Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

1.8-16V 200PS
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Tuning
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
zhavyhonza



Založen: 25.5.2009
Příspěvky: 81
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 07.07.09 22:48    Předmět: Citovat

tak to preju hodne stesti
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HallMaSter



Založen: 28.12.2009
Příspěvky: 19
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia

PříspěvekZaslal: 28.12.09 03:04    Předmět: R19 200PS Citovat

Ahoj Tomas
Nechcem byt skeptik ale to ti stacit asi nebude ak sa nerozhodnes pre niaky sileni turbokit ktorí si uzijes niekolko stovak kilometrov a potom sa rozlučis zo svojim F7P so slzami v ociach.Mam R19 F7P na kolesach ma 170PS a dalo mi to silenu namahu dosiahnut tento vysledok s atmosferickým ponímaním tohto motora a cena za tento špás sa vyštverala daleko vyššsie ako do toho chces dať ty sám.Ale drzim ti palce a vela stastia.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 28.12.09 10:28    Předmět: Citovat

to mě zajímá, tak se pochlub...podle hrče na kapotě to vypadá,že tam máš "throttle bodies"
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
HallMaSter



Založen: 28.12.2009
Příspěvky: 19
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia

PříspěvekZaslal: 28.12.09 13:47    Předmět: Citovat

Sewas
Mno nieco take tam je motorcek presiel komplet generalkou a mensími uprevama ako napríklad odlahčená klukovka,odlahcený zotrvák,zvecoval som aj obsah na 1924cm s dovodu aby som dostal spalovaci priestor v tvare kocky cize 68,3x68,3 je tam zdvihnutý kompresný pomer s so seriového co je okolo 10,4:1 na 12,4:1 co som dosiahol kovaními piestami od firmi wossner.ojnice som podcivo lestil,dostali kovane skrutky ARP2000.
Co sa týka hlavy ta si presla komplet go a navyse som lestil kanale co malo síleny efekt na tvorbu zmesi.Hlava dostala titanové ventili co sa dalo vymenit je nové,daval som prebrusovat vačky na 285stupnou,pod hlavou je namieru tesneničko plechove trojvrstevne.Na odlahcený zotrvacník prisla kovokeramická spjka 2lamelova.Co sa týka sania vzduchu je prerobené na 4 klapku s BMW M3 a mam tam preprogramovaný softvér s cial wiliems odladený na stolici, na motore je 189PS na Kolesach je 169PS a krutak je identický s vykonom vize 169Nm.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 28.12.09 13:52    Předmět: Citovat

tak to je masakr...taky tahle sranda stála určitě fůru peněz...nj vydolovat koníky z atmosféráku...
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 28.12.09 13:55    Předmět: Citovat

mno tak todle už vypada veselejc Very Happy a zajima mě ceny třeba to odlehčeni a vyvaženi kliky ,setrvaku , přebroušeni vaček pak třeba toho tesneni a upravy řj
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
HallMaSter



Založen: 28.12.2009
Příspěvky: 19
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia

PříspěvekZaslal: 28.12.09 22:08    Předmět: Citovat

Tak to teda stalo ale zas take strasne to nebolo vyslo to kolem 140 000Sk
ale peniazky na moje pocudovanie nebol problem problemom bolo vobec zohnat dieli a dostat ich na slovensko po internete sa síce nachadza vela dielou ale hlavne na clio 16V ale kovane veci do motora jedine na wiliems a to som mal silene stastie ze firma wossner mala v ponuke piesty s vrtaním 68,3mm cize na zaklade tohto zistenia bolo nutné vrtat blok motora takze to zvedcovanie objemu bolo skôr nechtené ale po niekolkých vypoctoch to vyslo ako idealne riesenie pre kompresiu toho motora
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HallMaSter



Založen: 28.12.2009
Příspěvky: 19
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia

