Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tomas1981
Založen: 19.5.2008 Příspěvky: 104 Bydliště - POVINNÉ *: Hlučín / Opava
|
Zaslal: 24.11.09 21:25 Předmět: volnobeh |
|
|
tak opet zase je problem spet kdyz to vic protahnu v prubehu zahrivani a zahrati tak se casteji nez normalne stane ze otacky sleti strasne nizko tak na 300 za studena mam normalne1100ot kdyz spadnou a to vzdy pri prerazeni nechcou se vyskrabat nahoru ale kdyz zastavim tak se pomalu zvednou motor F3P N760 zitra jedu do servisu protoze jsem tam menil motorek volnobehu tak jestli ho neni treba nastavit diky zatim |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomas1981
Založen: 19.5.2008 Příspěvky: 104 Bydliště - POVINNÉ *: Hlučín / Opava
|
Zaslal: 29.11.09 20:13 Předmět: |
|
|
tak diagnostika je ok vlastne to ukaze zavadu tak 50na50 tak nevim tenhle problem tady asi nevyresim co asi to necham tak jak to je |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.11.09 20:32 Předmět: |
|
|
tu diagnostiku bych chtel videt
skoda ze tady upadlo v zapomeni mnoho topicu jak ma vypadat spravna DIAGNOSTIKA _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomas1981
Založen: 19.5.2008 Příspěvky: 104 Bydliště - POVINNÉ *: Hlučín / Opava
|
Zaslal: 30.11.09 16:00 Předmět: |
|
|
jo a jak ma vypadat ja uz nechaval napichovat ruzne rencky na ruznych mistech a vsude to bylo stejne jsou to proste stare hujdy ktere ti na dj nic moc neukazou jinac to byla original diagnostika s renolt servisu |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomas1981
Založen: 19.5.2008 Příspěvky: 104 Bydliště - POVINNÉ *: Hlučín / Opava
|
Zaslal: 30.11.09 16:01 Předmět: |
|
|
raci mi rekni co si myslis o mem problemu |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
tomas1981
Založen: 19.5.2008 Příspěvky: 104 Bydliště - POVINNÉ *: Hlučín / Opava
|
Zaslal: 30.11.09 20:33 Předmět: |
|
|
hmmm pekny mas tam fakt machry ale ja nemam 16v tesnost hadic a konektory jsem skontroloval anic zvlastniho ale zacinas me premlouvat a asi to taky nekomu dam na spravku |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 30.11.09 23:04 Předmět: |
|
|
nezalezi jestli mas 16v nebo 8v..jde jen o to sehnat na tu diagnostiku nekoho kdo premejsli selskym rozumem _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
leo69
Založen: 29.11.2009 Příspěvky: 574 Bydliště - POVINNÉ *: Konice
|
Zaslal: 22.01.10 15:12 Předmět: |
|
|
Zdrávím mám trochu problém včera sme s bratrancem dovezly domů 19ku 54kw a dnes ráno začala zlobit po naskočení motoru se vytočí do 5000tis pak spadne a drží se na 2000cích po zahřátí zustáva na 1000-1100 nevím jestly je to tady u toho normální ale asi ne.předem děkuji za rady co to může být. _________________
R19 1,8 65kw Cabrio-KW-KONI-BBS.......... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Václav Sedlář
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 22.01.10 20:29 Předmět: |
|
|
odpoj na chvíli aku aby se vyresetovala řj...ale asi to bude teplotním čidlem _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
|
leo69
Založen: 29.11.2009 Příspěvky: 574 Bydliště - POVINNÉ *: Konice
|
Zaslal: 25.01.10 10:14 Předmět: |
|
|
Václav Sedlář napsal: | odpoj na chvíli aku aby se vyresetovala řj...ale asi to bude teplotním čidlem |
děkuji za radu pomohlo to ale zjistil sem že mám ještě k tomu zatuhlé plynové lanko ted už si vrní jak za mlada _________________
R19 1,8 65kw Cabrio-KW-KONI-BBS.......... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavouk
Založen: 27.1.2010 Příspěvky: 1 Bydliště - POVINNÉ *: jaromer
|
Zaslal: 27.01.10 01:03 Předmět: |
|
|
Mám podobný problém vyměnil jsem motor a volnoběh se mi drží cca 2000ot za studena a po ohřátí to stoupne cca na 2500. Už nevím co s tím tak jsem ohnul hadičku co vede za klapku , vlastně sitičovou.
Děkuji za radu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Pergl
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 15.02.10 22:03 Předmět: |
|
|
hale a jaká je to ta sytičová hadička?? _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 15.02.10 22:24 Předmět: |
|
|
to by mě zajimalo co je sitičova hadička když benzinaky krom 16v a jeho 5 vstřiku sitič nema _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 15.02.10 23:21 Předmět: |
|
|
esi on nemá čtyřbod a nemyslí obtok škrtící klapky... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
|
|