|
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.02.09 23:50 Předmět: |
|
|
Cvrdlikalo to jako prase a změnou základního předstihu se vůbec nic nevyřeší. Jde o to,že po tom snížení začne jít podtalková regulace předstihu uplně mimo - ve zvýšených otáčkách začne ten předstih strašně zvětšovat. Řešením je tu podtlakovku uplně odpojit,ale to to pak zas nejede. Taky i přesto že byl základní předstih vpořádku v létě když jsem vypl klíček,běžel ten motor ještě 3 vteřiny na samozápaly.Prostě po tom snížení je to na ten předstih strašně choulostivý a aby si to uřídil,musel by si nejspíš mít programovatelnou ŘJ,nebo tak něco.Byl jsem s tim tenkrát u jednoho fakt zkušenýho mechanika na analyzátoru a ten mi řek,že je to prostě v řiti a pokud si nechci zničit motor ať jezdim s tou odpojenou podtlakovkou.Když jsem do toho začal tankovat 100okt benzín,tak cvrdlikání zmizelo uplně,ale furt ta podtlakovka musela bejt odpojená. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 16.02.09 06:19 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Cvrdlikalo to jako prase a změnou základního předstihu se vůbec nic nevyřeší. Jde o to,že po tom snížení začne jít podtalková regulace předstihu uplně mimo - ve zvýšených otáčkách začne ten předstih strašně zvětšovat. Řešením je tu podtlakovku uplně odpojit,ale to to pak zas nejede. Taky i přesto že byl základní předstih vpořádku v létě když jsem vypl klíček,běžel ten motor ještě 3 vteřiny na samozápaly.Prostě po tom snížení je to na ten předstih strašně choulostivý a aby si to uřídil,musel by si nejspíš mít programovatelnou ŘJ,nebo tak něco.Byl jsem s tim tenkrát u jednoho fakt zkušenýho mechanika na analyzátoru a ten mi řek,že je to prostě v řiti a pokud si nechci zničit motor ať jezdim s tou odpojenou podtlakovkou.Když jsem do toho začal tankovat 100okt benzín,tak cvrdlikání zmizelo uplně,ale furt ta podtlakovka musela bejt odpojená. |
prave se toho bojim, aby to nedelalo nejaky bordel...regulace predstihu je prave rizena hlavne podtlakem xD ale na druhou stranu s kompresi 9:1 muze to jezdit na natural 91 _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 16.02.09 08:36 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | no to je.... jen pri omezovaci to fouka z pod hlavy.... omezovac dost casto pouzivam, jinak bych to neresil... |
toto se snad ani nedá komentovat... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 16.02.09 09:10 Předmět: |
|
|
kup si něco silnějšího, jinak to zas uženeš, narvy tam 1,7mpi a bude klid _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 16.02.09 10:02 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | kup si něco silnějšího, jinak to zas uženeš, narvy tam 1,7mpi a bude klid |
uhnat se to jen tak neda... je to nejspolehlivejsi motor co se do R19 daval... jedina chyba je teneni pod hlavou, ktere u kazdyho cleonu casem prestane tesnit.. a vim, ze po mensim repase jeste neco vydrzi.. na zahrade mam pouzitelnej motor 54kW, ale 1.7 maji sve mouchy (spotreba oleje, provozni naklady atd..) takze bych stejne musel udelat mensi GO aby mi to jeste nejakou dobu jezdilo... a navic 1.7 je urcite tezsi.. a kdyby mi to jeste vic sedlo tak se plazim po zemi jako m1TV a jak by mi pak slo rizeni bez posilovace? me by to sice nevadilo, ale co zenska a parkovani? i takovyhle malickosti hraji roli... _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Naposledy upravil Mercury dne 16.02.09 10:55, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 16.02.09 10:46 Předmět: |
|
|
sniženim hlavy nic nevyřešiš u 1,7 ti to nepomuže hlava je plocha musi se snižovat blok .. a pokud nemaš zbytek motoru po Go tak je to 00prd .. navic samotny sniženi ti nepomuže _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 16.02.09 11:07 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | sniženim hlavy nic nevyřešiš u 1,7 ti to nepomuže hlava je plocha musi se snižovat blok .. a pokud nemaš zbytek motoru po Go tak je to 00prd .. navic samotny sniženi ti nepomuže |
kdyz uz mi fouka z pod hlavy tak stejne to musim sundat a opracovat.. a prave to vypada, ze se bude muset opracovat snad o 1mm... fouka to z prostredka a kdyz orientacne prilozim pravitko tak hlava je dost ohla.. a navic mi trosku tece olej. vana.. takze pretesnim vanu a uz rovnou vyndam pisty, neuskodilo by dat nove pist. krouzky a podivat se na saly (i kdyz si myslim, ze nebudou vydreny) nebo se na to nejradeji vysrat a koupit si jiny motor? ale zase to samy budu casem delat i na jinym motoru.. _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 16.02.09 11:14 Předmět: |
