Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 21.12.08 10:56 Předmět: |
|
|
Grunt napsal: | Ja mam otacky bud kolem 1000 nebo kolem tech 1400 a nevsiml sem si ze by to delalo po nalozeni spis jak se mu chce... a kdyz tocim volantem plny rejdy tam a zpatky tak se volnobeh ani nepohne a pritom servo funguje normalne... nechapu | servo ti půjde normálně,to očem jsme tady psaly je takovej váleček na trubce co vychází z čerpadla,to neřeš...když máš tak vysokej volnoběh tak si to asi nepotřebuje přidávat _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 21.12.08 10:58 Předmět: |
|
|
Na čerpadle je čidlo asi máš upadlý drát. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Grunt
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
Zaslal: 21.12.08 11:10 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | servo ti půjde normálně,to očem jsme tady psaly je takovej váleček na trubce co vychází z čerpadla,to neřeš...když máš tak vysokej volnoběh tak si to asi nepotřebuje přidávat |
no drzi se i na tech nizkych kolem 1000...
jarda napsal: | Na čerpadle je čidlo asi máš upadlý drát. |
kdyz sem to koupil hned sem koukal jestli nekde neco nechybi a niceho sem si nevsiml takze to bude asi zase klasicka zahada _________________ Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad |
|
Návrat nahoru |
|
|
Myšák
Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 21.12.08 11:23 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Moje 16V když překročím 4000ot tak pak drží volnoběh 1400ot až do vypnutí klíčku. To řeší ECU.
Také mi kdysi držela při vyřazení 1400ot dokud jsem ůpně nezastavil. ECU dostávala impulzy ze snímače tachometru. To mě rozčilovalo tak jsem ji ty pulzy zrušil. |
Zrusil? Jak? udelam to taky _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 21.12.08 11:27 Předmět: |
|
|
Ucvakl jsem drát na konektoru ECU pin č.3 _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 21.12.08 11:28 Předmět: |
|
|
Grunt napsal: | goreff napsal: | servo ti půjde normálně,to očem jsme tady psaly je takovej váleček na trubce co vychází z čerpadla,to neřeš...když máš tak vysokej volnoběh tak si to asi nepotřebuje přidávat |
no drzi se i na tech nizkych kolem 1000...
jarda napsal: | Na čerpadle je čidlo asi máš upadlý drát. |
kdyz sem to koupil hned sem koukal jestli nekde neco nechybi a niceho sem si nevsiml takze to bude asi zase klasicka zahada | žádná záhada,je tam to čidlo krásně vidět,není na čerpadle,ale na trubce,hned u čerpadla _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Myšák
Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 21.12.08 11:29 Předmět: |
|
|
to jarda: jo?a od tz doby tomu v poho? kdyz tomu slapes, otacky dobry? me to taky dela,pokazdy jak treba nekoho chcu jenom predjet a slapnu tomu tak sou otacky kolem 1400-1600 _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant
Naposledy upravil Myšák dne 21.12.08 11:32, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 21.12.08 21:39 Předmět: |
|
|
upozornuji ze nektere modely tam to cidlo u serva nemely _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 21.12.08 21:45 Předmět: |
|
|
Myšák napsal: | to jarda: jo?a od tz doby tomu v poho? kdyz tomu slapes, otacky dobry? me to taky dela,pokazdy jak treba nekoho chcu jenom predjet a slapnu tomu tak sou otacky kolem 1400-1600 | Přečti si co jsem psal výše. Na první stránce. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Braindead
Založen: 11.3.2008 Příspěvky: 172 Bydliště - POVINNÉ *: Milovice u Horic
|
Zaslal: 22.12.08 19:58 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | upozornuji ze nektere modely tam to cidlo u serva nemely |
treba muj pripad ale ty otacky mam taky nejaky zvlastni..nejdriv byli v poho..jen kdyz jsem vyradil za jizdy tak meli nejakejch 1400 ale co jsem se tady docetl tak normalka ale vymenoval jsem saly tak jsem mel celej motor venku a po tom co jsem to znova zadelal tak mi houpaji otacky od 950-1200a za studena nejdou pomalu pod 2000 ale po zahrati to je v poho..jen houpaj a to az po sundani motoru a dani zpet tak nevim taky kde se stala chyba-... _________________ http://braindead.rajce.idnes.cz/
Megane 1.4 16V 70Kw
R19 1.8 16V 99Kw
hudba panasonic 4X50W zes. mac audio 1500Wmax,bedna axton AB230 1200Wmax:)) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Milouš
Založen: 21.10.2007 Příspěvky: 419 Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov
|
Zaslal: 29.12.08 22:05 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Ucvakl jsem drát na konektoru ECU pin č.3 | kde ten drat najdu popripade foto abych neustip neco duleziteho |
|
Návrat nahoru |
|
|
Myšák
Založen: 26.6.2008 Příspěvky: 378 Bydliště - POVINNÉ *: Lomnice u Tišnova, Brno-venkov
|
Zaslal: 29.12.08 22:32 Předmět: |
|
|
Milouš napsal: | jarda napsal: | Ucvakl jsem drát na konektoru ECU pin č.3 | kde ten drat najdu popripade foto abych neustip neco duleziteho |
Koukám, kolega _________________ Renault 19 1.8 16v černej - K.O.
Škoda Felicia - prodáno
Renault 19 1.8 16v od KOPIHO
Fiat Uno 1.0 FIRE - pracant |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 30.12.08 01:45 Předmět: |
|
|
.. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Naposledy upravil mckoci dne 30.12.08 01:47, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 30.12.08 01:46 Předmět: |
|
|
a uz ste treba nekdo resil u ventila, ze pokud nastartuju za tepla (cca prijdu cca po 15min.) a blafne vse ok..otacky vyleti nekam na tech obvyklych 2000 a potom spadne nekam na 800ot/min a motor zacne "houpat"..hodne lidem se zda jakoby to jelo na 3 valce...ale motor furt jakoby houpe a skube a ridici jednotka pak sama to houpani srovna na normalni volnobeh...urcite se s tim uz hodne lidi setkalo...tomm rikal ze mu tohle delaly min. 3 16ventily...jako neresim to..nevadi mi to, ale kdyby nekdo vedel kam sahnout popr.co to zpusobuje tak budu rad..zajimam se o to spis ze zvedavosti..jinak mam volnobeh ok _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
|