Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 15.02.09 12:57 Předmět: Snizeni hlavy |
|
|
O kolik mm se muze nechat opracovat hlava u C3J motoru? _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 15.02.09 12:59 Předmět: |
|
|
že seš to ty tak aspon 10mm _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Kubais Zoofil
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 7176 Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál
|
Zaslal: 15.02.09 15:35 Předmět: |
|
|
Jestli nebude lepší to nachipovat
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 15.02.09 16:40 Předmět: |
|
|
fouka mi z pod hlavy a chci to pretesnit a musi se opracovat hlava a ptam se o kolik? ale je to asi moc tezka otazka, kdyz ani automechanik m1TV to nevi _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ufas
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 15.02.09 16:42 Předmět: |
|
|
(zlatej, suprovej, skvělej, nezničitelnej) cleón co? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
upir
Založen: 15.9.2008 Příspěvky: 3028 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava- Dubina kurvy chlast a chlebíčky
|
Zaslal: 15.02.09 17:11 Předmět: |
|
|
Kubais napsal: | Jestli nebude lepší to nachipovat
|
nebo tam šoupnout motor z TDi a pak načipovat...... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 15.02.09 17:14 Předmět: |
|
|
Ufas napsal: | (zlatej, suprovej, skvělej, nezničitelnej) cleón co? |
no to je.... jen pri omezovaci to fouka z pod hlavy.... omezovac dost casto pouzivam, jinak bych to neresil... _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 15.02.09 17:15 Předmět: |
|
|
upir napsal: | Kubais napsal: | Jestli nebude lepší to nachipovat
|
nebo tam šoupnout motor z TDi a pak načipovat...... |
nebo rovnou nejaky motor ze zetoru _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.02.09 17:46 Předmět: |
|
|
0,5mm _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 15.02.09 18:03 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | Ufas napsal: | (zlatej, suprovej, skvělej, nezničitelnej) cleón co? |
no to je.... jen pri omezovaci to fouka z pod hlavy.... omezovac dost casto pouzivam, jinak bych to neresil... |
WTF _________________ Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 15.02.09 18:48 Předmět: |
|
|
to si vycetl z dilensky prirucky? protoze ja bych to potreboval snizit o 1mm, ale nevim co na to ECU... _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.02.09 19:06 Předmět: |
|
|
Nižší hlava = větší kompresní poměr = větší tepelný namáhání spalovacího prostoru = sklony k detonačnímu spalování = zkracování životnosti některých částí(např. podpalování ventilů). Sice tam je asi čidlo klepání,který se bude snažit to detonační hoření regulovat,ale neni to všemocné. Když takhle hodně snížíš hlavu,budeš ji muset o něco víc dotáhnout,tim pádem hrozí,že se víc rozmáčkne těsnění a třeba malej kousek vleze do spalovacího prostoru a od toho budou vznikat samozápaly a s tim čidlo klepání nic nenadělá.Budeš s tim jezdit nějakou dobu a přetrhne se ti klika.Taky bys musel asi sehnat studenější svíčky aby od nich nevznikaly samozápaly. Nevim jak hovoří dílenská příručka,ale praxe říká,že max snížení je do těch 0,5mm. 1mm = brzká smrt. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 15.02.09 19:18 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Když takhle hodně snížíš hlavu,budeš ji muset o něco víc dotáhnout,tim pádem hrozí,že se víc rozmáčkne těsnění....... |
A to jsi schopen logicky zdůvodnit ??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|