Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Otáčky, spotřeba...
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 12.05.09 22:22    Předmět: Citovat

Laughing jo pulitr je oproavdu hodne ..ešte bych nepoužival svetla,vetrak,radio to žere proud tudiš to žere i vic benzinu Rolling Eyes
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
LANiN



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 16283
Bydliště - POVINNÉ *: OVA

PříspěvekZaslal: 12.05.09 22:24    Předmět: Citovat

m1tv napsal:
že je to nesmysl a už sme ti to řikaly Very Happy
už se mám přestat smát Question Laughing Laughing

X-FILES .. jak chceš měřit lambdu multimetrem??? to je jako bys chtěl na CD-ROMce pouštět DVD Laughing Laughing
_________________
Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50


Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
X_Files



Založen: 4.5.2009
Příspěvky: 192
Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko

PříspěvekZaslal: 12.05.09 23:00    Předmět: Citovat

2 LANiN: no to přirovnání je trošku nešťastné, ale budiž. Pokud víš jak funguje lambda, tak to úplná blbost není. Problém je jen v tom, že má multimetr strašně pomalý AD převodník. Ale když použiješ osciloskop (přepnutý na bodový režim a stejnosměrný vstup) tak už dostaneš reálnější představu toho co to dělá.

Tady je charakteristika lambda sondy. Přičemž lambda je poměr kyslíku ve spalinách. Pokud je chudá směs, je hodna v rozmezí 100-500mV, pokud je bohatá směs, je hodnota v rozmezí 500-1000mV.
A k tomu zahřívání, při zahřívání se mění doba reakce sondy. Minimální teplota pro reálný provoz by měla být 300°C.
_________________
R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
X_Files



Založen: 4.5.2009
Příspěvky: 192
Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko

PříspěvekZaslal: 12.05.09 23:05    Předmět: Citovat

A ještě k tomu ježdění na neutrál. Zkuste někdo s MPI motorem napíchnout vstřikovací ventily a ověřit, jestli se otvírají i s kvaltem, pokud bude někdo šikovnější, může nám tu hodit i o kolik je doba otevření ventilů větší/kratší.
_________________
R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 13.05.09 05:48    Předmět: Citovat

reezy napsal:
Já teda nevím, ale podle mě by člověk měl jezdit a šetřit když je na neutrálu, aspoň soused co si dělá statistku, tak jezdil z kopce na neutrál a pak jezdil stejně kilometrů bržděním motorem a zjistil, že měl o 0,5l menší spotřebu na neutrálu Exclamation samozřejmě zase na úkor brzd


mozna u starych aut u novych se pri jizde z kopce se zarazenou rychlosti a pustenym plynem vypinaji vstriky takze spotreba 0 pri jizde na neutral ti motor jede na volnobeh takze nejaka spotreba tam bude,jak je to u R19 nevim
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
beddda



Založen: 21.10.2008
Příspěvky: 5
Bydliště - POVINNÉ *: Náchodsko

PříspěvekZaslal: 13.05.09 07:47    Předmět: Citovat

Zdarec, u mé 19ctky počítač ukazuje 0 při brždění motorem a tak je to správně, na volnoběh cca 2 litry...


-------------------------------------------------------------------
ph2, 1.8 80kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Grunt



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1199
Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná

PříspěvekZaslal: 15.05.09 06:28    Předmět: Citovat

Melo by to tak bejt u kazdyho auta s vstrikovanim...

Tak sem meril spotrebu u svyho 16v a Jihlava -> Pardubice (kolem 100km)
jel sem na spotrebu takze obce 50 - 60 mimo 90 - 100 zadny predjizdeni ale sem tam taky bylo potreba vic plynu atd takze takova normalni v poho jizda a 6.49l docela prekvapujici spotreba...

posledne kdyz sem to jel brzda plyn a kde to slo tak 180 tak spotreba 8.7l
_________________
Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/


http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rencek RT



Založen: 30.6.2008
Příspěvky: 294
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 21.06.09 16:52    Předmět: Citovat

Zdar hoši já mám zase problem taky s krokovým motorkem je normální že otáčky vyletí na 2000 a potom pomalu padají,až se dostanou na 850-900 mám 1.7 54KW a tu škrtící klapku sem měnil celou i s krokovým motorkem trochu sme si pohrál s volnoběhem páč to bylo předtím vysoko ale furt mám problem že vobčas se dostane volnoběh pod 800 neli mín ale motor mi zatím nechcípl a potom se to vždycky srovná za na puvodní vonoběh,ale stane se to jednou za čas je to normální!! ,tka napul sem so spravil !! ale měl sme předtím r 19 1.7 54KW a u teto bylo taky tam to taky lítalo na 2000 ot ale nedělalo mi to to padání pod 800 !!!!tak nevím v čem je problem šrktící klapka byla čištá,už sme to tady jednou psal:-)a furt to neníé vyřešený ,nový svíčky mám filtr taky,tak díky moc za rady zatím zdáároš však vy si s tím nějak poradíte:-)muže to potom mít i vliv na spotřebu benzínu to mám aspon 8 litru neli víc ale je pravda že tu te první sem měl spotřebu 6.5 a mín:-) tak to asi vylučuji
_________________
Spotřeba kombinovaná cca ted s rendou
7 litrů/100km:D
Crash.R19 šeda metla 54KW!!§
Minulost : střet s passatem :-( R19 černá PH2
Současnost: R19 54KW 73PS vínový mazák
http://renour.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
X_Files



