Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Snizeni hlavy
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 15.02.09 23:50    Předmět: Citovat

Cvrdlikalo to jako prase a změnou základního předstihu se vůbec nic nevyřeší. Jde o to,že po tom snížení začne jít podtalková regulace předstihu uplně mimo - ve zvýšených otáčkách začne ten předstih strašně zvětšovat. Řešením je tu podtlakovku uplně odpojit,ale to to pak zas nejede. Taky i přesto že byl základní předstih vpořádku v létě když jsem vypl klíček,běžel ten motor ještě 3 vteřiny na samozápaly.Prostě po tom snížení je to na ten předstih strašně choulostivý a aby si to uřídil,musel by si nejspíš mít programovatelnou ŘJ,nebo tak něco.Byl jsem s tim tenkrát u jednoho fakt zkušenýho mechanika na analyzátoru a ten mi řek,že je to prostě v řiti a pokud si nechci zničit motor ať jezdim s tou odpojenou podtlakovkou.Když jsem do toho začal tankovat 100okt benzín,tak cvrdlikání zmizelo uplně,ale furt ta podtlakovka musela bejt odpojená.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 16.02.09 06:19    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
Cvrdlikalo to jako prase a změnou základního předstihu se vůbec nic nevyřeší. Jde o to,že po tom snížení začne jít podtalková regulace předstihu uplně mimo - ve zvýšených otáčkách začne ten předstih strašně zvětšovat. Řešením je tu podtlakovku uplně odpojit,ale to to pak zas nejede. Taky i přesto že byl základní předstih vpořádku v létě když jsem vypl klíček,běžel ten motor ještě 3 vteřiny na samozápaly.Prostě po tom snížení je to na ten předstih strašně choulostivý a aby si to uřídil,musel by si nejspíš mít programovatelnou ŘJ,nebo tak něco.Byl jsem s tim tenkrát u jednoho fakt zkušenýho mechanika na analyzátoru a ten mi řek,že je to prostě v řiti a pokud si nechci zničit motor ať jezdim s tou odpojenou podtlakovkou.Když jsem do toho začal tankovat 100okt benzín,tak cvrdlikání zmizelo uplně,ale furt ta podtlakovka musela bejt odpojená.

prave se toho bojim, aby to nedelalo nejaky bordel...regulace predstihu je prave rizena hlavne podtlakem xD ale na druhou stranu s kompresi 9:1 muze to jezdit na natural 91
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 16.02.09 08:36    Předmět: Citovat

Mercury napsal:
no to je.... jen pri omezovaci to fouka z pod hlavy.... omezovac dost casto pouzivam, jinak bych to neresil...

toto se snad ani nedá komentovat... Rolling Eyes
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 16.02.09 09:10    Předmět: Citovat

kup si něco silnějšího, jinak to zas uženeš, narvy tam 1,7mpi a bude klid
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 16.02.09 10:02    Předmět: Citovat

hynek napsal:
kup si něco silnějšího, jinak to zas uženeš, narvy tam 1,7mpi a bude klid

uhnat se to jen tak neda... je to nejspolehlivejsi motor co se do R19 daval... jedina chyba je teneni pod hlavou, ktere u kazdyho cleonu casem prestane tesnit.. a vim, ze po mensim repase jeste neco vydrzi.. na zahrade mam pouzitelnej motor 54kW, ale 1.7 maji sve mouchy (spotreba oleje, provozni naklady atd..) takze bych stejne musel udelat mensi GO aby mi to jeste nejakou dobu jezdilo... a navic 1.7 je urcite tezsi.. a kdyby mi to jeste vic sedlo tak se plazim po zemi jako m1TV Very Happy a jak by mi pak slo rizeni bez posilovace? me by to sice nevadilo, ale co zenska a parkovani? i takovyhle malickosti hraji roli...
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/


Naposledy upravil Mercury dne 16.02.09 10:55, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 16.02.09 10:46    Předmět: Citovat

sniženim hlavy nic nevyřešiš u 1,7 ti to nepomuže hlava je plocha musi se snižovat blok .. a pokud nemaš zbytek motoru po Go tak je to 00prd .. navic samotny sniženi ti nepomuže
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 16.02.09 11:07    Předmět: Citovat

m1tv napsal:
sniženim hlavy nic nevyřešiš u 1,7 ti to nepomuže hlava je plocha musi se snižovat blok .. a pokud nemaš zbytek motoru po Go tak je to 00prd .. navic samotny sniženi ti nepomuže

kdyz uz mi fouka z pod hlavy tak stejne to musim sundat a opracovat.. a prave to vypada, ze se bude muset opracovat snad o 1mm... fouka to z prostredka a kdyz orientacne prilozim pravitko tak hlava je dost ohla.. a navic mi trosku tece olej. vana.. takze pretesnim vanu a uz rovnou vyndam pisty, neuskodilo by dat nove pist. krouzky a podivat se na saly (i kdyz si myslim, ze nebudou vydreny) nebo se na to nejradeji vysrat a koupit si jiny motor? ale zase to samy budu casem delat i na jinym motoru..
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 16.02.09 11:14    Předmět: Citovat

nekdy kdyz uz je to moc tak se hlava musi i nadvařit a pak nechat zfrezovat,nebo teda spis prebrousit
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 16.02.09 11:19    Předmět: Citovat

