Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 22.04.09 11:31 Předmět: Chlazení oleje 16V |
|
|
Předpokládám,že ten mezikus pod olejovým filtrem je připojen na chladící okruh a slouží k chlazení oleje.Takže otázka zní jaký to má výhody popř. nevýhody,když to tam je.Já to na ventilovi nemám,Hynek a jeden kamoš jo.Takže mužu jezdit bez toho,nebo mám někde poshánět???Venku začíná být horko,léto se blíží,auto už včíl hicuje jaxviňa,nechcu vidět v létě někde v koloně...By mě zajímalo jestli to někdo oddělal nebo to ve fabrice dávali na auto podle momentální nálady...
Fotku jsem si vypůjčil od Lanina,tak snad mu to nebude vadit... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 22.04.09 11:36 Předmět: |
|
|
podle mě to ve fabrice dávaly podle toho kde auto mělo jezdit..
obě auta mám dovoz francie a obě to maj (lentilka viz foto, kabro)..
kámoš má ventilojs dovoz někde ze severu a nemá to tam (no měl prodal..)
pokud možno sežeň si to určitě to není k zahození  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.04.09 11:44 Předmět: |
|
|
to je motor?  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 22.04.09 11:52 Předmět: |
|
|
slouži to k chlazeni a zaroven rychlejšimu ohřivani oleje po startu ... mam doma asi 3 ale bude to bez problemu jezdit i bez toho ... pokud nejezdiš zavody nebo furt kosu ..ale na to by to bylo stejne malo a chtělo by to olejovy chladič jako ma třeba Dt _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
barth88
Založen: 1.11.2008 Příspěvky: 202 Bydliště - POVINNÉ *: Vrané nad vltavou
|
Zaslal: 22.04.09 17:23 Předmět: |
|
|
já ho tam "mám"(viz koupím sekce) a nepřišlo mi to nějak důležitý.... a je napojenej pod oil filtr jak ukazuješ  _________________ laguna 2004 dci 74 kw chip na 96kw
r19 16v cabrio 129poctivejch,serviska, bez koroze, KLIMA S PAL PC VE STAVBĚ
http://barth888.rajce.idnes.cz/20110116/
r19 ph2 1.9dT 66kw brzděnejch klimou-minulost
r19 ph2 1.9d 47kw bez ničeho-minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 24.04.09 15:08 Předmět: |
|
|
Díky neuvěřitelné haluzi se mi povedlo ten mezikus sehnat,ale je z motoru F3P,tak snad to bude pasovat...Nicméně když jsem koukal na motor,tak to bude pěknej opruz to tam dostat a hlavně to napojit na chladící okruh...Za to prostorové uspořádání motorového prostoru u ventila bych konstruktérům nejradši vyliskal... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|