Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 10.07.16 08:57 Předmět: |
|
|
Mam u clia a jak pise goreff ,stim ze nez sem zacal jezdit 10w60 tak oncas sem se dostal az na 140stupňů _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 10.07.16 11:32 Předmět: |
|
|
Aha, no koupil jsem budík z ebay za 350 nějaký vietnamec , namontoval a i když jedu jak důchodce tak se mi teplota oleje dostane až na 130, při sportovní jízdě na 150. Voda mi chladí suprově, někdy i pochlazuje. Olej 10W40 od Elfa. Myslíte, že to měří blbě, nebo proč by se to tak hřálo? Chlazení oleje nemám. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 10.07.16 13:03 Předmět: |
|
|
Asi bych vyzkousel cidlo , vyndej ho a zalej ho vaříci vodou z konvice kolik ti ukaze melo by tam bejt kolem 90-100stupňů podle kvality rychlovarny konvice .Nebo nekde sezen infra teplomer a zmer teplotu na cidle.
Pokud by ten olej mel opravdu tu teplotu tak bys musel resit chlazení protože 150-160° dlouhodobě je pro olej smrt a nebude mit mazaci schopnosti _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 10.07.16 13:42 Předmět: |
|
|
Objednal jsem jinej budik od Depa i s cidlem a uvidim. Divny je ze kdyz stojim na volnobeh tak teplota klesa, to je prece blbost. Musi jit hore ne? Kdybych jel zavody tak dobry ale do 3tis normalni jizda to nemuze byt 130-140.. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 11.07.16 06:12 Předmět: |
|
|
Pokud máš dobrý chlazení a nehřeje se ti voda, tak přestupem tepla se ten olej taky uchladí, na 90% to bude jak píší kluci, zřejmě tak kvalita číňana odpovídá ceně _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 11.07.16 10:59 Předmět: |
|
|
Jak jsem psal, vodu to chadí parádně. Vyměníme, uvidíme Ještě dotaz. Nevíte velikost a stoupání závitu u vypouštěcího šroubu na plechovy vaně? _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 17.07.16 13:12 Předmět: |
|
|
Tak vymenil jsem budik i cidlo, to jsem zkouset zalit vodou a ukazalo to cca 90. Po chvili jezdeni se mi taplota zastavi na 110-120. Divny je, ze dam volnobeh teplota behem 5s pada na 100. Rozjedu se a hned tam je zas 120.. Nechapu proc se to tak hreje, voda je super... Co mi poradire? Mam resit chadic a 10w60? _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 18.07.16 07:18 Předmět: |
|
|
Ještě mě napadla taková myšlenka.. Nemůže se ten adaptér pod fitr, ve kterém je čidlo ohřívat od bloku motoru a pak to ukazuje bludy? Mám tam tohle viz foto.. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 05.08.16 12:39 Předmět: |
|
|
Čau kluci. Ještě jsem laboroval s tou teplotou oleje. Zainvestoval jsem do pořádného budíku od VDO i s čidlem a už to měří normálně. Teplota při normální jízdě je 100-110, při zátěži, spíš krátkodobé 120, pak klesá. Chtěl bych na okruh a bojím se, že tam bude tak 140.. Moc se to hřeje a mám následující možnosti jak to pořešit. Chtěl bych znát váš názor.
1. dát Valvoline VR1 10W60 plná synt. místo 10W40 polo synt. (nevím na co motor jezdíl dřív, aby tento přechod nebyl problém...)
2. dát olejový chladič a nechat 10W40 (nevím kolik stupňů dolů chladič udělá)
3. dát chladič i 10W60
4. nechat to být.
Díky za názory _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 05.08.16 13:57 Předmět: |
|
|
Sakra to je pech celkem s chladičem, klidně bych do něj investoval, ale když to nebude mazat tak to je špatny ... Právě, že jsem spodek motoru nedělal. Komprese byla dobrá a nerachlil. Jen se kontrolovalo čerpadlo. Tak proč do toho vrtat... Dělala se jen GO hlavy. Jako rád bych dal 10W60 to by pak bylo bez problému, ale jak říkám, nevím na co jezdili před tím a teď mám polosyntetiku.. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 06.08.16 10:01 Předmět: |
|
|
Já byl s ventilem na okruhu a nepozoroval jsem nějaké rozdíly v teplotě vody, ale nemám měřák tepoty oleje. Pokud ti to funguje, moc bych do toho nevrtal, ten chladič bych řešil, pokud by jsi s tím jezdil závody. Já bych šel do toho výměníku, max do toho oleje. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pivinek
Založen: 23.11.2007 Příspěvky: 3024 Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Johnnn
Založen: 10.11.2008 Příspěvky: 136 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 24.09.16 19:29 Předmět: |
|
|
Co lejete do serva řízeni ? _________________ r19 1,8s 65 kw ph 2 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|