčkách a volnoběhu, ale povětšinou buď na 16V či na 54kW.
Mám problém s 1,7 66kW. Po koupení a opravení měl volnoběh 900 což bylo ještě tak na hraně, ale nyní jsem namísto střední části výfuku s tlumičem dal jen rouru o průměru 50mm a otáčky se zvedly na 1000 a dolů se jim nechce.
Zkoušeno čidlo teploty nasávaného vzduchu, čidlo teploty pro ŘJ, čidlo otáček na klice, vyměněn poťák na klapce.
Obtokovej ventil bzučí - teoreticky jde, ale zítra zkusím prohodit za jinej.
Pokud to nepomůže kde ještě hledat, páč mě už nic nenapadá a na emisích se jim to moc líbit nebude . |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 17.03.13 19:34 Předmět: |
|
|
možná to někde saje falešný vzduch _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 17.03.13 19:35 Předmět: |
|
|
To jsem myslel také a přetěsnil co se dalo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 17.03.13 20:25 Předmět: |
|
|
tak když si tam dáš místo toho trubku tak se nediv...ale mohla by to dělat lambda... _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 17.03.13 20:35 Předmět: |
|
|
Proč ne, je to normálně koupitelné a 1,4 to měli v sérii, jen průměr 40mm.
Lambda by nezvedala otáčky. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 17.03.13 21:14 Předmět: |
|
|
tak může hlásit chudou směs a přidávat benzín ne? _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 17.03.13 21:38 Předmět: |
|
|
Otáčky narůstají vlivem vzduchu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 17.03.13 21:46 Předmět: |
|
|
zkusil bych jiný ventil volnoběhu, nebo vyčistil a namáznout šoupě v něm, anebo pak totok...
...tedy jestli něco takového v autě je Obrázek je ClioI _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 17.03.13 21:58 Předmět: |
|
|
Zejtra přeměřím výstupy k obtokáču a zkusím tam dát jinej. Sice tato potvora má palubák a na náhonu k tachometru má nějakej bazmek, ale myslím že tím to nebude. Nic jiného jsem nenašel.
Vidím to černě na ŘJ a tím pádem velkej problém (sehnat ŘJ na 66kW s palubákem by byl zázrak). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 17.03.13 22:11 Předmět: |
|
|
U F3P 65kW jsem měl také, ale na dalších dvouch 66kW ne, na 54kW také ne a na 16V PH1 ne. V renaultu mi tenkrát tvrdili že je to tam kvůli imo a nebo palubáku.
Ale pokud by to bylo tím, tak palubák mi funguje jak má..... No v nejhorším zkusím odpojit a uvidím....
Zlatej červenej kterej měl motor z volva přeceděnej přes nevadu, takové potíže jsem s ním neměl a hlavně jel.... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiKoGTE
Založen: 29.7.2012 Příspěvky: 367 Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko
|
Zaslal: 18.03.13 06:21 Předmět: |
|
|
Ak sa nemylim mal by si tam mat dvojklapku Webber, na nej sa daju ´stelovat´ volnobezne otacky..
Mal som vyhodeny kat a s otackami to nerobilo nic, mozno by to chcelo vycistit cele sacie potrubie aj s klapkou a potom ju nastavit.. _________________ Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Naposledy upravil MiKoGTE dne 19.03.13 07:43, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 18.03.13 09:23 Předmět: |
|
|
Může to dělat i lambda. Indikuje jinak směs spalin pokud tam máš trubku místo čehokoliv protože ve výfuku je jiný odpor, takže přivstřikuje více benzínu = větší volnoběh.
Vyměň lambdu a dej pryč tu trubku.
Pokud ti bzučí motorek volnoběhu při zapnutých kontrolkách tj vyplém motoru, zkus vyměňit ŘJ. Několikrát jsem se u 66kW (i u mého) setkal, že v řj byl vyhořelý obvod pro řízení tohoto motrku (volnoběhu). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|