Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 08.10.12 06:49 Předmět: Čerpadlo v nádrži! Pár cenných informací |
|
|
Ahoj tak z mého milovaného 16V se začíná stávat elektromobil. Čerpadlo si už říká o výměnu a já mám v hlavě pár nejasností.
Mám čerpadlo v nádrži,
Mohu použít čerpadlo mimo nádrž? (Tím by se dalo ušetřit celkem dost peněz, za který bych mohl koupit reg. co je na liště a noví hadice od nádrže.
Kolik má tlačit
Prodávají x druhu na f7p motory co jsem vygůglil tak by mělo mít tyto hodnoty. Cca 3, 5bar 120l/h
Jenže mají různá
3,5 bar 70l/h
2.8bar 110l/h
Jsem z toho jelen, mohl by někdo poradit?
Vlákno o čerpadle jsem našel. Ale nikdo se na takovou věc neptal.
Jel jsem v autě kde bylo slabší čerpadlo a moc se tomu nechtělo, tak jen abych nekupoval 2 čerpadla zbytečně.
Všem děkuji za cenné rady. _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 08.10.12 17:59 Předmět: |
|
|
s těma prutokama přitlač .. origo čerpadla maj psany kolem 250-300L _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 08.10.12 18:02 Předmět: |
|
|
Tak pořídíme walbro 255l to bude jistější a vyjdete levněji než origo. Zatím poresim jety ať mužů jezdit. _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 08.10.12 18:29 Předmět: |
|
|
Super díky! _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 08.10.12 19:02 Předmět: |
|
|
tak edit: mimo nadrž u 1,7 54kw 12v tlak:300kpa množství 130L/h
a u 1,7 66kw má mít stejnej tlak ale množství paliva 95L/h
to první sme si pomíchal z meganem s idečkem
 _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 09.10.12 07:58 Předmět: |
|
|
čerpadlo pro 16V má strašně malý průtok, asi jak píše goreff proto mám origo Walbro 350l, s tím to konečně jede a nehledě na to, že orig. pro F7P se při vyšším tlaku na liště, snižuje brutálně moc průtok a dokáže plnit max cca 110kw.. u walbra nehrozí tak velký pokles průtoku, to dokáže tlačit až do 7bar, takže výkonová rezerva jako prase
Luda: walbro pasuje do origo držáku co je v nádrži, jen má jiné "gumové" uložení, je to vlastně plung&play. Jen si dávej pozor, walbro má vyšší průtok a při řezání zatáčky s menším množstvím než 15l, nasává vzduch, ta houbička pod ním je malá, nebo by to chtělo upravit vaničku v nádrži.. už se mi v tom nechce šťourat |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 09.10.12 09:07 Předmět: |
|
|
A na co by mu asi tak bylo čerpadlo s takovým průtokem na jeho 99kw když může za pár šupů mít normální 3bar uni pumpu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 19.05.13 10:23 Předmět: |
|
|
Jak moc ta walbro pumpa huci? Da se to vydrzet? _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 19.05.13 23:49 Předmět: |
|
|
když sundám střechu tak ho neslyším ale v plechovici předpokládám že o sobě dá vědět
mirek: vzhledem k tomu že uni 250l stojí mnohem méně než origo pumpa na 16V a o něco málo více než uni (také na 16V) je to lepší varianta alespoň dle mého  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|