LANiN Anonymní
|
Zaslal: 24.01.10 22:05 Předmět: Čerpadlo 16V (v nádrži) - OPRAVA |
|
|
Když auto začne špatně startovat nebo netáhne ve vyšších otáčkách pak jedna z příčin může být palivové čerpadlo. Jestli tlačí dostatek benzínu zjistíme tak, že odpojíme hadičku zpátečky z redukčního ventilu. Když zapneme zapalování tak z redukčního ventilu musí téct proudem benzín. Pokud neteče je problém v čerpadle.
Pokud máme čerpadlo v nádrži tak ho vytáhneme (přístup přes podlahu kufru) připojíme na něj palivovou hadičku asi 1m a druhý konec hadičky připojíme na vstřikovací lištu. Čerpadlo ponoříme do petky s benzínem a přivedeme +a- z baterie. Pokud z redukčního ventilu nepoteče benzí je opravdu čerpadlo v háji.
Ale pozor pokud máte čerpadlo BOSCH tak je možné že je unavená pružinka pojistného ventilu. Toto čerpadlo se montovalo do 16V. Tento ventilek lehce najdete, je vidět vedle přívodu proudu. Pokud po připojení z ventilku stříká benzín, pružinku shora podložíme 3mm kouskem drátu o průměru cca 2.5mm a znovu vyzkoušíme. Po této úpravě na 99.9% čerpadlo bude tlačit dostatečně.
ilustrační foto:
Originál návod od uživatele jarda
PS: Pokud najdete v návodech chybu, máte lepší a jednodužší návod nebo nějaký TIP, neváhejte mne kontaktovat přez SZ nebo mailem. |
|