Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 06.01.10 23:32 Předmět: Kroužky |
|
|
Kolik by měli mít vůli nové kroužky na příslušný výbrus,když je strčím do válce.A kolik je podle vás hranice,kdy už jsou ojeté a je třeba uvažovat o nějakém radikálnějším řešení jako nové kroužky nebo dokonce výbrus?
Jinak motor ventiláckej...
Tak jako je mi jasný že takhle by se to dělat nemělo,ale jen pro orientaci,abych mohl odhadnout jak na tom ty válce jsou...
Pro rejpaly vím že správně se to měří dutinoměrem na ovalitu a sudovitost... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 07.01.10 12:58 Předmět: |
|
|
Pokud vím, tak když motor šlape dobře, rozěláš jej a nejsou ve válcích výrazné vrypi a nic podobného, tak dáš nový kroužky a jedeš, ale pokud to chceš mít 100%, tak to necháš přebrousit a je klid  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 07.01.10 21:28 Předmět: |
|
|
Když motor šlape dobře tak žádný kroužky neměň. Po výměně kroužků se samozřejmě zhorší komprese než se nové kroužky zabrousí ve válcích. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|