Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
zhavyhonza
Založen: 25.5.2009 Příspěvky: 81 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.07.09 22:48 Předmět: |
|
|
tak to preju hodne stesti |
|
Návrat nahoru |
|
|
HallMaSter
Založen: 28.12.2009 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia
|
Zaslal: 28.12.09 03:04 Předmět: R19 200PS |
|
|
Ahoj Tomas
Nechcem byt skeptik ale to ti stacit asi nebude ak sa nerozhodnes pre niaky sileni turbokit ktorí si uzijes niekolko stovak kilometrov a potom sa rozlučis zo svojim F7P so slzami v ociach.Mam R19 F7P na kolesach ma 170PS a dalo mi to silenu namahu dosiahnut tento vysledok s atmosferickým ponímaním tohto motora a cena za tento špás sa vyštverala daleko vyššsie ako do toho chces dať ty sám.Ale drzim ti palce a vela stastia. |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
HallMaSter
Založen: 28.12.2009 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia
|
Zaslal: 28.12.09 13:47 Předmět: |
|
|
Sewas
Mno nieco take tam je motorcek presiel komplet generalkou a mensími uprevama ako napríklad odlahčená klukovka,odlahcený zotrvák,zvecoval som aj obsah na 1924cm s dovodu aby som dostal spalovaci priestor v tvare kocky cize 68,3x68,3 je tam zdvihnutý kompresný pomer s so seriového co je okolo 10,4:1 na 12,4:1 co som dosiahol kovaními piestami od firmi wossner.ojnice som podcivo lestil,dostali kovane skrutky ARP2000.
Co sa týka hlavy ta si presla komplet go a navyse som lestil kanale co malo síleny efekt na tvorbu zmesi.Hlava dostala titanové ventili co sa dalo vymenit je nové,daval som prebrusovat vačky na 285stupnou,pod hlavou je namieru tesneničko plechove trojvrstevne.Na odlahcený zotrvacník prisla kovokeramická spjka 2lamelova.Co sa týka sania vzduchu je prerobené na 4 klapku s BMW M3 a mam tam preprogramovaný softvér s cial wiliems odladený na stolici, na motore je 189PS na Kolesach je 169PS a krutak je identický s vykonom vize 169Nm. |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 28.12.09 13:55 Předmět: |
|
|
mno tak todle už vypada veselejc a zajima mě ceny třeba to odlehčeni a vyvaženi kliky ,setrvaku , přebroušeni vaček pak třeba toho tesneni a upravy řj _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
HallMaSter
Založen: 28.12.2009 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia
|
Zaslal: 28.12.09 22:08 Předmět: |
|
|
Tak to teda stalo ale zas take strasne to nebolo vyslo to kolem 140 000Sk
ale peniazky na moje pocudovanie nebol problem problemom bolo vobec zohnat dieli a dostat ich na slovensko po internete sa síce nachadza vela dielou ale hlavne na clio 16V ale kovane veci do motora jedine na wiliems a to som mal silene stastie ze firma wossner mala v ponuke piesty s vrtaním 68,3mm cize na zaklade tohto zistenia bolo nutné vrtat blok motora takze to zvedcovanie objemu bolo skôr nechtené ale po niekolkých vypoctoch to vyslo ako idealne riesenie pre kompresiu toho motora |
|
Návrat nahoru |
|
|
HallMaSter
Založen: 28.12.2009 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia
|
Zaslal: 28.12.09 22:20 Předmět: |
|
|
Co sa týka odlahcenia a vyvazenia kluky,zotrvaku robyl to jeden clovek dostal komplet blok s piestami ojnicami klukou loziskami zotrvakom a spojkou proste vsetko co sa toho týka je na tom alebo je to od toho zavisle trvalo to asi mesiac a stalo ma to 22 tisíc s tým ze na to daval zaruku 10 000Kms tohto kompletu islo dole nieco okolo 7Kg co je citelné hlavne v nískych otáčkach.co sa týka sania je to vlastna tvorba kedze na renault 19 sa klapky na sanie nerobia aspon tak sa mi vyjadrila firma Dbilas tak som to ponal po vlastnom a kedze som pracoval ako mechanik v BMW taksom vyuzil klapky s M3 teda dve dvojice taketo klapky sa daju zohnat okolo 10 000Kč aspon tak som ja kupoval je tam jediný problem a to potenciometer ale nic co sa neda vyriesit pridavnou elektronikou.co sa týka vačiek originály som posiela do firmy Dbilas kde za dva mesiace a 11 000Sk za kus +postovne som mal na mieru upravene vačky.-Kedze sa v motorsporte pohybujem dlhsie tak ten problem s subdodavatelmi a firmami realizujúcimi tieto upravy som nemal ale da to zabrat pametam na tie noci stavene za internetom kým sa clovek k niecomu dopatra. |
|
Návrat nahoru |
|
|
HallMaSter
Založen: 28.12.2009 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia
|
Zaslal: 28.12.09 22:27 Předmět: |
|
|
To tesnenie pod hlavu ma vyslo skoro na 6 tisíc vyrabali ho v spojených emirátoch v Abu dabi v jednej firme co sa venuje aj upravam renaultou ale kedze v emiratoch neni nudza o technologie a financne zdroje tam vyrobia skoro vsetko.Mno a to ladenie riaadiacej jednotky -potup standardný preletovanie petice nakupenie mazatelných čipou sup ho na stolicu a ideme na to robila mi to firma Profi tuning v Bratislave na brzde MOHA 2500 chlapci maju vazen naslapane zariadenia a na toto auticko sa tesili niekolko mesiacou bolo to pre nich nieco zaujimave nie len klasicke tdi a kompresory a tak nahanali mi koníky celý den ked ten motor nebol na 8700rpm aspon 30krat za den tak ani raz a vyslo ma to na 12 tisíc ale podotýkam ze je to kamaratska cena. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Boris Organizátor Drhlen
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
|
Návrat nahoru |
|
|
HallMaSter
Založen: 28.12.2009 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia
|
Zaslal: 29.12.09 00:21 Předmět: |
|
|
Sewas
Mno snazim sa ale ta koncepcia motora s mensímy upravami sa da kludne pouzívat kazdodenne teda ak si mal mal na mysli toto.a ak nie tak ano jazdim amaterou na slovensku teda ak na to cez zimu zarobim. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.12.09 11:18 Předmět: |
|
|
spotrebu benzinu asi neresis..ale i presto..kolik??? cca 20l/100km ?? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.12.09 16:50 Předmět: |
|
|
Už abych vydělával ty první melcky a moh si začít repasovat ventila, ale takto asi ne
Jinak HallMaSter jo a bylo by možnévíce foto??
Jak máš řešen výfuk _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
HallMaSter
Založen: 28.12.2009 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava -Slovakia
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|