Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 04.05.12 21:08 Předmět: |
|
|
ověřený to nemám ale je pravda že i když jsem to měl kousek od motoru a foukalo na to jen s té trubky tak to jelo o dost líp i tak _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 04.05.12 21:11 Předmět: |
|
|
se sobem musím souhlasit...stačí malej lístek nebo něco a můžeš dělat i go motoru _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Maikee
Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 59 Bydliště - POVINNÉ *: Tábor
|
Zaslal: 04.05.12 21:14 Předmět: |
|
|
sob007 napsal: | Kámo a si vem co to udělá až ti do toho motoru bez filtru vletí nějakej bordel.
Možná se pak budeš čumět |
A propo jsem to po 10ti kilometrech vrátil do původního stavu ...takže čemu že se budu divit? _________________ R19 (SPI) - 1.7 GTS 54kW (1989)
Ford Mondeo - 2.5 V6 170HP |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 04.05.12 22:11 Předmět: |
|
|
Maikee napsal: | Kámo to jsou ale jen rady ale kdo z nich to má vyzkoušený? ..vždyť si vem jak teplej je kolikrát origo vzduchovej box ...si vem kolik místa je celkem pod kapotou a tedy z přívodem vzduchu k filtru by nemusel být problém (teoreticky) ...si vem že když bylo teď nějakejch cca 26 až 30 stupňů nad nulou a motor kterej měl provozní teplotu a neměl sem tam box a ani filtr tak to auto chodilo prostě líp ...ochotně hvízdaj kola při výjezdu z kruhače na dvojku a ochotně to letí skoro 80km/h na dvojku... nevim ale mám v plánu to tak nějak udělat aby byl filtr na vrchu el.karbecu |
A nedaj si poradit a nedají.... Dost mě pobavil pojem "el. karbec", to je slovo od odborníka . El. řízený karburátor měly fáva-některé verze, paskvil pro německo..... R19 má buďto karbec a nebo vstřikování
Navíc chcíplej 54kW nepojede líp ani se sebelepším filtrem, je to jen pocit .....
Je vidět že o tom víš prd, jinak bys nepsal takový hovadiny a nehodlal plácnout filtr hned na výfukové potrubí i origoš má sání trubkou do nárazníku..... Proč asi???? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 05.05.12 06:09 Předmět: |
|
|
a navíc k tomu umístění filtru ,když se podíváš tak všechny výkonnější verze mají fitr umístěný bokem motoru právě proto aby se neohříval fitr box od motoru _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luda-16V
Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 05.05.12 10:16 Předmět: |
|
|
Pokud to není velkej obsah(od 3.0) tak to funguje placebo, že to jede líp...
Pak dál funguje to, že máš turbo/kompresor otevření sání a pruchozí výfuk, tam je rozdíl znát.
Ale u malo oběmové atmoféry to jede hůř, ikdyž se zdá líp díky placebu aka hlubší zvuk... _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Maikee
Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 59 Bydliště - POVINNÉ *: Tábor
|
Zaslal: 05.05.12 12:01 Předmět: |
|
|
CHAMELEON napsal: | Maikee napsal: | Kámo to jsou ale jen rady ale kdo z nich to má vyzkoušený? ..vždyť si vem jak teplej je kolikrát origo vzduchovej box ...si vem kolik místa je celkem pod kapotou a tedy z přívodem vzduchu k filtru by nemusel být problém (teoreticky) ...si vem že když bylo teď nějakejch cca 26 až 30 stupňů nad nulou a motor kterej měl provozní teplotu a neměl sem tam box a ani filtr tak to auto chodilo prostě líp ...ochotně hvízdaj kola při výjezdu z kruhače na dvojku a ochotně to letí skoro 80km/h na dvojku... nevim ale mám v plánu to tak nějak udělat aby byl filtr na vrchu el.karbecu |
A nedaj si poradit a nedají.... Dost mě pobavil pojem "el. karbec", to je slovo od odborníka . El. řízený karburátor měly fáva-některé verze, paskvil pro německo..... R19 má buďto karbec a nebo vstřikování
Navíc chcíplej 54kW nepojede líp ani se sebelepším filtrem, je to jen pocit .....
Je vidět že o tom víš prd, jinak bys nepsal takový hovadiny a nehodlal plácnout filtr hned na výfukové potrubí i origoš má sání trubkou do nárazníku..... Proč asi???? |
No jo tak tomu tak říkam bude lepší SPI? ...a chcíplej bych asi zrovna neříkal prostě to má jen 54kw.
A pokuď je to jen efekt zvuku tak i to bych bral
Proc bych taky o tom měl vědět něco extra snad? A nevim zda vim prd...
Nad výfukovim potrubím je i tak sice je to box..
