Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 15.11.09 22:08 Předmět: R19 1.8i |
|
|
Zdravím,mám víc dotazů,tak to dávám k motoru,páč se to týká i motoru chci koupit za přepis R19ku s motorem 1.8 8V.Jenže v techničáku má u emisí napsané pouze číslo 3..je to tedy Euro 0?čili 10tis za přepis?je to rok 1990,čili PHI,ale má to katalyzátor a měněm motor, v tom případě by to mělo mít aspoň euro 1,otec má rv 95 PH2 a má uplně ten samý motor a katalyzátor a má Euro 2,dostal jsem ale návrh,že jak se měnil motor,nezapsala se změna do velkého techničáku,že bych z toho prý vlastně mohl dostat aspoň Euro 1 nebo možná i dokonce Euro 2..máte s tím někdo zkušenost??? a co se týče další otázky, má to přední elektrické okna od výroby,ale nevím jestli to má posilovač řízení je možné aby rok 1990 měl posilovač? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hook-v
Založen: 14.11.2009 Příspěvky: 21 Bydliště - POVINNÉ *: Jičínsko
|
Zaslal: 15.11.09 22:59 Předmět: |
|
|
Co se týče posilovače, podívej se na převodku řízení, pokud od ní vedou trubky k takovýmu bazmektu(oil. čerpadlu, je pod alternátorem hnanej řemenem od kliky) tak to posilovač má. Pokud jsi mněnil motor stenej typ za stenej typ, tak když nemáš evidované č. mot. nic se v TP nemení. Jestli tam je jinej typ (to ti může schválit jen výrobce) tak to musíš mít typ. štítek z původního mot. a pak bych neřešil EURO a nebo máš problém s STK. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 15.11.09 23:17 Předmět: |
|
|
Hook-v napsal: | Co se týče posilovače, podívej se na převodku řízení, pokud od ní vedou trubky k takovýmu bazmektu(oil. čerpadlu, je pod alternátorem hnanej řemenem od kliky) tak to posilovač má. Pokud jsi mněnil motor stenej typ za stenej typ, tak když nemáš evidované č. mot. nic se v TP nemení. Jestli tam je jinej typ (to ti může schválit jen výrobce) tak to musíš mít typ. štítek z původního mot. a pak bych neřešil EURO a nebo máš problém s STK. |
Sakra,no tak posilovač zjistím až na to mrknu,ale čoveče ten motor je měněný asi kus za kus,ale strejda mně říkal že jestli je to novější motor tak by měl i mít asi jinou normu,jiné emise atd.že by se to možná dalo nějak předělat _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hook-v
Založen: 14.11.2009 Příspěvky: 21 Bydliště - POVINNÉ *: Jičínsko
|
Zaslal: 15.11.09 23:26 Předmět: |
|
|
Většinou E0 žádný kat., E1 kat. lambda na potrubí (jeden drát) před kat., E2 lambda na kat. (v předu) více drátů, E3 lambda 2-krát na kat. (před a za). Jestli je to jinak, tak mě opravte. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 16.11.09 04:04 Předmět: |
|
|
no asi to tak bude,taky sem si to myslel měl sem Escorta rok výroby 91 s katalyzátorem a lambdou za svodama a měl euro 1  _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hook-v
Založen: 14.11.2009 Příspěvky: 21 Bydliště - POVINNÉ *: Jičínsko
|
Zaslal: 16.11.09 11:20 Předmět: |
|
|
Na přepisu je bude asi zajímat co je v TP. Jestli máš teď vyšší Euro tak se to tam bude muset asi nějak doplnit. S tím už zkušenosti nemam. Úřady nejsou můj koníček.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|