Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

relé-čerpadlo
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
erikchl



Založen: 3.5.2010
Příspěvky: 14
Bydliště - POVINNÉ *: vrchlabi

PříspěvekZaslal: 16.05.10 19:18    Předmět: relé-čerpadlo Citovat

Zdravím ve spolek,nemáte někdo zkušenost s náhlým výpadkem čerpadla?Stalo se mi teď po druhý během pár dnů,že během jízdy zničehonic motor zhasl,zjistil jse,že čerpadlo nefachá,takže jedu nejdřív pojistky a jen tak zakvrdlám s relátky(ty dvě kostky vpravo vedle a nad klas.nožovými pojistkami)a najednou mrcha zabzučelo a dávalo benzín...Jenže jen dva dny...,podruhý už "kvrdlání" nezabralo.Je mi jasný,že problém v kontaktu,ale kterej a čeho...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pivinek



Založen: 23.11.2007
Příspěvky: 3024
Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné

PříspěvekZaslal: 17.05.10 14:10    Předmět: Citovat

Ahoj, relé pro čerpadlo je v motorovém prostoru, v plastovém boxu na levém podběhu...zkontroluj cestu elektrického svazku co vede po prahu u spolujezdce... je to bílý silný drát...vede do průchodky pod zadní sedačkou... už několikrát jsem viděl, že na to někdo nacpal "tajný vypínač" ... čerpadlo máš v nebo mimo nádrž...


a nebo snímač otáček...u převodovky... Laughing Laughing
_________________
Renault 19 - 2.0 16V - phI Cœur de l'champion suisse
r.v. - 1991, 3dvířko...
-> http://www.pivinek.rajce.idnes.cz/Ventil_-_2017/
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=9477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
erikchl



Založen: 3.5.2010
Příspěvky: 14
Bydliště - POVINNÉ *: vrchlabi

PříspěvekZaslal: 17.05.10 16:51    Předmět: Citovat

Zdravím,díky za info-čerpadlo mám uvnitř bandy,motor je B53Y, ta 110koňovka,a rok 93,odtáhl jsem to známému mechanikovi-já bych byl zabitej-elektrika jde mimo mne,takže jsem to přeposlal a snad mu to pomůže v diagnostice problému...Ještě jednou díky-a technický dotaz,z čeho jsi prosím tě čerpal,krom zkušenosti a znalosti(myslím tu přílohu s nákresem)?Kdyžtak pošli pls mail na :chleborad@volny.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 17.05.10 18:07    Předmět: Citovat

nevim jestli to ma tenhle typ motoru ale bacha na motor. elektriku co napaji vstrik / vstriky...ja mel diky nedostatecnemu napeti (spatny kontakt v konektoru) v podstate to samy co mas ty..auto za jizdy prestalo jet...motor zhasnul..
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pivinek



Založen: 23.11.2007
Příspěvky: 3024
Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné

PříspěvekZaslal: 17.05.10 18:07    Předmět: Citovat

to jsem narychlo oskenoval stránku z knihy JAK NA TO... mám ji i v elektronické podobě... Laughing Laughing
_________________
Renault 19 - 2.0 16V - phI Cœur de l'champion suisse
r.v. - 1991, 3dvířko...
-> http://www.pivinek.rajce.idnes.cz/Ventil_-_2017/
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=9477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
erikchl



Založen: 3.5.2010
Příspěvky: 14
Bydliště - POVINNÉ *: vrchlabi

PříspěvekZaslal: 17.05.10 18:39    Předmět: Citovat

Chlapi díky za info-uvidíme jak si s tím poradí ten kluk co to u něj mám...s tím vstřikem,resp.elektrikou okolo info předám,ale předpokládám,že když je schopen dávat do kupy aut.převodovky(což považuju za jeden z vrcholů oprav aut),tak to snad klapne(fakt je šikovnej)-akorát je to pakárna,kabel po kabelu a kontakt za kontaktem...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 17.05.10 20:20    Předmět: Citovat

pivinek napsal:
to jsem narychlo oskenoval stránku z knihy JAK NA TO... mám ji i v elektronické podobě... Laughing Laughing
To mi teda vysvětli jak si do toho scaneru dostal ten hardisk. Laughing
Aha přehlíd sem to i
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
cube



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 946
Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava

PříspěvekZaslal: 07.09.13 11:30    Předmět: Citovat

Může mě někdo popsat kam všude vedou ty dratý z palivového relé?

