Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xlegalpowerx
Založen: 31.5.2010 Příspěvky: 120 Bydliště - POVINNÉ *: Liberecko
|
Zaslal: 07.06.12 15:43 Předmět: |
|
|
Tak tohle jsem našel taky ale myslel jsem že je to sranda _________________ Seat Leon Top Sport 1.9 TDI-PD 110kw-6kvalt :)chip diesel power na 132kw-tak tomu vér že to jede |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 07.06.12 15:57 Předmět: |
|
|
Bohužel to sranda není, tenhle motor má snad nejdražší hrnky co jsem kdy viděl ...jsou určené jen do 2, vlastně 3 typů motorů F7P, F7R Williams a F7R Megane, Spider...možná proto jsou tak kurevsky drahé, nevím.
Tady maj o něco levnější http://autodily.mjauto.cz/renault/19-ii-b-c53_/1-8-16v-b-c53d_99/hlava-vacka/INA420002510.html i tak je to furt lata, jak sviňa
Dříve jsem někde viděl hydra zn. Ajusa, kus kolem 400,- , ale nemůžu to najít.
AE co mám já, taky nemůžu najít, Federal Mogul asi nemá internetový katalog, anebo jsem ho prostě nenašel http://www.federalmogul.com/en/AftermarketSolutions/EMEA/EngineSolutions/Brands/AE
Vlevo nové v krabičkách, vpravo staré... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
xlegalpowerx
Založen: 31.5.2010 Příspěvky: 120 Bydliště - POVINNÉ *: Liberecko
|
Zaslal: 07.06.12 16:06 Předmět: |
|
|
JJ já koukal že jsou stejné i na Willíkovi. Jednu věc vim jsitě, tolik peněz za to nedám i kdybych byl miliardář a dostal dalších 7 mega v krabici od Vína Takže jediná možnost pro Ventila je, aby stačila upravit ta pružinka, jinak jde na díly. _________________ Seat Leon Top Sport 1.9 TDI-PD 110kw-6kvalt :)chip diesel power na 132kw-tak tomu vér že to jede |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 07.06.12 16:13 Předmět: |
|
|
Je možné že se zaseklo šoupátko na přetlakovým ventilu, ve vyších otáčkách to tlačilo víc oleje a pokud bylo zalehlé tak je to klidně možné. Je divné že by začaly všechny naráz, zatím jsem se setkal že odcházely postupně a trvalo jim to skoro měsíc než začaly všechny zpívat.....
Jinak na hyundai první zimu v mrazech po nastartování sem-tam nějakej cvrliknul, hnedle jsem vyměnil olej i filtr a klid. Měl jsem na olej najet ještě cca 3000km, ale jezdím do 6km tam a to samé zpět, delší trasa tak jednou za měsíc a tím pádem ten olej daleko víc trpí, podle mne, proto stárne rychleji.... Proto tam nyní liju polosyntetiku místo plné syntetiky a měním krapet častěji a už necvrlikají ani v letošních mrazech...... |
|
Návrat nahoru |
|
|
xlegalpowerx
Založen: 31.5.2010 Příspěvky: 120 Bydliště - POVINNÉ *: Liberecko
|
Zaslal: 07.06.12 16:19 Předmět: |
|
|
CHAMELEON napsal: | Je možné že se zaseklo šoupátko na přetlakovým ventilu, ve vyších otáčkách to tlačilo víc oleje a pokud bylo zalehlé tak je to klidně možné. Je divné že by začaly všechny naráz, zatím jsem se setkal že odcházely postupně a trvalo jim to skoro měsíc než začaly všechny zpívat.....
Jinak na hyundai první zimu v mrazech po nastartování sem-tam nějakej cvrliknul, hnedle jsem vyměnil olej i filtr a klid. Měl jsem na olej najet ještě cca 3000km, ale jezdím do 6km tam a to samé zpět, delší trasa tak jednou za měsíc a tím pádem ten olej daleko víc trpí, podle mne, proto stárne rychleji.... Proto tam nyní liju polosyntetiku místo plné syntetiky a měním krapet častěji a už necvrlikají ani v letošních mrazech...... |
Přesně to samé si myslím i já, dříve nezadrnčely ani vteřinu po prvním startu, olej je tam nějákej spešl, motor jako takovej je ve skvělém stavu, mohu potvrdit, protože tohle je už 6x ventil u nás v baráku, jede jako prase ani F1 RS se nechytala a najednou ze dne na den tohle: http://www.youtube.com/watch?v=tB1IHPSNV3E&feature=youtu.be _________________ Seat Leon Top Sport 1.9 TDI-PD 110kw-6kvalt :)chip diesel power na 132kw-tak tomu vér že to jede |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 07.06.12 16:25 Předmět: |
|
|
No pěkný, tak až takto , to bych viděl na kliku a tím pádem nejde tlak oleje tam kam má, vžděť to mlátí jak UNO v ropě .
