|
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Milouš
Založen: 21.10.2007 Příspěvky: 419 Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov
|
Zaslal: 30.12.08 08:31 Předmět: |
|
|
[quote="mckoci"]to mi dela taky akorat pri startu taky nevim proc ale hned se to srovna tak to neresim. ja mam spis takovej problem otacky drzi v pohode a po pul hodince jizdy treba vyleti az ke 4t a pak padnou zpet a nemuzu prijit cim to je ale vetsinou jen kdyz je teplej motor. napadlo me jedno z cidel na palici ale ktery nebo pokud nekdo vite poves te |
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.12.08 09:59 Předmět: |
|
|
to vypadá spíš na nějakou netěsnost...
a když už sme u těch zajímavostí- nenapadlo někoho, jak vyřešit moje studený starty? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 30.12.08 11:45 Předmět: |
|
|
osvez mi pamet _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.12.08 12:44 Předmět: |
|
|
když je motor studenej, tak houpe/padá volnoběh (dost výrazně)...občas se to úplně udusí...
ve chvíli, kdy se s tím studeným pokusim rozjet se mi to buď úplně udusí, nebo to po pár metrech přestane reagovat na plyn, po vícenásobným prošlápnutí plynu se to trochu chytne, nicméně ve chvíli kdy šlápnu na spojku to většinou chcípne...
takhle to de do lehkýho ohřátí a pak naprosto ok, za tepla volnoběh drží 950 jak přibitej...
ale zjistil sem, že když přes noc odpojim baterku, tak je to pár dnů horší (tzn. nastartuju, chcípne, nastartuju, chcípne, nastartuju, chcípne, nastartuju, chvíli drží, chcípne, atd až do ohřátí) a po těch pár dnech je to lepší (nastartuju, volnoběh sice houpe a občas to jede snad na tři válce, ale sám nechcípne- až do ohřátí) a občas můžu pár sekund po nastartování jet...po nějakým čase se to zase zhorší a znova odpojuju baterku...je to zajímavý, ale už cca 3krát dokola to tak bylo...
no a jinak sem zkoušel všechny věci, který mě napadly-
nový čidlo teploty chl. kapaliny,
hrát si s potenciometrem,
přetěsnit hadičku k volnoběžnýmu ventilu,
nový čidlo podtlaku v sacím potrubí (MAP senzor),
nová lambda,
jiný (vyčištěný) volnoběžný ventily,
jiný (vyčištěný) čidla teploty nasávanýho vzduchu (nový už je objednaný, ale pochybuju, že to pomůže),
taky nový kabely, svíčky, víčko a palec rozdělovače,
jo, taky nalít do nádrže Velfobin,
a určitě i plno jiných věcí, na který si teď zrovna nevzpomínám... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Myšák
Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.08 13:00 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | když je motor studenej, tak houpe/padá volnoběh (dost výrazně)...občas se to úplně udusí...
ve chvíli, kdy se s tím studeným pokusim rozjet se mi to buď úplně udusí, nebo to po pár metrech přestane reagovat na plyn, po vícenásobným prošlápnutí plynu se to trochu chytne, nicméně ve chvíli kdy šlápnu na spojku to většinou chcípne...
takhle to de do lehkýho ohřátí a pak naprosto ok, za tepla volnoběh drží 950 jak přibitej...
ale zjistil sem, že když přes noc odpojim baterku, tak je to pár dnů horší (tzn. nastartuju, chcípne, nastartuju, chcípne, nastartuju, chcípne, nastartuju, chvíli drží, chcípne, atd až do ohřátí) a po těch pár dnech je to lepší (nastartuju, volnoběh sice houpe a občas to jede snad na tři válce, ale sám nechcípne- až do ohřátí) a občas můžu pár sekund po nastartování jet...po nějakým čase se to zase zhorší a znova odpojuju baterku...je to zajímavý, ale už cca 3krát dokola to tak bylo...