Založen: 4.5.2009
Příspěvky: 192
Bydliště - POVINNÉ *: Těrlicko

PříspěvekZaslal: 22.06.09 21:46    Předmět: Citovat

Mám stejný motor a chová se stejně jak popisuješ. Mám ho rok a zatím nikdy nechcípl, otáčky padají pod 800 ot. K té spotřebě, mám kolem 8L a níž se dostanu jen na dálkových trasách (Ostrava-Brno) a i tak nejdu pod 7L. V jakých otáčkách jezdíš?
_________________
R19 PhII, 1.8 65kW, 1992
Laguna 1 1.6i 16V 79kW, 1999 LPG
Laguna 2 1.8i 16V 88kW, 2001 LPG
Laguna 3 Coupe 2.0 dCi 131kW, 2011
http://x-files.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rencek RT



Založen: 30.6.2008
Příspěvky: 294
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 28.06.09 19:00    Předmět: Citovat

X_Files napsal:
Mám stejný motor a chová se stejně jak popisuješ. Mám ho rok a zatím nikdy nechcípl, otáčky padají pod 800 ot. K té spotřebě, mám kolem 8L a níž se dostanu jen na dálkových trasách (Ostrava-Brno) a i tak nejdu pod 7L. V jakých otáčkách jezdíš?

Vono je to jedno ale měl sem to horší a to když sem přesáhl rychle 3000 ot tak to chcíplo uplně nebo to spadlo až pod 800 upa dolu ale když sem zase zařadil tak se to chytlo ale když sem to nechal tak už to chcíplo tak nevím já jezdím trak onrmálně ale tedka jezdím sportovněji tka do 5000 ale já už jich měl pod rukama a nikdy sem se s tím nesetkal:-)
_________________
Spotřeba kombinovaná cca ted s rendou
7 litrů/100km:D
Crash.R19 šeda metla 54KW!!§
Minulost : střet s passatem :-( R19 černá PH2
Současnost: R19 54KW 73PS vínový mazák
http://renour.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rencek RT



Založen: 30.6.2008
Příspěvky: 294
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 24.10.09 15:27    Předmět: Citovat

X_Files napsal:
Mám stejný motor a chová se stejně jak popisuješ. Mám ho rok a zatím nikdy nechcípl, otáčky padají pod 800 ot. K té spotřebě, mám kolem 8L a níž se dostanu jen na dálkových trasách (Ostrava-Brno) a i tak nejdu pod 7L. V jakých otáčkách jezdíš?
jezdím tak 3000-3500 otáček:-) ale už sme to vyřešil:-) dávno:-)jen spotřebaj e okolo 8 litru furt
_________________
Spotřeba kombinovaná cca ted s rendou
7 litrů/100km:D
Crash.R19 šeda metla 54KW!!§
Minulost : střet s passatem :-( R19 černá PH2
Současnost: R19 54KW 73PS vínový mazák
http://renour.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Martin Pergl



Založen: 13.2.2008
Příspěvky: 1894
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 24.10.09 21:11    Předmět: Citovat

Ahoj já mám taky 54kw,a dělolo mi to tady a vyřešil jsem to tak že jsem vymontoval ze sání čidlo teploty nasávaného vzduchu a vyčistil ten konec,od té doby mi to nechcípá při přeřazení a ani nepadají otáčky níž než 800,to čidlo namočit do benzínu a vyčistit štětečkem a znova zašroubovat a jedem.Práce na max. 20minut Wink
_________________
Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové Smile

http://martinrenda.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fuller



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 29
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 02.11.09 15:03    Předmět: Volnoběh Citovat

Mercury napsal:

Ahojte, srovnávali a přetěsňovali mi hlavu motoru a zbyl jim 4 polový konektor, který by mohl pasovat do konektoru na obrázku R-2205. Je možné, že to nezapojili? Prý už tam byl navíc předtím. S tím, že mi rozjebali volnoběh zatěžovat nebudu.
Díky
_________________
Renalt 19 PH1 - 1,4 GTR 43kW C3J/710
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Martin Pergl



Založen: 13.2.2008
Příspěvky: 1894
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 02.11.09 15:09    Předmět: Citovat

jo,to je možné,když je motorek volnoběhu odpojen při nastartované motoru nejdou otáčky dolů,ale naopak snad pomaliku lezou nahoru.
_________________
Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové Smile

http://martinrenda.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fuller



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 29
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 02.11.09 15:32    Předmět: Citovat

Díky a zapojuje se asi zespod, že? Jen odhaduji, ještě jsem se na to nedíval. Sad Smile
_________________
Renalt 19 PH1 - 1,4 GTR 43kW C3J/710
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Další
Strana 3 z 23

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com