PříspěvekZaslal: 28.12.09 22:20    Předmět: Citovat

Co sa týka odlahcenia a vyvazenia kluky,zotrvaku robyl to jeden clovek dostal komplet blok s piestami ojnicami klukou loziskami zotrvakom a spojkou proste vsetko co sa toho týka je na tom alebo je to od toho zavisle trvalo to asi mesiac a stalo ma to 22 tisíc s tým ze na to daval zaruku 10 000Kms tohto kompletu islo dole nieco okolo 7Kg co je citelné hlavne v nískych otáčkach.co sa týka sania je to vlastna tvorba kedze na renault 19 sa klapky na sanie nerobia aspon tak sa mi vyjadrila firma Dbilas tak som to ponal po vlastnom a kedze som pracoval ako mechanik v BMW taksom vyuzil klapky s M3 teda dve dvojice taketo klapky sa daju zohnat okolo 10 000Kč aspon tak som ja kupoval je tam jediný problem a to potenciometer ale nic co sa neda vyriesit pridavnou elektronikou.co sa týka vačiek originály som posiela do firmy Dbilas kde za dva mesiace a 11 000Sk za kus +postovne som mal na mieru upravene vačky.-Kedze sa v motorsporte pohybujem dlhsie tak ten problem s subdodavatelmi a firmami realizujúcimi tieto upravy som nemal ale da to zabrat pametam na tie noci stavene za internetom kým sa clovek k niecomu dopatra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HallMaSter



Založen: 28.12.2009
Příspěvky: 19
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia

PříspěvekZaslal: 28.12.09 22:27    Předmět: Citovat

To tesnenie pod hlavu ma vyslo skoro na 6 tisíc vyrabali ho v spojených emirátoch v Abu dabi v jednej firme co sa venuje aj upravam renaultou ale kedze v emiratoch neni nudza o technologie a financne zdroje tam vyrobia skoro vsetko.Mno a to ladenie riaadiacej jednotky -potup standardný preletovanie petice nakupenie mazatelných čipou sup ho na stolicu a ideme na to robila mi to firma Profi tuning v Bratislave na brzde MOHA 2500 chlapci maju vazen naslapane zariadenia a na toto auticko sa tesili niekolko mesiacou bolo to pre nich nieco zaujimave nie len klasicke tdi a kompresory a tak nahanali mi koníky celý den ked ten motor nebol na 8700rpm aspon 30krat za den tak ani raz a vyslo ma to na 12 tisíc ale podotýkam ze je to kamaratska cena.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Boris
Organizátor Drhlen


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 10287
Bydliště - POVINNÉ *: Semily

PříspěvekZaslal: 28.12.09 22:53    Předmět: Citovat

Nó dobře TY jezdíš s tím nějaké kopce ?
_________________
Renault 19 16V 99kWoltu
www.djmartinbores.cz I www.danceparty.unas.cz I www.indoorpaintball.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
HallMaSter



Založen: 28.12.2009
Příspěvky: 19
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia

PříspěvekZaslal: 29.12.09 00:21    Předmět: Citovat

Sewas
Mno snazim sa ale ta koncepcia motora s mensímy upravami sa da kludne pouzívat kazdodenne teda ak si mal mal na mysli toto.a ak nie tak ano jazdim amaterou na slovensku teda ak na to cez zimu zarobim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 29.12.09 11:18    Předmět: Citovat

spotrebu benzinu asi neresis..ale i presto..kolik??? cca 20l/100km Smile ??
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 29.12.09 16:50    Předmět: Citovat

Už abych vydělával ty první melcky a moh si začít repasovat ventila, ale takto asi ne Very Happy


Jinak HallMaSter jo a bylo by možnévíce foto??
Jak máš řešen výfuk Question
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 29.12.09 16:56    Předmět: Citovat

...taky bych rád skouknul nějaké fotky Wink
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
HallMaSter



Založen: 28.12.2009
Příspěvky: 19
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia

PříspěvekZaslal: 29.12.09 20:25    Předmět: Citovat

Dakuejm tu je stranka

http://sites.google.com/site/cbracingclub/Home/renault-19-1-9-16v

tam su niake fotky ale vedcina fotografii je znicena umrel mi hdd v compe tak je to vsetko v cudu co sa týka spotreby tak na 5,4Km trati to pod plními palbami zozere 5l benzinu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 4 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com