|
|
nekdy kdyz uz je to moc tak se hlava musi i nadvařit a pak nechat zfrezovat,nebo teda spis prebrousit _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 16.02.09 11:19 Předmět: |
|
|
Pokud tu hlavu chceš snižovat v naději,že získáš výkon,tak se na to rovnou vyprdni. Pokud je ta hlava vyžraná,nech ji srovnat jen tolik kolik je nezbytně nutný.Pokud by to mělo bejt přes 0,5mm,sehnal bych radši jinou.I tak se samotnou výměnou budeš mít dost starostí,tak si to ještě nekomplikuj.Vypustit vodu,všecko to očesat,povolit tu hlavu je někdy docela fuška,pak hlavu nechat teda srovnat,pak si ji důkladně vyčistit aby někde nezůstala špona,očistit blok od zapečenin,změřit přesahy vložek,pokud budou v pořádku,usadit hlavu,podotahovat momenťákem,všecko to ustrojit,seřídit ventily,seřídit předstih na stroboskopu a po pár kilometrech zkontrolovat dotažení. Já jsem hlavu jako amatér dělal jednou,sice mě to bavilo,ale je to vcelku pracný. Navíc já jsem si to značně zkomplikoval tím,že jsem si vyndal rozdělovač a pak jsem si pootočil motorem a pak jsem celej den laboroval nad tim,kdy je první píst v HÚ a kdy má a kdy nemá pálit svíčka a podle toho to nastavit. Pro zkušenýho automechanika brnkačka,ale pro amatéra vcelku oříšek. Ale aspoň od té doby vim co to znamená "ventily ve střihu" a "když stříhá čtvrtej,tak pálí první"
Cleon je taky OHV žejo? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 16.02.09 11:59 Předmět: |
|
|
mě by jenom zajímalo, jak si přišel na to, že 1.4 je nejspolehlivější motor v R19... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 16.02.09 13:50 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Pokud tu hlavu chceš snižovat v naději,že získáš výkon,tak se na to rovnou vyprdni. Pokud je ta hlava vyžraná,nech ji srovnat jen tolik kolik je nezbytně nutný.Pokud by to mělo bejt přes 0,5mm,sehnal bych radši jinou.I tak se samotnou výměnou budeš mít dost starostí,tak si to ještě nekomplikuj.Vypustit vodu,všecko to očesat,povolit tu hlavu je někdy docela fuška,pak hlavu nechat teda srovnat,pak si ji důkladně vyčistit aby někde nezůstala špona,očistit blok od zapečenin,změřit přesahy vložek,pokud budou v pořádku,usadit hlavu,podotahovat momenťákem,všecko to ustrojit,seřídit ventily,seřídit předstih na stroboskopu a po pár kilometrech zkontrolovat dotažení. Já jsem hlavu jako amatér dělal jednou,sice mě to bavilo,ale je to vcelku pracný. Navíc já jsem si to značně zkomplikoval tím,že jsem si vyndal rozdělovač a pak jsem si pootočil motorem a pak jsem celej den laboroval nad tim,kdy je první píst v HÚ a kdy má a kdy nemá pálit svíčka a podle toho to nastavit. Pro zkušenýho automechanika brnkačka,ale pro amatéra vcelku oříšek. Ale aspoň od té doby vim co to znamená "ventily ve střihu" a "když stříhá čtvrtej,tak pálí první"
Cleon je taky OHV žejo? |
jeste si zapomnel dodat: zabrouseni ventilu a sedel, vyndani pistu, prekrouzkovani.. prace se nebojim, to neni nejak slozity, ale me spise zajimalo vase zkusenosti a jestli to uz nekdo delal a nejlepe na cléonu
jinak je to OHV... cléon je osvedcena renaultacka technologie pouzivana pul stoleti _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 16.02.09 13:55 Předmět: |
|
|
a podle prirucky se to muze max. snizit o 0,5mm.. ale o kolik se zvysi kompresni pomer?
_________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 16.02.09 14:38 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | mě by jenom zajímalo, jak si přišel na to, že 1.4 je nejspolehlivější motor v R19... |
a ktery motor je nejspolehlivejsi? treba cleon se nemuze nikdy potkat.. klika se jen tak nezadre jako u ventyla atd... jediny co se muze porouchat je elektronika _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 16.02.09 14:49 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | MortE napsal: | mě by jenom zajímalo, jak si přišel na to, že 1.4 je nejspolehlivější motor v R19... |
a ktery motor je nejspolehlivejsi? treba cleon se nemuze nikdy potkat.. klika se jen tak nezadre jako u ventyla atd... jediny co se muze porouchat je elektronika | ty si fakt z jiny planety _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|