Co po přidání plynu??? Hydra by se měly zklidnit... |
|
Návrat nahoru |
|
|
xlegalpowerx
Založen: 31.5.2010 Příspěvky: 120 Bydliště - POVINNÉ *: Liberecko
|
Zaslal: 07.06.12 16:31 Předmět: |
|
|
Tak ono se to zdá jelikož ten muj mobil dobře pochytává zvuk a měl jsem ho hned u motoru. Podotýkám že tohle se stalo ze dne na den. Kliku? To si nemyslim a doufám že nemáš pravdu Podle mě jasný Hydra. _________________ Seat Leon Top Sport 1.9 TDI-PD 110kw-6kvalt :)chip diesel power na 132kw-tak tomu vér že to jede |
|
Návrat nahoru |
|
|
xlegalpowerx
Založen: 31.5.2010 Příspěvky: 120 Bydliště - POVINNÉ *: Liberecko
|
Zaslal: 07.06.12 16:32 Předmět: |
|
|
Jinak další postřech je, že to mlácení je dost nepravidelné, někdy více, někdy méně, někdy vůbec.Takže to je fakt jak kdyby to občas mazalo a občas ne. _________________ Seat Leon Top Sport 1.9 TDI-PD 110kw-6kvalt :)chip diesel power na 132kw-tak tomu vér že to jede |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 07.06.12 16:35 Předmět: |
|
|
A už se Ti někdy stalo že se např přidřel ojniční lágr? Nebo odešel axiál? To jde pak tlak pápá a mlátí to a je jasné že hydra mlátí taky. Pokud přidáš plyn tak by se měl zvednout tlak a hydra by se zklidnily, ale pokud je to chycený dole nezklidní se nic. Sundej vanu a uvidíš, stejně bude muset dolů skrz čerpadlo... |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 07.06.12 16:54 Předmět: |
|
|
Rachot festovní...tolik mi to tedy nehrkalo, necvakaly mi všechny, jen několik kousků a po zahřátí se sklidnily. Viděl bych to asi fakt na nízký tlak oleje, teď záleží proč...čerpadlo, lágry...o přidřeném šoupátku regulátoru tlaku v čerpadle jsem psal myslím zrovna v tomto tématu o pár stránek zpět... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
xlegalpowerx
Založen: 31.5.2010 Příspěvky: 120 Bydliště - POVINNÉ *: Liberecko
|
Zaslal: 07.06.12 17:02 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | Rachot festovní...tolik mi to tedy nehrkalo, necvakaly mi všechny, jen několik kousků a po zahřátí se sklidnily. Viděl bych to asi fakt na nízký tlak oleje, teď záleží proč...čerpadlo, lágry...o přidřeném šoupátku regulátoru tlaku v čerpadle jsem psal myslím zrovna v tomto tématu o pár stránek zpět... |
Dobře kámo, takže jak začít? Nejdřív změřit tlak oleje nasazením budíku, potom sundat vanu a mrknout na lágry, na to šoupátko a na čerpadlo? _________________ Seat Leon Top Sport 1.9 TDI-PD 110kw-6kvalt :)chip diesel power na 132kw-tak tomu vér že to jede |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 07.06.12 17:15 Předmět: |
|
|
xlegalpowerx napsal: | goreff napsal: | Rachot festovní...tolik mi to tedy nehrkalo, necvakaly mi všechny, jen několik kousků a po zahřátí se sklidnily. Viděl bych to asi fakt na nízký tlak oleje, teď záleží proč...čerpadlo, lágry...o přidřeném šoupátku regulátoru tlaku v čerpadle jsem psal myslím zrovna v tomto tématu o pár stránek zpět... |
Dobře kámo, takže jak začít? Nejdřív změřit tlak oleje nasazením budíku, potom sundat vanu a mrknout na lágry, na to šoupátko a na čerpadlo? |
Asi tak nějak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 07.06.12 17:20 Předmět: |
|
|
Změřit tlak, místo čidla ve předu na bloku,vlevo vedle oilfiltru...musíš si sehnat, nebo vyrobit šroubení - závit v bloku je M18x1.5 hadici a budík. Klidně postačí i mechanický třeba z Liazky a podobných verglů na měření tlaku vzduchu v soustavě...no a potom jak jsi psal, vana dolů, vymontit čerpadlo, rozebrat, mrknout se na opotřebení, v chytré knize je návod i na měření spárovými měrkami vůle mezi kolečky a samotným obalem čerpadla, nebo jak bych to nazval, vytáhnout šoupě a mrknout se jestli na něm není hliníkový otěr...kvůly němu se šoupátko může zasekávat. Pak se můžeš mrknout i na ty lágry, tedy jen ojniční
Tady pár fotek... http://goreff.rajce.idnes.cz/oprava_motoru_2/ _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
xlegalpowerx
Založen: 31.5.2010 Příspěvky: 120 Bydliště - POVINNÉ *: Liberecko
|
Zaslal: 07.06.12 20:07 Předmět: |
|
|
To mam teda radost Díky za všechny rady a v pondělí poreferuji co a jak. _________________ Seat Leon Top Sport 1.9 TDI-PD 110kw-6kvalt :)chip diesel power na 132kw-tak tomu vér že to jede |
|
Návrat nahoru |
|
|
|