Pokud tu hlavu chceš snižovat v naději,že získáš výkon,tak se na to rovnou vyprdni. Pokud je ta hlava vyžraná,nech ji srovnat jen tolik kolik je nezbytně nutný.Pokud by to mělo bejt přes 0,5mm,sehnal bych radši jinou.I tak se samotnou výměnou budeš mít dost starostí,tak si to ještě nekomplikuj.Vypustit vodu,všecko to očesat,povolit tu hlavu je někdy docela fuška,pak hlavu nechat teda srovnat,pak si ji důkladně vyčistit aby někde nezůstala špona,očistit blok od zapečenin,změřit přesahy vložek,pokud budou v pořádku,usadit hlavu,podotahovat momenťákem,všecko to ustrojit,seřídit ventily,seřídit předstih na stroboskopu a po pár kilometrech zkontrolovat dotažení. Já jsem hlavu jako amatér dělal jednou,sice mě to bavilo,ale je to vcelku pracný. Navíc já jsem si to značně zkomplikoval tím,že jsem si vyndal rozdělovač a pak jsem si pootočil motorem a pak jsem celej den laboroval nad tim,kdy je první píst v HÚ a kdy má a kdy nemá pálit svíčka a podle toho to nastavit. Pro zkušenýho automechanika brnkačka,ale pro amatéra vcelku oříšek. Laughing Ale aspoň od té doby vim co to znamená "ventily ve střihu" a "když stříhá čtvrtej,tak pálí první" Laughing
Cleon je taky OHV žejo?
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 16.02.09 11:59    Předmět: Citovat

mě by jenom zajímalo, jak si přišel na to, že 1.4 je nejspolehlivější motor v R19... Rolling Eyes
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16115
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 16.02.09 12:21    Předmět: Citovat

54kw je nejspolehlivější
_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 16.02.09 13:50    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
Pokud tu hlavu chceš snižovat v naději,že získáš výkon,tak se na to rovnou vyprdni. Pokud je ta hlava vyžraná,nech ji srovnat jen tolik kolik je nezbytně nutný.Pokud by to mělo bejt přes 0,5mm,sehnal bych radši jinou.I tak se samotnou výměnou budeš mít dost starostí,tak si to ještě nekomplikuj.Vypustit vodu,všecko to očesat,povolit tu hlavu je někdy docela fuška,pak hlavu nechat teda srovnat,pak si ji důkladně vyčistit aby někde nezůstala špona,očistit blok od zapečenin,změřit přesahy vložek,pokud budou v pořádku,usadit hlavu,podotahovat momenťákem,všecko to ustrojit,seřídit ventily,seřídit předstih na stroboskopu a po pár kilometrech zkontrolovat dotažení. Já jsem hlavu jako amatér dělal jednou,sice mě to bavilo,ale je to vcelku pracný. Navíc já jsem si to značně zkomplikoval tím,že jsem si vyndal rozdělovač a pak jsem si pootočil motorem a pak jsem celej den laboroval nad tim,kdy je první píst v HÚ a kdy má a kdy nemá pálit svíčka a podle toho to nastavit. Pro zkušenýho automechanika brnkačka,ale pro amatéra vcelku oříšek. Laughing Ale aspoň od té doby vim co to znamená "ventily ve střihu" a "když stříhá čtvrtej,tak pálí první" Laughing
Cleon je taky OHV žejo?

jeste si zapomnel dodat: zabrouseni ventilu a sedel, vyndani pistu, prekrouzkovani.. prace se nebojim, to neni nejak slozity, ale me spise zajimalo vase zkusenosti a jestli to uz nekdo delal a nejlepe na cléonu Smile
jinak je to OHV... cléon je osvedcena renaultacka technologie pouzivana pul stoleti
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 16.02.09 13:55    Předmět: Citovat

a podle prirucky se to muze max. snizit o 0,5mm.. ale o kolik se zvysi kompresni pomer?


_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 16.02.09 14:38    Předmět: Citovat

MortE napsal:
mě by jenom zajímalo, jak si přišel na to, že 1.4 je nejspolehlivější motor v R19... Rolling Eyes

a ktery motor je nejspolehlivejsi? treba cleon se nemuze nikdy potkat.. klika se jen tak nezadre jako u ventyla atd... jediny co se muze porouchat je elektronika Razz
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 16.02.09 14:49    Předmět: Citovat

Mercury napsal:
MortE napsal:
mě by jenom zajímalo, jak si přišel na to, že 1.4 je nejspolehlivější motor v R19... Rolling Eyes

a ktery motor je nejspolehlivejsi? treba cleon se nemuze nikdy potkat.. klika se jen tak nezadre jako u ventyla atd... jediny co se muze porouchat je elektronika Razz
ty si fakt z jiny planety
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 3 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com