Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 20.03.17 09:24 Předmět: |
|
|
Salamos napsal: | Sakra tak to mám dobře.. Ten motor na mě zase zkouší nějaky haluze Zkoušel jsem první start, ale jak se tam dala hlava, svíčky a vše se utěsnilo, jde to to těžko otočit jak svina, když vše těsní na 100%. Dal jsem tam baterku, která půl roku stála, dala dvě otáčky motoru a konec, pak jen cvakne startér a zhasne palubka, takže je slabá. Ale to není nic nenormálního. Spíš mě zaráží, proč byly plny válce benzínu(asi 3cm) když se motor netočil |
ikdyž je motor 100% utěsněnej tak jde normálně pootočit, pokud je vše dotažené na momenty jak má jinak jestli jsou válce plné, tak jestli není špatně ukostřený motor že čerpadlo pořád tlačí benzín. _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 20.03.17 10:12 Předmět: |
|
|
Jako jde sním pootočit v poho, ale tíž, než s motorem co měl najeto 200tis + Ještě zkusím ty kostry. Čerpadlo v první poloze klíčku zapne a vypne. Pak v druhy poloze, když startér jen svaknul, slyšel jsem jak šlo slabě čerpadlo. To by mělo být taky správně, ale furt mi hlava nebere jak se může dostat benzín do válce, když se netočí motor . Ale vlastně ony musely otevřít vstřiky. Jsou napojeny na stejny větvi jako čerpadlo, tím pádem v druhy poloze při startování jde čerpadlo i vstřiky. Je to tak? _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 20.03.17 10:32 Předmět: |
|
|
no otevírání vstřiků zjistíš připojením nějaké žárovky na jeden z nich...zda svítí pořád jsou otevřený pořád....ale kouknul bych se na regulátor tlaku na liště...má přepad do sání a z něj by to tam mohlo natéct. _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 20.03.17 10:40 Předmět: |
|
|
Něco podobného se stalo Borisovi, špatná kostra mu odpálila vstříky a celej motor mu zalili benzínem, bylo to na morávce a sobotní program byl jasný _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 20.03.17 10:54 Předmět: |
|
|
Tvl to snad neee. Jak špatná kostra může odpálit vstřiky? Divny je, že byly plny všechny 4 válce stejně. Takže někudma se to tam dostat muselo, ale vracečkou se nevrátil žádný benzín do nádrže. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 09.04.17 16:47 Předmět: |
|
|
Zdarec lidi, možná se v tom už zbytečně rýpu, ale nezdá se vám, že ten rozvoďák je až moc u kraje těch vaček? Mám strach, aby náhodou neslezl. Když ho dám doprostřed, tak zas sleze ke kraji...
Dík za názor
https://www.youtube.com/watch?v=6nMn915uBB8&feature=youtu.be
_________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 09.04.17 17:41 Předmět: |
|
|
to je normalni .. vodici hrana aby nespadl je dole v osazeni na kole na klikovce takze zadny strach _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 09.04.17 20:09 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | to je normalni .. vodici hrana aby nespadl je dole v osazeni na kole na klikovce takze zadny strach |
Za mě je to dost na hraně...Mám ho uprostřed a na kolecku kliky je osazení ale smerem k bloku takže by teoreticky se mohl posunout a začít dřít o dekl, ale myslím si že to bude ok _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 09.04.17 20:19 Předmět: |
|
|
Ale jak toho docílit, aby byl uprostřed? Taky bych byl rád, aby tam byl _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 09.04.17 21:38 Předmět: |
|
|
mas tam někde chybu, nějaká kladka nebo kolo na vacce neni rovne proto to sjíždí _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 09.04.17 22:40 Předmět: |
|
|
maximalne se to potka no _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 10.04.17 10:43 Předmět: |
|
|
Kdyby se to potkalo, tak to poleju benzínem a zapálím... To už by byla poslední kapka.. Koupil jsem novej rozvoďák, ten co tam je, už má nějaký km najetý a ještě jednou se pořádně kouknu na kladky. Vačkovy kola jsem vůbec nesundával, tak ty bych asi vyloučil. Řemenice u kliky, věřím, že bude na doraz, přitahuje ji ještě kolo na řemen k altíku, řemenici na olejovy čepradlo přitahuje šroub takže to bude taky na doraz. Napínací kladka je až u hlavy, na to jsem koukal. Ještě mrknu na tu druhou, ale jinak nevim proč by se ten řemen dostal až ke kraji. To mi hlava nebere... _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 10.04.17 12:00 Předmět: |
|
|
no s těma šroubama bych si nebyl jistej ono se to může trošku šprajcnout a i když to dotáhneš tak to nebude ono _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 10.04.17 14:56 Předmět: |
|
|
Jak píše Osly, zkontrolovat zda to všude dosedá k celému čelu hřídele, ale myslím že tím to nebude, páč by to šmatlalo. Je takto nakraji všude, nebo pouze na vačkách?
Takto mi chodil šest let rozvoďák na neboštíkovi a nikdy nesjel, ale občas jsem ho zkontroloval, raději. Ono pokud sjede a dře se o kryt tak se dokáže obrousit a pak rupne, už jsem to viděl na TD od fordu.
Dělal to i předešlej řemen nebo pouze ten novej. Na oktávce měl také tendence jet na kraj, a po jeho otočení už se drží uprostřed jak má. Na oktě nejsou totiž značky a směr otáčení danej ...... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 11.04.17 18:19 Předmět: |
|
|
Ty rozvody ještě projdu. Kladky a řemen jsem dal "starej" rozvody mají najeto 3500km, ale pro jistotu jsem teď ještě koupil řemen novej. Právě, že všude se to zdá v cajku jen na těch vačká bych to potřeboval 2mm posunout. Koukal jsem na fotky jak to bylo ještě na "starym motoru" a tam řemen byl pěkně uprostřed kol. Je to fakt divny. Kladky to ale podle mě dělat nemůžou, ty jsou přece hladky, ty ten řemen nikam nepopotlačí. Mrknu spíš na klikovku, zkusím na řemenici přes prkýnko poklepat, znova nasadím novej řemen pěkně na střed a znova napnu. Máte někdo nějakej fígl jak napnou správně řemen bez měřáků? _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
|