Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lubvan
Založen: 16.9.2010 Příspěvky: 43 Bydliště - POVINNÉ *: Třebíč
|
Zaslal: 21.12.10 12:35 Předmět: budíky s otačkoměrem |
|
|
Zdravím omlouvam se za nové téma ale dostčujici odpověd sem nenašel potřebuju poradit mam 19ctku 1.4 budíky bez otačkoměru a chci tam dat s otačkoměrem otazka je jak zapojit ten otačkoměr jestly je to nachystany nebo jak ? a tachometr muj je do 200km a ten druhy je do 220km jak to bude ukazovat atd a co kontrolky ? tam je už i rafička teploty musi se ještě něco upravovat nebo nějak díky za rady . _________________ Renault R19 3dv 1.4 KAT 1990 43 Kw
http://lubvan.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 21.12.10 13:52 Předmět: |
|
|
Kontaktuj člena reezy.On to dělal tak bude vědět co a jak.Já teda taky,ale nepamatuju si to už přesně,ale myslím že u mě stačilo přehodit budíky a fungovalo to,ale já to měl ještě trochu jinak (měl jsem budíky s teploměrem,bez otáčkoměru) .Myslím že ještě budeš muset vyměnit teplotní čidlo za jiný  _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 21.12.10 15:24 Předmět: |
|
|
Ono je to s tím takový zajímavý. Člen kubles musel při této výměně natáhnout kabel od cívky k budíkům na otáčkoměr, zatímco já jsem nemusel udělat nic. Podívej se na konektory a osmý pin by měl být obsazený (bohužel už přesně nevím, ale mám pocit, že ten prostřední konektor B) a pokud to tak budeš mět, tak stačí jen zapojit a už ti pojede otáčkoměr. Co se týče teploty, tak stačilo vyměnit čidlo jednokontaktový za dvou kontaktový (taky se dělali na 1.4) a sehnal sjem si i čidlo oleje z 1.4 a to jsem akorát vyměnil jen za matku u olejový vany za to čidlo a nasadil konektor, co jsme tam měl přivedenej.
Co se týče tachometru, tak ten moc nezkresluje, při 50 mi radar ukazuje 48-50 a až třeba při 130 to může ukazovat 125km/h, není v tom nějaký rozdíl oproti tomu, co si tam měl.
Takže jsem měl socka výbavu, ale nachystanou kabeláž.  _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lubvan
Založen: 16.9.2010 Příspěvky: 43 Bydliště - POVINNÉ *: Třebíč
|
Zaslal: 23.12.10 21:00 Předmět: |
|
|
tak sem to dneska vyměnil otačkoměr funguje takže sem to měl nachystany ale špatně sem zapojil nahon tachometru na strhal se ten konec u motoru a potřebuju poradit jak ten konec u motoru vytahnout nebok to vyměnit diky za radu a ještě jak mam seřidit volnoběch kde a jak ? _________________ Renault R19 3dv 1.4 KAT 1990 43 Kw
http://lubvan.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 24.12.10 00:18 Předmět: |
|
|
Lubvan napsal: | tak sem to dneska vyměnil otačkoměr funguje takže sem to měl nachystany ale špatně sem zapojil nahon tachometru na strhal se ten konec u motoru a potřebuju poradit jak ten konec u motoru vytahnout nebok to vyměnit diky za radu a ještě jak mam seřidit volnoběch kde a jak ? |
volnoběh seřídíš tam, kde vede plynový lanko, ale dostaneš se k tomu jedině tak, že budeš muset sundat vzduchový filtr (myslím tím ten futrál celej) a je to nalevo pod tím filtrem. šteluješ ho šroubovákem, čím niž je, tím menší volnoběh _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 24.12.10 00:19 Předmět: |
|
|
Muřeš napsat členovi BLESK007, je z Třebíče a určitě ti poradí taky  _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lubvan
Založen: 16.9.2010 Příspěvky: 43 Bydliště - POVINNÉ *: Třebíč
|
Zaslal: 30.12.10 16:07 Předmět: |
|
|
zdravim ted sem se pustil do toho ubrani volnoběhu ale nemužu tam nic na šroubovak a na ubrani nic najik kde to přeně je diky _________________ Renault R19 3dv 1.4 KAT 1990 43 Kw
http://lubvan.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.10 19:01 Předmět: |
|
|
Lubvan napsal: | zdravim ted sem se pustil do toho ubrani volnoběhu ale nemužu tam nic na šroubovak a na ubrani nic najik kde to přeně je diky |
