Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 18.12.07 12:16 Předmět: zhasnuti za jizdy - *VYRESENO* + fotoreport |
|
|
rad bych vas seznamil s mym problemem, ktery se stane jednou za cas a to nahodne bez vlivu tepleho nebo studeneho motoru...
jedu, zarazen treba 3.rychl.st. (treba 50-60km/h), plyn seslapnuty...a najednou skub a motor prestane reagovat i kdyz mam plyn seslapnut...kdyz pridam jeste vic(muzu slapat jak chci) tak nezareaguje a kdyz plyn uplne pustim tak motor zhasne...po te (jeste za jizdy) jde vetsinou uplne normalne nastartovat a jede dal a nebo se mi stane ze se chytne na 3 valce, znova zhasne, znovu napoprve nastartuji a uz frci na 4...
podotykam, ze obvykle jezdim na benzin v-power ovsem vcera jsem jel do prahy a tankoval jsem 18l u globusu..tak nevim jestli to s tim ma co docineni..
co se tyce zapalovani, jsou tam nove svicky + rozdelovac a kabely byly jiz take meneny pri 65tis...nyni 122000tis.
rikal jsem si ze by mozna stal za vymenu palivovy filtr, pac ten je tam jeste puvodni...
nebo co myslite?budu vdecny za vase reakce _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Naposledy upravil mckoci dne 23.04.09 17:01, celkově upraveno 4 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 18.12.07 13:53 Předmět: |
|
|
pokud to nebude tim benzinem tak mozna snimac otacek by to mohl byt _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Václav Sedlář
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 18.12.07 14:03 Předmět: |
|
|
Tak já benzín poslední 2 měsíce beru jen u Globusu a nemám s tím problémy, dokonce mám pocit, že to jede líp-je to živější. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fulko
Založen: 17.12.2007 Příspěvky: 45 Bydliště - POVINNÉ *: Slovensko,NDCA
|
Zaslal: 18.12.07 14:08 Předmět: |
|
|
no nieco podobne som robil s fotrikom aj ja tento vykend...ideme na auticku a zrazu prestane mat vykon az skape...potom nechce nastartovat ale po cca 10 min nastartuje na prvz krat a zas ideme a ideme a skape ..ok ale k veci...u nas to bol palivovy filter.tiez sme mali povodny...cez vykend nebol po ruke novy tak sme ho trocha vyfukali :Dto co z neho vyslo nebol benzin ale nieco medzi tym..proste cierny benzin ale uz mam doma novy tak ked to spravy znova tak uz to bude ok...skus ten filter u nas stoji 345 SK...lacna vec... |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 18.12.07 20:03 Předmět: |
|
|
mckoci: mi to připadá že ti vynechává relé pal. čerpadla. Jsou 2. Jedno spíná když zapneš klíček tak na 3 sec. A druhé když motor běží. Zkus připojit na konektor čerpadla žárovku a jestli zhasne když motor vynechá tak si doma. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 18.12.07 22:11 Předmět: |
|
|
jarda: mam tady napsano: oprava rele u palivoveho cerpadla a kontrola ostatnich elektronickych zarizeni...65 000km, 2 098kc :-P tak ti nevim...ale dneska sem prijel ke kamosovi do servisu jen tak na pokec...cca za hodku prijdu k autu startuju...a na 3 valce..min. 3x tak chytnul a hned zhasnul a nereagoval na pridani plynu...pak jdu za kamosem rikam pod se na to mrknout...samozrejme nastartuju a jde na 4 valce...
osobne bych to videl na palivovy filtr, kabely ke svickam a mozna i jak rika jarda to rele _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
kody
Založen: 18.11.2007 Příspěvky: 577 Bydliště - POVINNÉ *: Olomouc
|
Zaslal: 19.12.07 17:44 Předmět: |
|
|
cau moc se v tom sice nevyznam ale mel jsem to same taky jsem nechal vymenit palivovej filtr ale vubec to nepomohlo nakonec to byla ridici jednotka byl tam nejakej zkrat jeden znamej co dela diagnostiku me to prepajel a zatim jezdim tak tam zkus nasadit na zkousku jinou treba to pomuze ale je to jen muj nazor a rada. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 19.12.07 21:36 Předmět: |
|
|
mckoci zkus žárovku. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 19.12.07 22:25 Předmět: |
|
|
mam cerpadlo mimo nadrz..vadi/nevadi ? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 19.12.07 23:27 Předmět: |
|
|
to je jedno _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.01.08 21:18 Předmět: |
|
|
tak...todleto...
jedu z pardubic jen 30km tam a zpet a asi 6x to zhasne...fakt nas*anej sem to je hrozny...ale vypozoroval jsem jednu vec....z tech 6ti zhasnuti se mi asi 2x stalo, ze kdyz motor prestal reagovat na plyn a ja ten plyn.pedal nepustil (jinak by motor zhasnul), ale drzel sem ho stale stlaceny, tak zase najednou skub a motor se chytil...
jardo, prosimte kde je umistene to druhe rele, ktere drzi motor pri zivote??...popr. da se nejak promerit?tusim, ze ne...
kdyz to shrnu...pokud pripojim na konektor cerpadla zarovku a po zhasnuti motoru zarovka zhasne, tak je vadne to rele??
diky moc _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 05.01.08 22:00 Předmět: |
|
|
Jo přesně. A obě relátka jsou v bedně u přetlakové nádoby chladiče. Ale nemusí to být nutně vadné relé, může byt jen špatný kontakt. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 05.01.08 22:25 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | tak...todleto...
jedu z pardubic jen 30km tam a zpet a asi 6x to zhasne...fakt nas*anej sem to je hrozny...ale vypozoroval jsem jednu vec....z tech 6ti zhasnuti se mi asi 2x stalo, ze kdyz motor prestal reagovat na plyn a ja ten plyn.pedal nepustil (jinak by motor zhasnul), ale drzel sem ho stale stlaceny, tak zase najednou skub a motor se chytil...
jardo, prosimte kde je umistene to druhe rele, ktere drzi motor pri zivote??...popr. da se nejak promerit?tusim, ze ne...
kdyz to shrnu...pokud pripojim na konektor cerpadla zarovku a po zhasnuti motoru zarovka zhasne, tak je vadne to rele??
diky moc |
bud bude vadne rele anebo to co dava rele signal aby bylo naskocene tedy RJ,ale ta taky muze dostat nejaky falesny signal aby schcipl motor,ale urcite zacni tim relatkem _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 06.01.08 12:32 Předmět: |
|
|
nestras s RJ..i kdyz tady mam par nahradnich koncem tydne dam vedet co a jak _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 06.01.08 17:13 Předmět: |
|
|
Ono by to šlo velmi elegantně vyřešit: napojit palivové čerpadlo přímo na 15.
Pro neelektrikáře: to znamená na ten fous na kterém je + při zapnutí klíčku.
Nevím proč to u renaultu řešili tak blbě se 2 relátky. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|