|
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dzrundik
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 109 Bydliště - POVINNÉ *: Louny, Ústecký kraj
|
Zaslal: 13.02.11 13:36 Předmět: |
|
|
Asi bude muset být ta druhá baterie při startování odpojená jinak by to PC při startu vypínalo. Musím říct že tahle vlastnost mě u 19ky někdy sere že se všecko vypíná při startování _________________ Renault 19 Cabriolet,r.v. 1994, 65kw, zelená-metal, Weitec -60mm |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 13.02.11 15:31 Předmět: |
|
|
myslím že pro potřeby car PC nebude třeba takové drahé relé stačí obyč 30A relé které propojí paralelně baterku až v okamžiku když začne auto nabíjet,při startu bude tudíž odpojené _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16284 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
Zaslal: 14.02.11 00:46 Předmět: |
|
|
GT napsal: | Lanine zvaž to :
a) jedna baterka v motoru, relé, druhá baterka vzadu -> cena, zapojení, komplikace, zkrat - vyhořelé kábro.
b) jedna POŘÁDNÁ (Exide) baterka vepředu, silnější altík a pořádný kabely dozadu do zesu
Jako o jakých výkonech a spotřebě se bavíme, že bys chtěl mít dvě baterky ?
Pokud tu vzadu chceš kvůli lepšímu vyvážení auta, tak už mlčím.
Jinak mi to hlava nebere .. |
samo né kvůli hudby ale kvůli CarPc ale asi jsem to už vyřešil jinak v tématu o PC pomocí mini UPS modulu ale spíše mě ta myšlenka s relé více zajímala kdyby ta baterka, kterou mám v plánu, byla málo
já jsem se dopočítal +- k těmto odběrům u CarPc při MAX výkonu 100W při 13.3V = odběr +- 7.5A ale tohodle výkonu dosáhnu asi jen při nějakém benchmarku..
Zkoušel jsem to doma měřit a miniUPS zdroj nedovolí zapnutí PC při vyšším odběru než dokáže zdroj dodat, tedy pod 4A, a to protože při startu je odběr špičkově někde vysoko nad těch 7A (nedokázal jsem to změřit, nemám špičkové vybavení) ale jakmile se PC zapne, už bezproblému běží na slaboučký zdroj a při zapnutých W7 na ploše frčí při odběru 3.4A při 12.7V. Tj odběr nějakých 43W, což je na tuhle hračku celkem málo ale ne pro hlavní baterii..
Takže kotass, proto jsem chtěl vědět to ohledně relé a hlavně jsem chtěl tenhle odběr ušetřit hlavní baterce, jak tady někdo psal a hlavně tomu automatu, kterému je asi 70A při povinném denním svécení, asi málo a pokud se mě povede upravit držáky, bude tam 110A altík. V tom případě bych se nestaral o přidávání druhé baterie _________________ Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kubais Zoofil
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 7176 Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál
|
Zaslal: 14.02.11 05:35 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | to chce kuli vaze ne čim težší auto tim líp tpo pojede
jinak ja jezdim na 2 baterky už přes 2 roky mam je napojeny natvrdo (bez rele pojistky tam samo mam ) a neni stim problem auto mnohem lip startuje .. přece jen 110Ah je znat |
Tak to bys na startér ujel i docela dost kilometrů co _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|