Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 18.10.09 21:42 Předmět: Turbo Garrett |
|
|
Čaute, jen takovej dotázek, nevěděl byste někdo jaká by byla ekvivalentní náhrada za turbo Garrett T2? Klidně i trochu větší ale měl by mít stejnej vstup. _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 18.10.09 21:45 Předmět: |
|
|
na turbu je nějaké číslo ražené.. máš? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 18.10.09 22:13 Předmět: |
|
|
Přímo turbo nemam ale mělo by to být 465407-0002, model TB0262 G _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 18.10.09 22:46 Předmět: |
|
|
zítra nato mrknu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 19.10.09 08:02 Předmět: |
|
|
k tomu co píšeš by mělo pasovat taky:
TIP:TB0228 ORIG CODE:466884-0001 OEM CODE:3418753
TIP:TB0253 ORIG CODE:465567-0002 OEM CODE:9031254
TIP:TB0256 ORIG CODE:465567-0002 OEM CODE:9031252
TIP:TB026 ORIG CODE:465407-0001 OEM CODE:460990
všechny použitelné na motor "B18FT(1.7)" Volvo 440/460/480  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 19.10.09 10:00 Předmět: |
|
|
Díky to sem potřeboval  _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 19.10.09 11:44 Předmět: |
|
|
sem nevěděl že v tom volvu je takové pidi turbíčko
na jiné značky jsem nekoukal.. garrtett je garrett  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 19.10.09 15:52 Předmět: |
|
|
No právě proto chci vědět za jaký by se tam dalo vyměnit aby tam páslo, přeci jen větší turbo=větší výkon  _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 19.10.09 16:37 Předmět: |
|
|
tiesto112 napsal: | No právě proto chci vědět za jaký by se tam dalo vyměnit aby tam páslo, přeci jen větší turbo=větší výkon  |
a taky větší turboefekt (prodleva) _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 19.10.09 16:41 Předmět: |
|
|
To asi taky. Ale blow off ventyl by to měl vykompenzovat ne? _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 19.10.09 16:45 Předmět: |
|
|
trochu asi jo ? je to ovlivnene hlavne tim ze vetsi turbo je tezsi a tim padem mu dyl trva nez se roztoci _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 19.10.09 16:48 Předmět: |
|
|
Nebo kdyby se tam zvedli tlaky tak by se to mělo roztáčet rychleji. _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 19.10.09 16:54 Předmět: |
|
|
tlaky čeho ...to malé turbo je tam od toho,aby auto tahalo víc od spodu,tj. při nižších otáčkách,velký zabíra samozřejmě ve vyšších točkách tzn.,že má větší zpoždění(lag,turbodíru)...ono to asi nebude jen tak jednoduché,vyměnit malé turbo za velké,bez dalších úprav,třeba ECU... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Naposledy upravil goreff dne 19.10.09 17:00, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tiesto112

Založen: 11.6.2009 Příspěvky: 270 Bydliště - POVINNÉ *: Chabařovice
|
Zaslal: 19.10.09 16:57 Předmět: |
|
|
Asi turba Nebo já nevim co se s tim dělá  _________________ First car: Renault 19 phII 54kW - minulost
Audi Coupe 2,0 - zimní spánek
Renault 19 phI 1,4 43kW - přibližovadlo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 19.10.09 17:06 Předmět: |
|
|
jak pise goreff pokud zmenis mnozstvi vzduchu musiš upravit i davkovani paliva _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|