no a jinak sem zkoušel všechny věci, který mě napadly-
nový čidlo teploty chl. kapaliny,
hrát si s potenciometrem,
přetěsnit hadičku k volnoběžnýmu ventilu,
nový čidlo podtlaku v sacím potrubí (MAP senzor),
nová lambda,
jiný (vyčištěný) volnoběžný ventily,
jiný (vyčištěný) čidla teploty nasávanýho vzduchu (nový už je objednaný, ale pochybuju, že to pomůže),
taky nový kabely, svíčky, víčko a palec rozdělovače,
jo, taky nalít do nádrže Velfobin,
a určitě i plno jiných věcí, na který si teď zrovna nevzpomínám... |
Teda tipnul bych ten potenciometr, ale kdyz uz sis s tim hral, tak nevim clovece, ale treba vis co, muže treba byt proste spatnej. Kdyz by byl vysr.nej, tak myslim ladeni nepomuze... ale mozna kecam. _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.12.08 13:04 Předmět: |
|
|
no, zaprvé je už druhej...a změna žádná...a zadruhé by neměl být nijak ovlivňovanej teplotou... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 30.12.08 13:12 Předmět: |
|
|
...taky mě nic nenapadá,zkoušels to napíchnout na diagnostiku ...třeba něco ukáže...,nebo cívka,zapalovací modul,snímač impulzů...víc už tam toho snad ani není,jo ještě ten pátej vstřik,ale o tom jsme se už bavily... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.12.08 13:21 Předmět: |
|
|
cívka a ten zapalovací modul je v plánu...
diagnostika bude snad po svátkách... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 30.12.08 14:17 Předmět: |
|
|
tady uz te pomalu opravdu zachrani jen ta diagnostika...ale osciloskopem _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Myšák
Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.08 14:53 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | no, zaprvé je už druhej...a změna žádná...a zadruhé by neměl být nijak ovlivňovanej teplotou... |
To mas pravdu na teplotu to vliv nema.Omlouvám se
Jo kdo je tu odbornik pres tu ridici jednotku vubec nevim kterej je ten pin c.3, ten od snimace tachometru. Chci to odpojit jako jarda ale vubec nevim sem to rozdelal a to proste clovek, kterej to nema treba na papire co je co, tak nevi... _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lukáš Dopita
Založen: 18.12.2008 Příspěvky: 123 Bydliště - POVINNÉ *: Litovel, Novosady 551, 784 01
|
Zaslal: 30.12.08 20:39 Předmět: |
|
|
Hele já i když jítám jako prase a řadím u 5000 otáček co pěti i 6000 tak pak zastavím a mám pořád 1000 nevysí to nikde. Vždycky klesne na 1000. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 30.12.08 21:16 Předmět: |
|
|
Morte: při studeným motoru dá čidlo teploty na hlavě motoru pokyn ECU aby zapnul přídavný 5 vstřik a zároveň přidá reg. ventilem trochu vzduchu, tím se otáčky zvýší na cca 1500 než se motor ohřeje. Tam hledej chybu. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 30.12.08 21:37 Předmět: |
|
|
Myšák a spol: u ventila jsou dva případy zvýšení otáček. První je když vytočíte v tahu motor nad 4000 ot. pak ECU obohatí směs a volnoběžné otáčky jsou až do vypnutí klíčku cca 1500 ot.
Druhý případ je když jedeme slušně a před křižovatkou vyřadíme pak dokud se auto nezastaví otáčky jsou cca 1200 ot. po dobrždění spadnou na 950. Proč je to tak nevím ale rozčilovalo mě to tak jsem to vyřešil ucvaknutím kabelu na pinu 3 v konektoru ECU. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Myšák
Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 30.12.08 23:32 Předmět: |
|
|
ted si me dostal jardo, s otackama jako takovyma nemam problem, prave me to dycky vyskoci jak to vytocim nad ty 4000ot. to me strasne se.e protoze to potom motor vrci a kazdej cumi jakobych neumel ridit a furt mel nohu na plynu. Sakra jak by se jen tohle dalo vyresit... _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 30.12.08 23:44 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Morte: při studeným motoru dá čidlo teploty na hlavě motoru pokyn ECU aby zapnul přídavný 5 vstřik a zároveň přidá reg. ventilem trochu vzduchu, tím se otáčky zvýší na cca 1500 než se motor ohřeje. Tam hledej chybu. |
v tom problém nebude- lítalo a chcíplalo mi to i v létě v cca 25°...
Hynkovi (za studena normálně funkční ventil) 5 vstřik nespínal, takže tam problém nebude... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|