Teď nevim proč ta poslední otázka ...ale dík za čtení _________________ R19 (SPI) - 1.7 GTS 54kW (1989)
Ford Mondeo - 2.5 V6 170HP |
|
Návrat nahoru |
|
|
Maikee
Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 59 Bydliště - POVINNÉ *: Tábor
|
Zaslal: 05.05.12 12:11 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | a navíc k tomu umístění filtru ,když se podíváš tak všechny výkonnější verze mají fitr umístěný bokem motoru právě proto aby se neohříval fitr box od motoru |
..Což to ano ale 54kw? A ještě k tomu ten box z filtrem je stejne na vrchu motoru kde jde teplo jak od motoru tak od výfuku ...a proto mě napadlo nebo jsem hledal spíš i zda se někdo pokoušel o to dát filtr pravě hned nahoru nad vstřikování (tak jak tedy je i v origo stavu) ale právě rozdíl by byl v tom že by byl filtr "otevřenej" (nebyl by v žadným boxu) a popřípadě nějak "odstíněn" od okolního tepla plus třeba ponechat přívod vzduchu od místa nárazníku.
Jen mě to tak napadlo ..neboť jsem už koukal na něco podobnýho ale byl to totální paskvil _________________ R19 (SPI) - 1.7 GTS 54kW (1989)
Ford Mondeo - 2.5 V6 170HP |
|
Návrat nahoru |
|
|
Maikee
Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 59 Bydliště - POVINNÉ *: Tábor
|
Zaslal: 05.05.12 12:14 Předmět: |
|
|
Luda-16V napsal: | Pokud to není velkej obsah(od 3.0) tak to funguje placebo, že to jede líp...
Pak dál funguje to, že máš turbo/kompresor otevření sání a pruchozí výfuk, tam je rozdíl znát.
Ale u malo oběmové atmoféry to jede hůř, ikdyž se zdá líp díky placebu aka hlubší zvuk... |
no comment _________________ R19 (SPI) - 1.7 GTS 54kW (1989)
Ford Mondeo - 2.5 V6 170HP |
|
Návrat nahoru |
|
|
Víťa
Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 05.05.12 13:19 Předmět: |
|
|
to je zas diskuze to je snad jasne, ze kdyz vzduchac, tak ho dat co nejdal od motoru at si dava pekne studeny vzdousek, mam taky 54ku a davat to tam chci, ale neco uz od nejake znacky a stejne jen kvuli vzhledu, nic vic _________________ No mainstream, just French... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luda-16V
Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 05.05.12 17:38 Předmět: |
|
|
Maikee napsal: | Luda-16V napsal: | Pokud to není velkej obsah(od 3.0) tak to funguje placebo, že to jede líp...
Pak dál funguje to, že máš turbo/kompresor otevření sání a pruchozí výfuk, tam je rozdíl znát.
Ale u malo oběmové atmoféry to jede hůř, ikdyž se zdá líp díky placebu aka hlubší zvuk... |
no comment |
Ano máš pravdu přidá ti to 13koní + 5samolepka + poklice 20koní + budík na palubce 50. _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Maikee
Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 59 Bydliště - POVINNÉ *: Tábor
|
Zaslal: 05.05.12 17:41 Předmět: |
|
|
Luda-16V napsal: | Maikee napsal: | Luda-16V napsal: | Pokud to není velkej obsah(od 3.0) tak to funguje placebo, že to jede líp...
Pak dál funguje to, že máš turbo/kompresor otevření sání a pruchozí výfuk, tam je rozdíl znát.
Ale u malo oběmové atmoféry to jede hůř, ikdyž se zdá líp díky placebu aka hlubší zvuk... |
no comment |
Ano máš pravdu přidá ti to 13koní + 5samolepka + poklice 20koní + budík na palubce 50. |
_________________ R19 (SPI) - 1.7 GTS 54kW (1989)
Ford Mondeo - 2.5 V6 170HP |
|
Návrat nahoru |
|
|
PR0V0CATEUR Provokovat a škodit
Založen: 14.9.2009 Příspěvky: 6989 Bydliště - POVINNÉ *: Strážnice
|
Zaslal: 05.05.12 17:42 Předmět: |
|
|
Když si na auto nalepíš nějaké pěkné plameny, tak to musí přidat klidně i 10 koní... _________________ telefon: 601/222282
Mám tak moc rád lidi, že žiju takovým způsobem, aby až umřu bylo víc lidí šťastných než smutných, troubové! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Maikee
Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 59 Bydliště - POVINNÉ *: Tábor
|
Zaslal: 05.05.12 17:46 Předmět: |
|
|
PR0V0CATEUR napsal: | Když si na auto nalepíš nějaké pěkné plameny, tak to musí přidat klidně i 10 koní... |
..no ty prej máš nálepku RENAULT a prej že je velká tak to máš víc jak 20koní _________________ R19 (SPI) - 1.7 GTS 54kW (1989)
Ford Mondeo - 2.5 V6 170HP |
|
Návrat nahoru |
|
|
|