Podle tehoto schématu by na 6pinu kabelového svazku měl jít signál pro palivové čerpadlo jenže na těch mojich dvou kabelovych svazkách co mám nic není.

http://rostislav.ponca.sweb.cz/16V%20pin%20data%20ecu.pdf
_________________
Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg

http://cube1.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pivinek



Založen: 23.11.2007
Příspěvky: 3024
Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné

PříspěvekZaslal: 07.09.13 12:32    Předmět: Citovat

cube napsal:
Může mě někdo popsat kam všude vedou ty dratý z palivového relé?

Podle tehoto schématu by na 6pinu kabelového svazku měl jít signál pro palivové čerpadlo jenže na těch mojich dvou kabelovych svazkách co mám nic není.

http://rostislav.ponca.sweb.cz/16V%20pin%20data%20ecu.pdf

a není to tím, že relé po zapnutí klíčku a natlačení paliva odpojí proud, dokud se nestartuje a neběží motor....?????
_________________
Renault 19 - 2.0 16V - phI Cœur de l'champion suisse
r.v. - 1991, 3dvířko...
-> http://www.pivinek.rajce.idnes.cz/Ventil_-_2017/
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=9477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
cube



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 946
Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava

PříspěvekZaslal: 08.09.13 19:37    Předmět: Citovat

Jde mě jen o to kam všude jsou ty draty zapojeny mělo by jich být 5. Jestli je to připojené k +-, jednotce, snímač otaček nebo nějak jinak?
_________________
Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg

http://cube1.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 08.09.13 19:46    Předmět: Citovat

tohle ti pomůže ?
http://rostislav.ponca.sweb.cz/16ventil.JPG
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 08.09.13 19:47    Předmět: Citovat

a nebo
http://rostislav.ponca.sweb.cz/F7P%20704.JPG
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 16282
Bydliště - POVINNÉ *: OVA

PříspěvekZaslal: 08.09.13 19:54    Předmět: Citovat

rád bych ti poradil ale nějak nechápu na co se ptáš?

z jednotky jde + na relé
z relé jde + na čerpadlo
na relé je ještě přivedeno + (pro čerpadlo) a - ..
kostra je pro všechno společná pro všechno odkudkoliv

celkem jsem napočítal 4 kabely .. nevím kde jsi vzal 5 ??? Embarassed
_________________
Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50


Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cube



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 946
Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava

PříspěvekZaslal: 09.09.13 19:32    Předmět: Citovat

Byl jsem se na to podívat a mám tam 3 relatka dvě mají 4dratky a jedno 5drátku. To s těmi 5 by mělo byt na palivové čerpadlo nebo ne? Podle teho schématu co sem dal rosta tak to palivové relé je propojené ještě s druhým relé přes které teprve jde proud k pal. čerpadlu. Z ecu z pinu 6 by měl jít k relé signál jenže na tem pinu nic nemám, tak nevím kde beré signal pro spuštění čerpadla.
Prostě potřebuji vědět jednotlivé zapojení těch drátku na těch 2relé co spouštějí palivové čerpadlo.
_________________
Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg

http://cube1.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETIN



Založen: 17.9.2010
Příspěvky: 7471
Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř

PříspěvekZaslal: 12.04.14 11:22    Předmět: Citovat

Přátelé poradte prosím.Z ničeho nic mi nefunguje čerpadlo,koupil jsem jiný a zas nic.Jak se to stalo:nastartoval jsem auto,nechal ho ohřát a když jsem po pěti minutách přišel k autu a zabouchl kapotu,zhaslo a nefakčí čerpadlo Rolling Eyes
_________________
EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com