Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

16V a volnoběžné otáčky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 32, 33, 34  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 31.12.08 00:16    Předmět: Citovat

No když si o tom přesvědčenej já tě nutit nebudu.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
LANiN



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 16283
Bydliště - POVINNÉ *: OVA

PříspěvekZaslal: 31.12.08 01:44    Předmět: Citovat

jarda napsal:
Myšák a spol: u ventila jsou dva případy zvýšení otáček. První je když vytočíte v tahu motor nad 4000 ot. pak ECU obohatí směs a volnoběžné otáčky jsou až do vypnutí klíčku cca 1500 ot.

Druhý případ je když jedeme slušně a před křižovatkou vyřadíme pak dokud se auto nezastaví otáčky jsou cca 1200 ot. po dobrždění spadnou na 950. Proč je to tak nevím ale rozčilovalo mě to tak jsem to vyřešil ucvaknutím kabelu na pinu 3 v konektoru ECU.

není to jen tak čirou náhodou kvůli nějaké ochraně motoru?? páč když mu dáš fakt po prdeli "mortovku" (jak se tady říká) tak je motor celý "žhavý" a když z těch X tisíc otáček vypneš z ničeho nic motor tak to není dobrí to se "něco" může vysrat a proto to snad drží těch cca 1500ot/min ne snad? jardo hádat se nechci ale nepřijde mě to tvoje řešení (ucvaknutý drát) jako dobrý nápad Confused .. sice je pravda že v mnoha případech inženýři (pokud se jim tak dá říct) neuvažovali co se týká ventila ale do tohodle bych osobně nešahal.. ať si chrochtá hlavně když se nesere Laughing
_________________
Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50


Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 16283
Bydliště - POVINNÉ *: OVA

PříspěvekZaslal: 31.12.08 01:58    Předmět: Citovat

MortE napsal:
a když už sme u těch zajímavostí- nenapadlo někoho, jak vyřešit moje studený starty? Rolling Eyes

mortíku? mě tak napadlo.. kolik ti to žere oleje Question
_________________
Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50


Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 31.12.08 11:18    Předmět: Citovat

jarda: ano, přesvědčil sem se o tom...

lanin: mám tam jinej motor- takže tak litr na 3000... Rolling Eyes
proč?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 16283
Bydliště - POVINNÉ *: OVA

PříspěvekZaslal: 31.12.08 15:04    Předmět: Citovat

MortE napsal:
lanin: mám tam jinej motor- takže tak litr na 3000... Rolling Eyes
proč?

a nebude to třeba tím? mě to jen tak napadlo.. že prostě to nemá tu správnou kompresi za studena (než sem dělal go tak mě to taky za studena chcípalo až se zahřál nebyl problém a ted bezproblemu)..
až se to trošku rozehřeje tak se olej dostane všude kde má tj trochu utěsní co maže a pak to jede.. ale to je asi kravina Confused nevim jen tak me to napadlo Question
možná to bylo něčím jiným ale právě že já žádné čidla ani rozdelovac ani kabely ani cívku ani ŘJ ani nic s elektrikou nedělal.. takže proto mě to trklo
_________________
Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50


Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 03.01.09 13:06    Předmět: Citovat

to se mi nezdá... Rolling Eyes
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Lanex



Založen: 14.4.2008
Příspěvky: 211
Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno

PříspěvekZaslal: 06.01.09 13:42    Předmět: Citovat

já osobně si myslím, že stav "1500 otáček až do vypnutí klíčku" není normální stav či vlastnost motoru 16v, ale jeho porucha. Třeba některého z čidel. Takový výkony ty naše 16v motory zase nemaj, aby museli mít ochranné systémy tohoto typu. A kdyby měly, ten stav by byl dočasný a ne "dokud nezhasneš motor". To jako že pojedu do rakouska, v praze předjedu debilního taxikáře a potom až do Vídně budu mít volnoběh 1500 a tedy i spotřebu o 3 litry vyšší? Nesmysl. Je to závada, kterou možná dokážeme skrýt uštípnutím drátku na 3 pinu. Tim se ale určitě neodstraní a později se možná projeví jinde.... a možná i s važnějším důsledkem? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 06.01.09 17:51    Předmět: Citovat

Lanex: ty buď nečteš co tady píšu a nebo jseš málo chápavej. Laughing
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Lanex



