Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Motorový Olej
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 46, 47, 48  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 10.07.16 08:57    Předmět: Citovat

Mam u clia a jak pise goreff ,stim ze nez sem zacal jezdit 10w60 tak oncas sem se dostal az na 140stupňů
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 10.07.16 11:32    Předmět: Citovat

Aha, no koupil jsem budík z ebay za 350 nějaký vietnamec , namontoval a i když jedu jak důchodce tak se mi teplota oleje dostane až na 130, při sportovní jízdě na 150. Voda mi chladí suprově, někdy i pochlazuje. Olej 10W40 od Elfa. Myslíte, že to měří blbě, nebo proč by se to tak hřálo? Chlazení oleje nemám.
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 10.07.16 13:03    Předmět: Citovat

Asi bych vyzkousel cidlo , vyndej ho a zalej ho vaříci vodou z konvice kolik ti ukaze melo by tam bejt kolem 90-100stupňů podle kvality rychlovarny konvice .Nebo nekde sezen infra teplomer a zmer teplotu na cidle.

Pokud by ten olej mel opravdu tu teplotu tak bys musel resit chlazení protože 150-160° dlouhodobě je pro olej smrt a nebude mit mazaci schopnosti
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 10.07.16 13:42    Předmět: Citovat

Objednal jsem jinej budik od Depa i s cidlem a uvidim. Divny je ze kdyz stojim na volnobeh tak teplota klesa, to je prece blbost. Musi jit hore ne? Kdybych jel zavody tak dobry ale do 3tis normalni jizda to nemuze byt 130-140..
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 11.07.16 06:12    Předmět: Citovat

Pokud máš dobrý chlazení a nehřeje se ti voda, tak přestupem tepla se ten olej taky uchladí, na 90% to bude jak píší kluci, zřejmě tak kvalita číňana odpovídá ceně Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 11.07.16 10:59    Předmět: Citovat

Jak jsem psal, vodu to chadí parádně. Vyměníme, uvidíme Smile Ještě dotaz. Nevíte velikost a stoupání závitu u vypouštěcího šroubu na plechovy vaně?
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 11.07.16 15:49    Předmět: Citovat

hliníková má M16x1.5, plechovka nevím, ale tipuju ten samej Smile
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 17.07.16 13:12    Předmět: Citovat

Tak vymenil jsem budik i cidlo, to jsem zkouset zalit vodou a ukazalo to cca 90. Po chvili jezdeni se mi taplota zastavi na 110-120. Divny je, ze dam volnobeh teplota behem 5s pada na 100. Rozjedu se a hned tam je zas 120.. Nechapu proc se to tak hreje, voda je super... Co mi poradire? Mam resit chadic a 10w60?
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 18.07.16 07:18    Předmět: Citovat

Ještě mě napadla taková myšlenka.. Nemůže se ten adaptér pod fitr, ve kterém je čidlo ohřívat od bloku motoru a pak to ukazuje bludy? Mám tam tohle viz foto..
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 05.08.16 12:39    Předmět: Citovat

Čau kluci. Ještě jsem laboroval s tou teplotou oleje. Zainvestoval jsem do pořádného budíku od VDO i s čidlem a už to měří normálně. Teplota při normální jízdě je 100-110, při zátěži, spíš krátkodobé 120, pak klesá. Chtěl bych na okruh a bojím se, že tam bude tak 140.. Moc se to hřeje a mám následující možnosti jak to pořešit. Chtěl bych znát váš názor.

1. dát Valvoline VR1 10W60 plná synt. místo 10W40 polo synt. (nevím na co motor jezdíl dřív, aby tento přechod nebyl problém...)
2. dát olejový chladič a nechat 10W40 (nevím kolik stupňů dolů chladič udělá)
3. dát chladič i 10W60
4. nechat to být.

Díky za názory Smile
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 05.08.16 13:01    Předmět: Citovat

No ono tak jednoduchý to zas není Very Happy ten chladič bys musel dát s termostatem jinak budeš mít opačnej problém a budeš mit studenej olej a bude to zas špatně mazat , chladič s termostatem je tak 5t +-

třeba
http://www.speedpro.eu/redukce-olejovy-chladic-vcetne-termostatu-70%C3%82%C2%B0c-mocal-p-8772.html

http://www.speedpro.eu/chladic-motoroveho-oleje-setrab-d330mm-p-13266.html

+ hadice

po naistalovaní se ti muže stat že seriový čerpadlo nebude dělat dostatečnej tlak a budeš muset řešit eště ol.čerpadlo ..

