Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tomáš
Založen: 8.1.2009 Příspěvky: 96 Bydliště - POVINNÉ *: Pacov
|
Zaslal: 25.06.09 18:24 Předmět: |
|
|
A kolik by to hodilo PS s tema vecma co sem psal??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
sekec
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1551 Bydliště - POVINNÉ *: Včelná
|
Zaslal: 25.06.09 18:25 Předmět: |
|
|
Tomáš napsal: | no tak kolem 100 000.- to musi jit...:-( |
kdyz si nedas rict tak to muzes zkusit no ale ja se vsadim ze to za 100 000 neoturbis a neudelas 200 ps _________________ Škoda Roomster Recaro Edition :-)
Škoda 1000Mb :-)
ex:
Škoda Octavia Combi 1,9TDI RS
VW Golf 3 1,9 Tdi
Renault R19 16V PH 2 5.dv
Renault R 19 16V ph1 chamade
Renault R 19 16V ph1 3.dv
Renault R 19 54 kw 3.dv
Fiat UNO 1,7 D |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš
Založen: 8.1.2009 Příspěvky: 96 Bydliště - POVINNÉ *: Pacov
|
Zaslal: 25.06.09 18:32 Předmět: |
|
|
no cip na 108KW pak filtr a komplet vifuk 114KW turbo 140KW a ty kovany veci,lepsi svicky,lehci remenice,odlehcit setrvak,ostrou vacku a veci vstriky 147KW to by snad mohl ten motor vydrzet a do 100 000.- bych se mohl vejit...
Naposledy upravil Tomáš dne 25.06.09 18:34, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sekec
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1551 Bydliště - POVINNÉ *: Včelná
|
Zaslal: 25.06.09 18:34 Předmět: |
|
|
jen jednotka k turbu te bude stat 70000 a to ostatni myslis za 30000???uz nic nepisu je videt ze o tom vis uplny nic..... _________________ Škoda Roomster Recaro Edition :-)
Škoda 1000Mb :-)
ex:
Škoda Octavia Combi 1,9TDI RS
VW Golf 3 1,9 Tdi
Renault R19 16V PH 2 5.dv
Renault R 19 16V ph1 chamade
Renault R 19 16V ph1 3.dv
Renault R 19 54 kw 3.dv
Fiat UNO 1,7 D |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš
Založen: 8.1.2009 Příspěvky: 96 Bydliště - POVINNÉ *: Pacov
|
Zaslal: 25.06.09 18:36 Předmět: |
|
|
To by nestacilo jenom preprogramovat??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
zvady
Založen: 6.1.2009 Příspěvky: 662 Bydliště - POVINNÉ *: Zvolen, SR
|
Zaslal: 25.06.09 18:41 Předmět: |
|
|
Tomaš..nehnevaj sa prosto to nejde za tie prachy...a myslim si že máš tak max 20 rokov a tým ta nechcem uraziť...
Ale keby si sa pohyboval v automoto oblasti a to v cenách klasických a tuning dielov hned pred stávkov ťa to prejde... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš
Založen: 8.1.2009 Příspěvky: 96 Bydliště - POVINNÉ *: Pacov
|
Zaslal: 25.06.09 18:46 Předmět: |
|
|
Takze to proste nejde???:-( |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 25.06.09 19:10 Předmět: |
|
|
skus sehnat origio 19 na rally měla 225ps třeba nakou bořku seženeš do 100t _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
zvady
Založen: 6.1.2009 Příspěvky: 662 Bydliště - POVINNÉ *: Zvolen, SR
|
|
Návrat nahoru |
|
|
chipmunkk Anonymní
|
Zaslal: 25.06.09 19:24 Předmět: |
|
|
takze prvni vec, vymen vstrikovani za karburatory, bude se ti lip stelovat k turbu, muzes pouzit bud zavodni, nebo zkusit z motorek (ale to se pouziva na atmosfericke motory tak, ze kazdy valec ma svuj karburator), pouzij 2 turba, mensi a vetsi (najdes to u spousty aut), nech si udelat svody na zakazku s komplet vyfukem, vymen vacky (na vyfuk ti muzu dat kontakt pres SZ a na vacky se ho taky muzes zeptat, ale do tech primo nedela), pak co se tyka dalsiho tak vymen palivove cerpadlo, tohle nebude pravdepodobne stacit, sniz blok motoru, neber na hlave, ale na bloku, potom vylesti saci kanalky, a dolad to... da se tim nahnat bez tubra asi 20-40 koni a ta turba taky neco pridaji, ale nevim, zda to ten motor prezije, kdyz ho vytocis, jelikoz plati stare zname objem nicim nenahradis! mel by ses na tu hodnotu dostat, pokud to neodflaknes, ale pocitej spis tech 100t. aspon
edit: opatrne na to, co ti tu kdo radi, vsiml jsem si, ze treba clovek co si rika goreff je spolehlivy a vi o cem mluvi, na rozdil od nekterych |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 25.06.09 19:31 Předmět: |
|
|
cca 20tis predelani na karburatory..kazdy valec jeden..jede to neskutecne, taky to neskutecne zere..dostanes se tak na 150-160k.. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
chipmunkk Anonymní
|
Zaslal: 25.06.09 19:37 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | cca 20tis predelani na karburatory..kazdy valec jeden..jede to neskutecne, taky to neskutecne zere..dostanes se tak na 150-160k.. | tu variantu jsem zminoval, jestli jste cetl, ale nevim, jak by to bylo pouzitelne s turbem, bez ktereho bude o temer 70k tezce bojovat s relativne s malym obsahem... |
|
Návrat nahoru |
|
|
upir
Založen: 15.9.2008 Příspěvky: 3028 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava- Dubina kurvy chlast a chlebíčky
|
Zaslal: 25.06.09 21:43 Předmět: |
|
|
tak jestli v tomhle motoru je 200 koní,tak si ukousnu péro _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
romulusx V.I.P. Nordic Division
Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 26.06.09 08:00 Předmět: |
|
|
upir napsal: |
tak jestli v tomhle motoru je 200 koní,tak si ukousnu péro |
no jestli je,tak přeju dobrou chuť _________________ 1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
|