Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dan2
Založen: 25.10.2007 Příspěvky: 348 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 30.11.07 12:26 Předmět: |
|
|
mě u 16V za studena drží otáčky 1500 a pak až se vypne sitič tak mi to začne litat mezi 800-1500.je to neštestí stim jezdit a vůbec nevim čím to může bejt je toho tolik že nevím kde začít. |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 30.11.07 12:36 Předmět: |
|
|
Dan2 napsal: | mě u 16V za studena drží otáčky 1500 a pak až se vypne sitič tak mi to začne litat mezi 800-1500.je to neštestí stim jezdit a vůbec nevim čím to může bejt je toho tolik že nevím kde začít. | Zkus to napíchnout na diagnostiku,pravděpodobně to bude některé teplotní čidlo-teplota motoru nebo teplota nasávaného vzduchu |
|
Návrat nahoru |
|
|
hrazda
Založen: 12.10.2007 Příspěvky: 504 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 06.12.07 08:51 Předmět: |
|
|
Taky mi to dělá, občas 700 otáček a třepe se to jak ho*no, jindy 1200 a nechtějí klesnout... _________________ Škoda Octavia Elegance 1,9TDi
exRenault 19 1,8S RT |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 06.12.07 13:11 Předmět: |
|
|
pravdepodobne cidlo teploty...otazka 500kc ani ne _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
KAChna
Založen: 2.1.2008 Příspěvky: 70 Bydliště - POVINNÉ *: Stochov near Kladno
|
Zaslal: 08.01.08 17:26 Předmět: |
|
|
me muj 54kw toci na volnobeh tak 2000 ale nekdy se to po cca 5min ustali na 1000 ale zase potom nekdy ma problemy na volnobeh s kolisanim a padanim ot. dokonce se mi parkrat stalo ze to tocilo na volnobeh 3000 a bylo a auto jelo samo pomohlo jen chcipnuti, po znovunastartovani obvykliych 2000 takze mam otazku co to zpusobuje? snimac teploty kapaliny ma byt 7,5kohm a je 9,16 pri 4° coz mi pride jeste v poho. mam podezreni na snimac teploty smesi ma 15,5kohm oproti 7,5 ktery by mel mit nebo na servomotorek regulace volnobehu ale zkousel sem dotahovat ten sroubek na nastaveni a zadna zmena tak nevim _________________ R19 1.7 73ps ph2 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Václav Sedlář
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 08.01.08 17:38 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | teplotní čidlo...
teda jestli Ti to i chcípá a blbě jede než se motor zahřeje... |
Kde je to teplotní čidlo na 1.8/65kw?
Prej jsou 2-jedno pro budík, druhé pro ECU, takže to bude dělat to pro ECU, ale kde je? _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KAChna
Založen: 2.1.2008 Příspěvky: 70 Bydliště - POVINNÉ *: Stochov near Kladno
|
Zaslal: 08.01.08 17:52 Předmět: |
|
|
nevim jaky konektor myslis je tam prece jenom nahon ne?
_________________ R19 1.7 73ps ph2 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KAChna
Založen: 2.1.2008 Příspěvky: 70 Bydliště - POVINNÉ *: Stochov near Kladno
|
Zaslal: 08.01.08 18:02 Předmět: |
|
|
navic me volnobeh tolik nekolísá jde mi hlavne o to ze to proste toci moc a chtel bych potvrdit jestli je to teplotnim cidlem ci necim jinym _________________ R19 1.7 73ps ph2 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KAChna
Založen: 2.1.2008 Příspěvky: 70 Bydliště - POVINNÉ *: Stochov near Kladno
|
Zaslal: 08.01.08 18:34 Předmět: |
|
|
vyzkousim, diky za napad _________________ R19 1.7 73ps ph2 |
|
Návrat nahoru |
|
|
britva
Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 08.01.08 18:47 Předmět: |
|
|
Mne na ph 1 90 ps ked drzalo tiez volnobeh cca 1200 ot/min tak bol zly spinac skrtiacej klapky, na volnobeh nezopinal, a teraz nedavno zase 1200 az 1500 ot/min, tento krat to bol zly volnobezny ventil aj som ho skusal a meral podla autodat a vyzeral ze je dobry, prehodil som zo 16v a otacky tak ako maju byt ale zase vo ventilovy zlobi tak musim zohnat druhy. Cidlo sa da vyskusat jednoducho, treba miesto neho prdnut odpor aky ma byt pri zohriatom motore a hned sa vie ci je zle. Cidlo pri 66kw je spredu na pravej strane hlavy. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 08.01.08 20:30 Předmět: |
|
|
KAChna napsal: | nevim jaky konektor myslis je tam prece jenom nahon ne?
|
To čidlo je na bovdenu tachometru asi 5 cm pod tachometrem a konektor 10 cm pod ním. konektor se dá nahmatat po sundání krytu kolem páky štelování volantu. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
britva
Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 08.01.08 20:32 Předmět: |
|
|
Toto su hodnoty odporov cidla teploty
20°C 3060-4045 ohm
40°C 1315-1600 ohm
80°C 300- 370 ohm
90°C 210-270ohm _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
|
KAChna
Založen: 2.1.2008 Příspěvky: 70 Bydliště - POVINNÉ *: Stochov near Kladno
|
Zaslal: 08.01.08 20:40 Předmět: |
|
|
britva napsal: | Tu su hodnoty odporov cidla teploty
|
ano ja zjistil stejne hodnoty pri 4° to ma byt 7,5kohm ale 15,5kohm uz je velka odchylka ne? takze bude asi v haji _________________ R19 1.7 73ps ph2 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|