Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 24.01.08 19:58 Předmět: |
|
|
nejsem si jistej ale ty s menší kompresí by měly být pro motory s přestavbou na Turbo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 24.01.08 20:01 Předmět: |
|
|
hm.. já právě myslel že když je turbo tak musí být větší komprese kvůli větším tlakům ??  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 24.01.08 20:10 Předmět: |
|
|
Kompresní poměr na turbu je menší. Třeba Octáva 2,0 FSI má 11,5 a to samé ale 2,0 TFSI má 10,5 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 24.01.08 20:14 Předmět: |
|
|
KristensenJ napsal: | nejsem si jistej ale ty s menší kompresí by měly být pro motory s přestavbou na Turbo | je to tak ty první jsou určeny na atmosfercky plněný motor,a ty druhé na přestavbu na turbomotor |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 24.01.08 20:15 Předmět: |
|
|
a komprese kvůli turba se snižuje z jakého důvodu? aby to vnitřnosti přežily?? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 24.01.08 20:19 Předmět: |
|
|
snižeje se kuli tomu aby si mel vic mista na smes ve valcich ..proto maj turbo motory kolem 7 -9atmosfer narozdil od Na motoru .. nejvetši rozdil je třeba u naftaku klasika ma 20atmosfer a turbo ma 14atmosfer:) _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 24.01.08 20:23 Předmět: |
|
|
takže jestli dobře chápu.. na našeho 16V (necu dávat turbo) jsou lepší písty s větší kompresí??
já sem z tohodle totiž tele  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 24.01.08 20:25 Předmět: |
|
|
jj ty prvni _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 24.01.08 20:31 Předmět: |
|
|
sob007 napsal: | Jj jen mě tak napadá co to stim motorem udělá když bych tam měl vetší komprese?? myslim kolik to zmenší živostnost ale taky o kolik se zhruba zvedne výkon.
Diky  |
nato jsem se ted chtěl taky zeptat..  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 24.01.08 20:32 Předmět: |
|
|
má to svoje výhody a nevýhody:zvýší se výkon,sníží se životnost hlavě věcí kolem klikovky a taky by se mělo jezdit na více oktanový benzín,kvůli detonacím na které je takto upravený motor náchylnější |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 24.01.08 20:33 Předmět: |
|
|
no určo to neni jen o tom že tam daš pisty je to posledni vec .. musiš mit vačky vstřiky vejfuk sani jinej čip a jinej předstih pak to mužeš dotahnout k nakejm 170ponikum:) _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 24.01.08 20:34 Předmět: |
|
|
hodně drahejch poníků  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|