olejem nic nezkazíš (tou 10w60 pokud nemáš v motoru karbon, pak by to mohlo rozpustit a mužeš i zadřít v nejhorším připadě,ale předpokládám že si motor dělal ) a je to investice 1500kč takže zkus todle a uvidiěš jestli ta teplota pude nahoru nebo ne ..

ještě mužeš dát výměník (voda/olej) pod ol.filtr třeba z 1,9D nebo Dt je asi 5cm a seženeš ho za par korun
vypada takle a taky to par stupnu uděla
http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/tuning-styling-prodej-cz/162871-vymenik-voda-olej-5/


a další věc která pomuže je nizkoteplotní termostat na vodu + čidlo na chladič a lepší ventilator tím pomužeš motoru taky hodně
Wink
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Salamos



Založen: 30.9.2015
Příspěvky: 252
Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč

PříspěvekZaslal: 05.08.16 13:57    Předmět: Citovat

m1tv napsal:
No ono tak jednoduchý to zas není Very Happy ten chladič bys musel dát s termostatem jinak budeš mít opačnej problém a budeš mit studenej olej a bude to zas špatně mazat , chladič s termostatem je tak 5t +-

třeba
http://www.speedpro.eu/redukce-olejovy-chladic-vcetne-termostatu-70%C3%82%C2%B0c-mocal-p-8772.html

http://www.speedpro.eu/chladic-motoroveho-oleje-setrab-d330mm-p-13266.html

+ hadice

po naistalovaní se ti muže stat že seriový čerpadlo nebude dělat dostatečnej tlak a budeš muset řešit eště ol.čerpadlo ..

olejem nic nezkazíš (tou 10w60 pokud nemáš v motoru karbon, pak by to mohlo rozpustit a mužeš i zadřít v nejhorším připadě,ale předpokládám že si motor dělal ) a je to investice 1500kč takže zkus todle a uvidiěš jestli ta teplota pude nahoru nebo ne ..

ještě mužeš dát výměník (voda/olej) pod ol.filtr třeba z 1,9D nebo Dt je asi 5cm a seženeš ho za par korun
vypada takle a taky to par stupnu uděla
http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/tuning-styling-prodej-cz/162871-vymenik-voda-olej-5/


a další věc která pomuže je nizkoteplotní termostat na vodu + čidlo na chladič a lepší ventilator tím pomužeš motoru taky hodně
Wink


Sakra to je pech celkem s chladičem, klidně bych do něj investoval, ale když to nebude mazat tak to je špatny Very Happy ... Právě, že jsem spodek motoru nedělal. Komprese byla dobrá a nerachlil. Jen se kontrolovalo čerpadlo. Tak proč do toho vrtat... Dělala se jen GO hlavy. Jako rád bych dal 10W60 to by pak bylo bez problému, ale jak říkám, nevím na co jezdili před tím a teď mám polosyntetiku..
_________________
R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 06.08.16 10:01    Předmět: Citovat

Já byl s ventilem na okruhu a nepozoroval jsem nějaké rozdíly v teplotě vody, ale nemám měřák tepoty oleje. Pokud ti to funguje, moc bych do toho nevrtal, ten chladič bych řešil, pokud by jsi s tím jezdil závody. Já bych šel do toho výměníku, max do toho oleje.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pivinek



Založen: 23.11.2007
Příspěvky: 3024
Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné

PříspěvekZaslal: 11.09.16 20:17    Předmět: Citovat

https://auto.bazos.cz/inzerat/64956115/Chladic-oleje-olejovy-chladic.php
zkusil bych tento chladič, plus tu to redukci
http://www.speedpro.eu/redukce-olejovy-chladic-vcetne-termostatu-70%C3%82%C2%B0c-mocal-p-8772.html
a podle používání vozu 10w40 při běžném provozu a 10w60 při provozu na okruhu a závodech, kde motor nevystydne na parkovišti u Kauflandu, popojede a zase stydne na benzince a podobně... S tlakem oleje bych tolik nelaboroval, pokud ukazuje tlak jaký má, tak bych to nějako neřešil... Jezdím takhle tři sezóny a bez problémů... Laughing Laughing
_________________
Renault 19 - 2.0 16V - phI Cœur de l'champion suisse
r.v. - 1991, 3dvířko...
-> http://www.pivinek.rajce.idnes.cz/Ventil_-_2017/
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=9477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Johnnn



Založen: 10.11.2008
Příspěvky: 136
Bydliště - POVINNÉ *: Praha

PříspěvekZaslal: 24.09.16 19:29    Předmět: Citovat

Co lejete do serva řízeni ?
_________________
r19 1,8s 65 kw ph 2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 46, 47, 48  Další
Strana 47 z 48

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com