Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Sten
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 47 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 06.11.07 18:18 Předmět: |
|
|
Kontrolka zhasne.. a nevite čim to muže byt že altik dava takovi prd V..?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Anonymní
|
Zaslal: 06.11.07 18:54 Předmět: |
|
|
Při odpojení baterky za běhu alternátoru roste napětí do řádu stovky voltů, ale regulátor by je měl dokázat zkrotit na požadované. pokud to nestihne odejdou diody. . . . . Změř si napětí přímo na alternátoru, svorka B+ a kostra ( mělo by být kolem 14V) a D+ a kostra. musí být napětí stejné .. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sten
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 47 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 06.11.07 21:08 Předmět: |
|
|
to už jsem delal ukazuje 11.65V |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Anonymní
|
Zaslal: 08.11.07 19:26 Předmět: |
|
|
Ukazuje Ti to 11.65V na obojím? Jestli ano, tak myslím, že by se Ti kontrolka dobijeni neměla rozsvítit. Jestli máš možnost změřit jestli správně pracuje regulátor, tak ho změř. Jinak bych ho zkusil vyměnit.. Když jde jen 11.65V tak se alternator nebudí. A to je většinou špatný regulátor, nebo pomocné diody.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sikec
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 185 Bydliště - POVINNÉ *: Ochoz u Tišnova
|
Zaslal: 08.11.07 21:36 Předmět: |
|
|
Hmm....pokud voltmeter ukazuje 11.65 V...tak to ukazuje napětí baterie....takže....buď je atík blbě připojen (kostra, kontakty) anebo jsou v p....i diody. Regulátor na to nemá dle meho vliv. čistě teoreticky....hodně teoreticky...točí se ti vůbec rotor alternátoru? Já už viděl auto, kde se jakoby točila řemenice, ale dále už nic, bylo to ukroucený...zkus vytáhnout altík a juknout na něj...nevěřím že je to regulátor...nakonec jarda je tu odborník(a to nemyslím nijak špatně, prostě je)....tak zkus jeho... |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 08.11.07 22:37 Předmět: |
|
|
Sikec: ale to jsi tu nahodil velký extrém .... ukroucená hřídel altíku. To chce vyndat ven a měřit. Reglér jde proměřit na stole s pomocí regulovaného zdroje a digimetru. A diody, vinutí taky. Ale to musí být člověk aspoň trochu zdatný v el. Jinak to nech odborníkům nebo kup altík. Tady se jich určitě najde. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sten
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 47 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 09.11.07 07:24 Předmět: |
|
|
nechal jsem si spravit stary altik.. a tenhle hned povezu tomu panovi aby ho zjuknul a pak dam vedet co s tim bylo.. me nejde do hlavi to že nenabiji ale odpojim od baterie a beží motor.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 09.11.07 07:59 Předmět: |
|
|
Sten napsal: | nechal jsem si spravit stary altik.. a tenhle hned povezu tomu panovi aby ho zjuknul a pak dam vedet co s tim bylo.. me nejde do hlavi to že nenabiji ale odpojim od baterie a beží motor.. |
protoze aby ti to nabijelo potrebujes kolem 14V pokud ti to dava kolem 12V tak to nenabiji ale nato aby ti nechcip motor to staci _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 09.11.07 10:19 Předmět: |
|
|
asi tak civce stači 8v aby hazela jiskru a čerpadlo toho taky moc nesežere takže to stači _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Sten
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 47 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 09.11.07 13:41 Předmět: |
|
|
Pořadne to udelam kostru z kastle na motor očistim a kontakty na baterii.. kdybi u toho ventila byl aspon přistup.. dam to do kupy a |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16283 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
Zaslal: 09.12.07 23:45 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | Je rozdíl mezi alternátorem na 54kw a na 16v, nebo jsou duplicitní? |
podle me je na 54KW jine uchyceni ptz tam neni nad nim šnek.. a kuli obsahu i menší výkon altíku takže jinej altik = jiné uchycení..... možná se pletu _________________ Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dunga
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 09.12.07 23:54 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | mirek napsal: | Je rozdíl mezi alternátorem na 54kw a na 16v, nebo jsou duplicitní? |
podle me je na 54KW jine uchyceni ptz tam neni nad nim šnek.. a kuli obsahu i menší výkon altíku takže jinej altik = jiné uchycení..... možná se pletu | uchyceni neres... u 16v je silnejsi, ale pokud sezenes treba i ten, tak ti staci prehodit to predni celo altiku... na F3N (4bod) jsem daval z F7P (z clia 16v), akorat jsem prehodil prave to predni celo a altik frcel jak drak! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 23.12.07 15:37 Předmět: |
|
|
Teď z poněkud jiného soudku. Dnes mi začalo po nastartování zastudena pískat něco v motoru. Odhadem to leze z altíku, je to možné že by tam šlo do kytek ložisko, nebo co by tam mohlo jit do kytek??.. _________________ Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
|
radecek7
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 23.12.07 15:44 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | Teď z poněkud jiného soudku. Dnes mi začalo po nastartování zastudena pískat něco v motoru. Odhadem to leze z altíku, je to možné že by tam šlo do kytek ložisko, nebo co by tam mohlo jit do kytek??.. | to se tady nekde resilo...bud loziska v altiku nebo remen... _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
|
|