Založen: 14.4.2008
Příspěvky: 211
Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno

PříspěvekZaslal: 07.01.09 11:40    Předmět: Citovat

jarda napsal:
Lanex: ty buď nečteš co tady píšu a nebo jseš málo chápavej. Laughing

pročpak povídej... copak se tě dotklo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 07.01.09 13:31    Předmět: Citovat

Protože: Ventil při pěkročení 4000ot. dává ECU pokyn k obohacení směsi pro vyšší výkon ,, ověřeno v autorizovaném servise Renault,, ale bohužel neumí tento režim vypnout pouze vypnutím klíčku, tak že to není závada ale komu to ventil nedělá tak ten má nějakou závadu.
Uštípnutím drátu na pinu 3 ECU jsem neřešil tohle ale to že mi ventil normálně když jsem vyřadil před křižovatkou tak dokud jsem nezastavil tak měl mírně zvýšené otáčky.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Lanex



Založen: 14.4.2008
Příspěvky: 211
Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno

PříspěvekZaslal: 07.01.09 14:13    Předmět: Citovat

jarda napsal:
...ale bohužel neumí tento režim vypnout pouze vypnutím klíčku, tak že to není závada ale komu to ventil nedělá tak ten má nějakou závadu.

Jardo to je nesmysl. Jak můžeš věřit takovýhlemu blábolu? Udělej anketu, komu po překročení 4000 zůstávaj vyset volnoběžný otáčky na 1500, zjistíš že to děla jen někomu, a hlavně že jim to dřív nedělalo.

Edit: volnoběh 1500 tam je proto, že se ECU přepla do nouzového režimu, kdy motor jede ne podle naměřených hodnot z čidel, ale podle předdefinované tabulky výrobcem v ECU. Z tohoto režimu se dostaneš vypnutím motoru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Myšák



Založen: 26.6.2008
Příspěvky: 378
Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov

PříspěvekZaslal: 07.01.09 16:34    Předmět: Citovat

To asi nebude pravda, protoze moje auto tohle dela odjakziva, vim to protoze predchozi majitel je otec od mlade, kdyz sme mysleli ze by to mohlo byt nejakym cidlem nebo tak, s autem sme byli dvakrat na diagnostice, jednou v autorizovanem servise, a podle te vsecko v poradku.
_________________
Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mixturko



Založen: 8.9.2008
Příspěvky: 33
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 07.01.09 16:39    Předmět: Citovat

Lanex napsal:
jarda napsal:
...ale bohužel neumí tento režim vypnout pouze vypnutím klíčku, tak že to není závada ale komu to ventil nedělá tak ten má nějakou závadu.

Jardo to je nesmysl. Jak můžeš věřit takovýhlemu blábolu? Udělej anketu, komu po překročení 4000 zůstávaj vyset volnoběžný otáčky na 1500, zjistíš že to děla jen někomu, a hlavně že jim to dřív nedělalo.

Edit: volnoběh 1500 tam je proto, že se ECU přepla do nouzového režimu, kdy motor jede ne podle naměřených hodnot z čidel, ale podle předdefinované tabulky výrobcem v ECU. Z tohoto režimu se dostaneš vypnutím motoru.


Takisto sa priklanam k tejto variante. viem to podla seba. Mal som pokazene cidlo snimania teploty vody pre riadiacu jednotku a odpalenu lambdu... drzalo to volnobeh 1200 a kuckalo. ked sa obe tieto veci spravili drzi otacky za kazdych okolnosti 900, ci mu nalozim 8t. alebo idem pianko.
_________________
MII ph2 2006 - 2.0T @ 240k
LII ph2 2007 - 1.9dCi @ 130k
ex: cca 60ks znacky <>
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10668
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 07.01.09 16:41    Předmět: Citovat

souhlasím s Lanexem,nikdy nic takového mě ventil nedělal a nedělá...mám tu káru 11let...
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16115
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 07.01.09 17:31    Předmět: Citovat

souhlasím s tím že na volnoběh když auto je v pohybu mám 1200rpm (asi aby altík utáhl všechnu elektriku vč. abs) a na volnoběh padá na 900rpm

nesouhlasím s tím že by po honění motoru otáčky nešly pod 1500
_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 32, 33, 34  Další
Strana 4 z 34

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com