Jo promiň, šroubovákem ne, ale normálně klíček, velikost asi 8 to je. je to schovaný pod filtrem na levý straně, kde vede plynový lanko a kde končí plynový lanko, tak tam je taková jakoby záklopka, která tlačí právě na tu hlavu matky a tím šteluješ volnoběh, zkusím večer sem dát fotku, kde to najdeš, ale moc z toho nevudiš, já to hledal dle JAK NA TO. to taky sem hodím projistotu.  _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 30.12.10 21:41 Předmět: |
|
|
na tu maticku bych nehrabal, tim se nastavuje pocastecni poloha krokomoturku na startovani volnobeh uz si steluje ECU _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.10 21:45 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | na tu maticku bych nehrabal, tim se nastavuje pocastecni poloha krokomoturku na startovani volnobeh uz si steluje ECU |
Už se stalo, já to pošteloval (snížil otáčky), ale se mi stalo pak, že když sem nastartoval, tak to vyskočilo, dalo do polohy volnoběhu, klesalo a zdechlo, ale jak sem to nastartoval, kleslo na volnoběh a jednou prošlap plyn nad 2000 otáček, tak to už nekleslo, teďka to i drží ,ale jen za zahřátým motoru, za studena klesne, když neprošlápnu plyn.
Ale měl sem volnoběh 1100-1200 a ted mám 850-900  _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 30.12.10 21:49 Předmět: |
|
|
reezy napsal: | Mercury napsal: | na tu maticku bych nehrabal, tim se nastavuje pocastecni poloha krokomoturku na startovani volnobeh uz si steluje ECU |
Už se stalo, já to pošteloval (snížil otáčky), ale se mi stalo pak, že když sem nastartoval, tak to vyskočilo, dalo do polohy volnoběhu, klesalo a zdechlo, ale jak sem to nastartoval, kleslo na volnoběh a jednou prošlap plyn nad 2000 otáček, tak to už nekleslo, teďka to i drží ,ale jen za zahřátým motoru, za studena klesne, když neprošlápnu plyn.
Ale měl sem volnoběh 1100-1200 a ted mám 850-900  |
Spravnej start vypada tak, ze to stoupne na 2000rpm a pomalu klesa. Problem bude jinde nez v nastaveni krokomoturku.. schvalne ohratej motor chcipni, vyndej konektor krokomoturku a podivej se kolik to ma otacek.. Sem napis hodnotu  _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.10 21:54 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | Spravnej start vypada tak, ze to stoupne na 2000rpm a pomalu klesa. Problem bude jinde nez v nastaveni krokomoturku.. schvalne ohratej motor chcipni, vyndej konektor krokomoturku a podivej se kolik to ma otacek.. Sem napis hodnotu  |
Ne jak říkáš, k 2000, ted mě to udělá, jak se mu zachce, ale spíš ne a proto to zdechne, pač jak sem to jakoby "víc udusil", tzn. zašrouboval níž, tak to tak dělá, ale jak říkám, prošlápnu plyn nad 2000 a je to v cajku, takže mě to nesrá, uvidím, co to bdue dělat z jara až začne tepleji.  _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
reezy pískač

Založen: 18.2.2008 Příspěvky: 6222 Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.10 21:55 Předmět: |
|
|
Lubvan napsal: | zdravim ted sem se pustil do toho ubrani volnoběhu ale nemužu tam nic na šroubovak a na ubrani nic najik kde to přeně je diky |
Tady to máš, snad ti obrázek pomůže. je to ta matka, jak ukazuje -> 1
 _________________ 2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.
Škoda Octavia I 1.6 55 kW  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 30.12.10 22:08 Předmět: |
|
|
na tu matku nesahat!! pak ti to nebude startovat jako rezzymu Prozradim vam jedno tajemstvi, po chcipnuti a naslednem odpojeni konektoru moturku otacky maji pri dalsim startu vylitnout na 3000rpm a kdyz ne tak se to steluje tim sroubkem A taky ten moturek se casto zasekava.. ja ho rozebral, vycistil, namazal, slozil a pak uz nechrcel, ale jenom pekne cvakal pri dorazu  _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 30.12.10 22:15 Předmět: |
|
|
v tom moturku odchazí takovej kontakt a pka to nenastavuje jak ma _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|