Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
kosti
Založen: 23.3.2009 Příspěvky: 373 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov - Slovensko
|
Zaslal: 23.03.09 08:18 Předmět: Vadny diferencial? |
|
|
Zdravim vsetkych. Mam problem so svojou 19tkou ('95, 1.4 - motor E7JP7). Pri prudsom rozjazde alebo prudsom radeni rychlosti sa z prednej napravy ozyvaju udery - zvycajne jeden pri zoslapnuti plynu, niekedy pri prudsom pusteni plynu. Silentbloky motora su OK, na ramenach vraj tiez. Pri zdvihnuti auta som zistil ze oboma kolesami ide otocit - maju volu asi 10 stupnov. U oboch polosi je to vola v prevodovke, niekde na diferenciali. Je mozne ze tato vola sposobuje to buchanie? Ak ano, co s tym? AK nie, co to moze byt? Dakujem za nazory. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marv Vítěz Drhlen 2007
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7357 Bydliště - POVINNÉ *: Rousínov u Vyškova
|
Zaslal: 23.03.09 09:03 Předmět: Re: Vadny diferencial? |
|
|
no tento problém bych viděl spíš na silentblok motoru, ten co je mezi nápravnicí a kastlí. nemyslím že by špatný diferák vydával takový rány. |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 23.03.09 09:11 Předmět: |
|
|
nebo poloosa ta by todle dělat mohla _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
kosti
Založen: 23.3.2009 Příspěvky: 373 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov - Slovensko
|
Zaslal: 23.03.09 09:16 Předmět: |
|
|
Je teda podla vas normalne ze ma polosa (obe) na diferenciali taku volu? |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 23.03.09 09:19 Předmět: |
|
|
tak naka vule tam bejt muže přeci jen to neni novy a ani novy neni bez vule .. kdyby to byl diferak tak ti to bouchne jen při rozjeti pak už to neuděla protože se furt toči a tim se vule vymezí _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
kosti
Založen: 23.3.2009 Příspěvky: 373 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov - Slovensko
|
Zaslal: 23.03.09 09:22 Předmět: |
|
|
Myslel som aj, ze to moze byt tym zadnym silentblokom, tak som skusal s rucnou brzdou, ako velmi sa motor otaca na jednotke aj spiatocke, na porovnanie sme to iste robili na felicii s porovnatelne silnym motorom a pohyb bol rovnaky - pri silnejsom zabere sa motor vytocil asi o 3-4 cm. Je to uz vela? |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 23.03.09 09:25 Předmět: |
|
|
to už docela jo to už muže bouchat .. spiš ale vem to na jamu a nakou tyči zkus zespoda za ten silenblok vzit a podivat se na nej ... a ten pod altikem si kontroloval? to děla vetšinou že to boucha,, poznaš to tak že vemeš za motor u altiku a nadzvedneš ho _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
kosti
Založen: 23.3.2009 Příspěvky: 373 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov - Slovensko
|
Zaslal: 23.03.09 09:36 Předmět: |
|
|
tak tie silentbloky pozriem este raz. Ten pri alternatore teda zvykne byt zdrojom buchania? Je k nemu pri vymene dobry pristup? Co sa tyka uchytov motora, neviem presne kde ktory je, este som to detailne neskumal, len pohyb motora ako celku. V Jak Na To ani v origo servisnych manualoch to nie je nijako specialne popisane.
edit: no tak som vam to ofotil, ako vyzeraju predne silentbloky. ten pod alternatorom vyzera uplne v prdely. bude ho mozne vymenit bez toho aby musel alternator dole? a co poviete na ten druhy? musi aj ten novy?
|
|
Návrat nahoru |
|
|
kosti
Založen: 23.3.2009 Příspěvky: 373 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov - Slovensko
|
Zaslal: 15.04.09 17:31 Předmět: |
|
|
No, tak mam update a novu otazku.
Oba predne silentbloky som vymenil, motor sa stale citelne hybe a pri dupnuti na plyn ako aj prudsom ubrati je citit na radicke pohyb. Tak asi bude v prdeli zadny silentblok, do ktoreho vymeny sa mi vobec nechce, ked ako vas tak pocuvam je treba rozobrat pol auta.
