Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.08.08 07:48 Předmět: vačka |
|
|
Dnes jsem pojal takovej nápad. Existuje na 8V nějaká ostřejší vačka? Má to tu někdo? Co všecko by to obnášelo? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 28.08.08 08:38 Předmět: |
|
|
nevymýšlej hovadiny, jestli chceš výkon, tak si kup 16v... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.08.08 09:38 Předmět: |
|
|
Nojooo,ale já jak to tady tak pročítám,tak s tim 16V to neni zrovna med. To jsou furt fotky rozebranýho zadřenýho motoru _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 28.08.08 09:43 Předmět: |
|
|
no tak mě je to jedno žejo...
ale všimni si zajímavosti, že na 16v nadávaj jenom lidi, co ho nemaj.. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 28.08.08 09:43 Předmět: |
|
|
Přebrouseni a cementovani vačky je cca 8-10t a potřebujes jiny mapy do řj a to bude problem.co mas za motor f3p? Jestly jo tak to překopat na 81kw 4 bod _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.08.08 09:51 Předmět: |
|
|
Aha. No já myslel,že se dá sehnat už hotová upravená vačka a né že se musí upravit ta standardní... S tou mapou v ECU jsem si to myslel taky. No tim to pro mě hasne:) To bylo krátké,ale plodné _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 28.08.08 13:51 Předmět: |
|
|
sou firmy co ti tuvačku udělaj i za 2-3tis. a pokud to nebude extrem a bude to jen lehce nemusíš ani drbat s ECU, on je sama schopna něco doladit zkrz lambdu _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 28.08.08 14:36 Předmět: |
|
|
no jo, ale taková úprava na 8v moc poznat nebude... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pivinek
Založen: 23.11.2007 Příspěvky: 3024 Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 29.10.08 09:22 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Nojooo,ale já jak to tady tak pročítám,tak s tim 16V to neni zrovna med. To jsou furt fotky rozebranýho zadřenýho motoru |
pravda pravda, snad každá lama tu má osmou generálku ventila, 8v má možná tak třetí čidlo teploty _________________ Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peca
Založen: 15.6.2008 Příspěvky: 2794 Bydliště - POVINNÉ *: Hlavní Hrad Brno-Vlezprdelkov,ináč Breclavsko
|
Zaslal: 29.10.08 11:14 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | KUNAX napsal: | Nojooo,ale já jak to tady tak pročítám,tak s tim 16V to neni zrovna med. To jsou furt fotky rozebranýho zadřenýho motoru |
pravda pravda, snad každá lama tu má osmou generálku ventila, 8v má možná tak třetí čidlo teploty | Neser Miro,pořád nadáváš a sám si to kupuješ Mám tam ostré vačky,najeto 1000km po kompletní G.O. motoru i z výměnou bloku a zatím jsem nějak nic nepocítil,buďto už jsem na 16V tak zvyklí, že to nepoznám,nebo opravdu mě to nijak výkon nezvýšili, i když je pravda, že se mě motor stále zajiždí, je tam vše nové a ještě nerozhýbané, tak uvidíme,ale zatím myslím žádná změna,buď rád , že ti to jezdi a nerýpej do toho. _________________ www.computery.7x.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
JeryP Želva
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 29.10.08 15:49 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | Přebrouseni a cementovani vačky je cca 8-10t a potřebujes jiny mapy do řj a to bude problem.co mas za motor f3p? Jestly jo tak to překopat na 81kw 4 bod |
No kdyz sezenes tu hlavu a strikacku a ECU, tak ja to rad udelam.. jen je problem zo jich je jak maku a nebo cena jak za 16v... _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 29.10.08 19:04 Předmět: |
|
|
Peca napsal: | mirek napsal: | KUNAX napsal: | Nojooo,ale já jak to tady tak pročítám,tak s tim 16V to neni zrovna med. To jsou furt fotky rozebranýho zadřenýho motoru |
pravda pravda, snad každá lama tu má osmou generálku ventila, 8v má možná tak třetí čidlo teploty | Neser Miro,pořád nadáváš a sám si to kupuješ Mám tam ostré vačky,najeto 1000km po kompletní G.O. motoru i z výměnou bloku a zatím jsem nějak nic nepocítil,buďto už jsem na 16V tak zvyklí, že to nepoznám,nebo opravdu mě to nijak výkon nezvýšili, i když je pravda, že se mě motor stále zajiždí, je tam vše nové a ještě nerozhýbané, tak uvidíme,ale zatím myslím žádná změna,buď rád , že ti to jezdi a nerýpej do toho. | ehm neni to nahodou ten slavnej 160ps motor _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 29.10.08 19:17 Předmět: |
|
|
JeryP napsal: | m1tv napsal: | Přebrouseni a cementovani vačky je cca 8-10t a potřebujes jiny mapy do řj a to bude problem.co mas za motor f3p? Jestly jo tak to překopat na 81kw 4 bod |
No kdyz sezenes tu hlavu a strikacku a ECU, tak ja to rad udelam.. jen je problem zo jich je jak maku a nebo cena jak za 16v... | motoru je plnej vrakač (daval se do lagun ,espasu) ale problem je v ECU nevim jestly by pasla z laguny jestly už nema Imobilizer _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.10.08 19:33 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | Peca napsal: | mirek napsal: | KUNAX napsal: | Nojooo,ale já jak to tady tak pročítám,tak s tim 16V to neni zrovna med. To jsou furt fotky rozebranýho zadřenýho motoru |
pravda pravda, snad každá lama tu má osmou generálku ventila, 8v má možná tak třetí čidlo teploty | Neser Miro,pořád nadáváš a sám si to kupuješ Mám tam ostré vačky,najeto 1000km po kompletní G.O. motoru i z výměnou bloku a zatím jsem nějak nic nepocítil,buďto už jsem na 16V tak zvyklí, že to nepoznám,nebo opravdu mě to nijak výkon nezvýšili, i když je pravda, že se mě motor stále zajiždí, je tam vše nové a ještě nerozhýbané, tak uvidíme,ale zatím myslím žádná změna,buď rád , že ti to jezdi a nerýpej do toho. | ehm neni to nahodou ten slavnej 160ps motor |
_________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
|