Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Luďa
Založen: 18.8.2008 Příspěvky: 30 Bydliště - POVINNÉ *: Uherský Brod
|
Zaslal: 01.02.09 17:20 Předmět: Převodovka v 1,8 16V Ph1 |
|
|
Chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zkušenosti se změnou stálého převodu nebo výměnou celé skříně u 16V.Chtěl bych mít delší skříň.Hlavně se mi jedná o pětku.Motor má zbytečně vysoké otáčky při rychlostech kolem stovky a výš. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 01.02.09 17:34 Předmět: |
|
|
dej tam jinou převodovku, typ bych že máě 44 (Vmax 210), ideál je 51 (Vmax 230) a jsou i 60něco a 83 ta má myslím Vmax 250. Tvoje převodovka je skoro nejkratší jako u většiny phI, dá se přehodit jen vnitřek, ale když už tak celou a nebudeš mýt problém s špatným odstupňováním kvaltů mám 44 a nychystnou už mám 51  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
tandasek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 787 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 02.02.09 00:47 Předmět: |
|
|
ja si nedovedu jako predstavit ze vyndas jedno kolo a das tam jine ( jinak zabehle ) zajimala by me pak zivotnost.... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 02.02.09 07:26 Předmět: |
|
|
dá se to...dokonce je to docela jednoduchej zákrok...ale když sme se o tom tak bavili v době, kdy sem do toho chtěl jít, tak vlastně hlavní nevýhoda spočívá v tom, že člověk občas řadí i z 5ky na 4ku, nebo 3ku...a pak by mohl nastat problém...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 02.02.09 10:23 Předmět: |
|
|
janě že nastane když to nemáš dobře odstupňovaný, ale nebude to nic katastrofálního, jen ti z 4-ky na 5-ku spadnou víc otáčky, v řádech 100, myslím že je to tak 500 až 700  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 02.02.09 11:59 Předmět: |
|
|
dělal jsem tu tabulku zbytečně?
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=3539
poslední přízpěvek stáhni si excelovský soubor a tam máš přesně odstupňovány kválty a jejich MAX při určitých otáčkách
já bych bral tu JC5 002 jenže ta je s kamen a to by asi nápor ventilojs nevydrželo.. ?????????
tuším že s tím laboroval CHUD a total se mu rozsypala a vohoblovaly se mu zuby do ztracena  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 02.02.09 12:08 Předmět: |
|
|
jop, z jedničky toho moc nezbylo...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 02.02.09 13:09 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | dělal jsem tu tabulku zbytečně?
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=3539
poslední přízpěvek stáhni si excelovský soubor a tam máš přesně odstupňovány kválty a jejich MAX při určitých otáčkách
já bych bral tu JC5 002 jenže ta je s kamen a to by asi nápor ventilojs nevydrželo.. ?????????
tuším že s tím laboroval CHUD a total se mu rozsypala a vohoblovaly se mu zuby do ztracena  |
já to viděl když to měl na drhlenech, nebo spíš to co z toho zbylo  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 02.02.09 17:00 Předmět: |
|
|
jo jenze zapomeli ste dodat ze to bylo kvuli keramicky spojce... _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
metaxacz
Založen: 27.1.2008 Příspěvky: 158 Bydliště - POVINNÉ *: pardubice
|
Zaslal: 02.02.09 19:00 Předmět: |
|
|
to mě taky docela štve 3000ot. při 95km/h chtělo by to srazit aspoň na 2600-2750 _________________ 1.4i 59kw minulost----1.8 16v soucasnost!!!!! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 02.02.09 19:09 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | a mě to vůbec nevadí...jinak,když chceš nižší otáčky, tak si kup kamna  | nebo staci mit odpojeny otackomer a mas tam furt nulu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marv Vítěz Drhlen 2007

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7357 Bydliště - POVINNÉ *: Rousínov u Vyškova
|
Zaslal: 02.02.09 19:17 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | goreff napsal: | a mě to vůbec nevadí...jinak,když chceš nižší otáčky, tak si kup kamna  | nebo staci mit odpojeny otackomer a mas tam furt nulu  |
při 150km/h 2500 ot u kamna Lagy |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|