No ale co ma trapi viac, a to uz od kedy som auto kupil, je ze to niekde v prednej naprave klepe pri prechoden najmensou nerovnostou. Je to klepanie s rychlou frekvenciou, pomayl ako samopal, nie take silne, samozrejme ale je to seria rychlych klepani a robi to naozaj na najmensej nerovnosti. ako prve som vymenil silentbloky stabiku, tie boli pomerne v prdeli, ale klepanie ostalo.
Mohli by to byt tlmice, no tie vyzeraju byt v pohode, pri toceni volantom ziadne cvakanie, ziadna vola. Capy riadenia su nove, s minimalnou volou. Preto chcem skusit vymenit komplet ramena a ak to bude v silentblokoch ramien alebo gulovom cape kolesa, tak sa to vyriesi. Snad.
Co ma ale este napadlo je, ci by to nemohol byt rozbity silentblok uchytenia ramu pod motorom ku karoserii. Este som nemal cas sa na to poriadne pozriet, tak sa chcem opytat, ci niekto z vas s tym nemal problem, ci by to klepanie nemohlo byt sposobeny tym, ze je medzi ramom a karoseriou vola. Niekde an Renault Club fore som videl ze na Cliu sa to stava a sposobuje to taketo klepanie.
Co vy na to? |
|
Návrat nahoru |
|
|
kosti
Založen: 23.3.2009 Příspěvky: 373 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov - Slovensko
|
Zaslal: 26.04.09 19:03 Předmět: |
|
|
Viem ze si tu pisem sam so sebou ale snad niekto odpovie:
chcem presadit torzky na naprave. lava strana je pod krytom pekna, v pohode pojde vytiahnut. na pravej strane je to ale v prdeli zkorodovane. tyzden som tam mal WD40 a potom som to skusal orypovat, dokonca mierne prebehol s drotenou nasadou na vrtacke. stale je tam hrdza. zavity v torzke som vycitisl zavitnikom, tak som si povedal ze ju skusim vytiahnut napriek tej hrdzi. ale nesla - krivili sa mi len podlozky na "vytahovacom systeme". tak mi teda povedzte, je mozne ze to este niekedy vytiahnem? ako sa tej hrdze zbavit najlepsie? ma to zmysel brusit tym drotenym nastavcom na vrtacke? co tam pomaha? dlato a kladivo? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 26.04.09 21:50 Předmět: |
|
|
kosti napsal: | Viem ze si tu pisem sam so sebou ale snad niekto odpovie:
chcem presadit torzky na naprave. lava strana je pod krytom pekna, v pohode pojde vytiahnut. na pravej strane je to ale v prdeli zkorodovane. tyzden som tam mal WD40 a potom som to skusal orypovat, dokonca mierne prebehol s drotenou nasadou na vrtacke. stale je tam hrdza. zavity v torzke som vycitisl zavitnikom, tak som si povedal ze ju skusim vytiahnut napriek tej hrdzi. ale nesla - krivili sa mi len podlozky na "vytahovacom systeme". tak mi teda povedzte, je mozne ze to este niekedy vytiahnem? ako sa tej hrdze zbavit najlepsie? ma to zmysel brusit tym drotenym nastavcom na vrtacke? co tam pomaha? dlato a kladivo? |
a nemas napruzenou torzku? to chce prizvednout kolo tak o 3cm aby na torzce nybylo zadny pnuti a treba vyleze _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
kosti
Založen: 23.3.2009 Příspěvky: 373 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov - Slovensko
|
Zaslal: 27.04.09 05:50 Předmět: |
|
|
koleso som zhodil a rameno pridvihol asi o centimeter. viem ze ludia ju dokazu vytiahnut aj s kolesom a bez pridvihnutia ramena. tak neviem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 27.04.09 05:51 Předmět: |
|
|
umi ale jen kdyz to neni zarezle,to by mohl pomoct jedine autogen _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
kosti
Založen: 23.3.2009 Příspěvky: 373 Bydliště - POVINNÉ *: Prešov - Slovensko
|
Zaslal: 27.04.09 05:56 Předmět: |
|
|
vravim, je to dost zhrdzavene. rypal som do toho, obrusoval a velmi to nepomohlo. stale zvazujem ci to neskusim obit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 27.04.09 07:16 Předmět: |
|
|
torzku dostaneš ven jen když auto zvedneš když ti stoji na zemi tak to nejde _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|