Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bucho
Založen: 16.6.2009 Příspěvky: 431 Bydliště - POVINNÉ *: Ziar nad Hronom
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 31.08.15 17:54 Předmět: |
|
|
co vse ma vliv na udrzeni konstantnich volnobeznych otacek ?
po pridani nasleduje velky propad skoro az na 100ot./min. a pak nasleduje dorovnani ( neustale se opakuje nezavisle na teplote motoru ) _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 31.08.15 18:21 Předmět: |
|
|
já když na 81kw při volnoběhu dupnu plnej tak to taky chcípne...nevím čím to vždy musí být kousek nad volnoběhem aby to šlo... _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Boris Organizátor Drhlen
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 31.08.15 21:36 Předmět: |
|
|
Spis resime s pivajzem zakladni nastaveni skrtici klapky .. nektere 16V maji sroubek na doraz zasroubovany a nektere naopak treba o pul otacky pootocene a nikdo nedokaze rict proc ..
Klapku zkusim, ale potak byl promeren a napeti je spravne .. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 31.08.15 21:38 Předmět: |
|
|
a nebude to třeba jiným SW v jednotce? že si to každá přebírá jinak? _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Boris Organizátor Drhlen
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
Zaslal: 31.08.15 22:17 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | Spis resime s pivajzem zakladni nastaveni skrtici klapky .. nektere 16V maji sroubek na doraz zasroubovany a nektere naopak treba o pul otacky pootocene a nikdo nedokaze rict proc ..
Klapku zkusim, ale potak byl promeren a napeti je spravne .. |
Myslím, že tomuhle tématu celkem hověl JerryP a nebo bych zkusil Filipa popř. Hamicha _________________ Renault 19 16V 99kWoltu
www.djmartinbores.cz I www.danceparty.unas.cz I www.indoorpaintball.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 01.09.15 06:53 Předmět: |
|
|
A nebude neco popsano v dialogys ? Zitra jedu podruhe na diagnostiku, tak abych mel pro nej co nejvice indicii ..
.. a nebo si vemu spendliky napicham to do kazdeho konektoru na mem vzorovem motoru a bude se merit _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 01.09.15 14:38 Předmět: |
|
|
Tak klapka by se měla co nejvíce zavřít a neměla by se ale opírat o stěnu, proto ten dorazovej šroubek, nevím jak 16V, ale 66kW jej měly dokonce zalitý umělou hmotou a novější verze přes něj měli pojistku.
Na červeném mi to ladili na učňáku v dílnách. |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 01.09.15 15:06 Předmět: |
|
|
Je na to speciální stolice a ladí se to hodinkama, nic co by se dalo zvládnout doma. Tedy za předpokladu že klapky už nemají vychozené hřídele apod., pak už se může i ladit doma a stejně to bude furt špatný. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 01.09.15 21:21 Předmět: |
|
|
jeste me napadla jedna vec, maji vsechny 16V v nahonu tachometru konektor pro pripojeni cidla a nebo to maji jen verze s palubakem ?? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 02.09.15 08:27 Předmět: |
|
|
Někdo říkal, že to má mít každý 16V, viděl jsem i bez toho, ale jestli někdo měnil lanko netuším. Já ho na svém mám a palubák tam origo nebyl. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|