 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jendík
Založen: 22.1.2009 Příspěvky: 39 Bydliště - POVINNÉ *: Lučice
|
Zaslal: 27.01.09 17:26 Předmět: Alternátor a otáčkoměr |
|
|
Zdárek lidi, potřeboval bych radu ohledně svýho alternátoru u svýho R19 1.9 D. Asi před půl rokem jsem ho měl na repasi a po měsíci provozu mi začal houpat otáčkoměr, hlavně když je motor studenej, a nejvíc mezi 2. a 3. tisíci otáčkami. Řemen mám napnutej dost. Nejspíš někdo odflákl tu repasi, protože před tím to nedělal i když ložiska byly úplně out. V čem by to mohlo být (myslim že nejspíš tim snímačem otáček v altíku) a dalo by se to zmáknout doma na koleně? Dík za rady |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lanex

Založen: 14.4.2008 Příspěvky: 211 Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno
|
Zaslal: 28.01.09 11:03 Předmět: |
|
|
s altikem bych to nespojoval... Houpe se jen otáčkoměr, nebo slyšitelně i motor (jeho otáčky)
v altiku žádnej snímač otáček není
altik může ovlivnit otáčky dvěma způsoby.
1) přidíráním (za asistence krásných turbozvuku, později rachtání až ke kousnutí, tedy zastavení altiku, rozsvicení dobíjení, smrdění pálícího se řemenu). Během přidírání ovlivnuje nepravidelně otáčky na volnoběhu (jak se chudinka kouše). Na volnoběhu to může i zničeho nic chcipnout.
2) zátěží el. sítě. Může dělat v pravidelných intervalech, někdy doprovázeno poblikáváním všeho co svítí. K ovlivnění otáček ale dojde, jen pokud se jedná o volnoběžné otáčky. Pod plynem je to nepostřehnutelné...
Tvuj problém bude podle mně jinde... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 28.01.09 15:36 Předmět: |
|
|
Lanex napsal: |
v altiku žádnej snímač otáček není
|
Já jsem myslel, že u ropáka snímá otáčky altík. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jendík
Založen: 22.1.2009 Příspěvky: 39 Bydliště - POVINNÉ *: Lučice
|
Zaslal: 28.01.09 17:10 Předmět: |
|
|
Jo jo, naftová jedna devítka má určitě otáčkoměr hnanej přes altík, je do něj zapojenej takovej ''dvojkonektor''. Jak jsem psal, měl by v tom alternátoru buď bejt nějakej snímač otáček, nebo v závislosti na otáčkách pouští do budíku proud a tím se hejbe rafika. Jenže já bych právě potřeboval vědět přesně na jakym principu to funguje. Jestli je v tom altíku jenom třeba špatnej dotek, nebo tak něco. Jinak motor šlape bezvadně, krasně plynule, z altíku nic nevychází, jen si ševelí jak je teď na novejch ložiskách. Navíc na volnoběch jde otáčkoměr normálně, 800 otáček a ani milimetr výkyv. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|