Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Výfuk
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 38, 39, 40  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 25.07.08 08:49    Předmět: Výfuk Citovat

Tak jsem po dobu cca 1 roku laboroval s výfukem a výsledek v podstatě zatím žádnej kterej by uspokojil. Prvně jsem dal trubku bez prostředních tlumičů, nechal jsem jen KAT a poslední, no v podstatě žádná změna, zvuk stejnej na jízdu taky stejný spotřeba stejná, po čase se rozsypal poslední díl tak jsem vrátil trubku s prostředníma tlumičema a místo posledního tlumiče jsem nechal jen trubku až nakonec, zvuk jedinečný bez chyby, do 4000rpm takovej brumla a od 4 výbornej vytočenej chraplák, možná bych řekl že to jede i líp no jo ale ta spotřeba, po dálnici 11-12, po městě 12-15 a mimo město 10-12 a když bylo vše tak jak by mělo tak to jezdilo po městě za 8-9 mimo město za 7-8 a po dálnici 8-10 podle toho jak se s tím jelo takže to šlo v průměru o 2-4 litry nahoru, tak jsem pak sehnal koncovej dal jsem ho tam a místo katu jsem dal vykuchanej kat, no další katastrofa, výkon v prdeli, spotřeba zůstala možná stoupla tak o 0,5 ale nic hroznýho a zvuk jak kdybych měl ve vejfuku plechovky od piva, takže dneska asi ještě zkusím dát místo prázdnýho katu trubku a uvidím, pokud to bude taky stát za prt tak to všechno vrátím tak jak to má být.


LANiN napsal:
Vytvořen návod týkající se problematiky "Výfuku"
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=6356

edited by LANiN
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 25.07.08 08:56    Předmět: Citovat

Týýýýý woe, toho času, nervů a peněz abys po roce zjistil že nejlepší výfuk je originál. Ses moh zeptat nééééé. Laughing
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 25.07.08 09:04    Předmět: Citovat

no tak jestli mě to přišlo za ten rok zhruba na 500,- tak to nic není, poslední díl nepočítám protže už byl starej tak bych ho musel stejně koupit a prostřední díl taky protože ty tlumiče byly prohnilý tak jsem je jen odřezal a trubka byla OK. Dneska tam hodím zpět kat a až se mě bude chtít tak z toho starýho vysypanýho použiju příruby a dám tam jen trubku a uvidíme.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 25.07.08 09:17    Předmět: Citovat

proste bud jen misto koncovyho tlumice nejaky sportovni pruchozi a nebo pak cely system od katu dozadu
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 25.07.08 10:10    Předmět: Citovat

jestli tam máš místo katu jen obal, tak je to špatně, musíš buď v něm mit trubku nebo místo něj, osobně mám místo katu rezonátor a dobrý
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ufas



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2995
Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně

PříspěvekZaslal: 25.07.08 10:48    Předmět: Citovat

hynek napsal:
jestli tam máš místo katu jen obal, tak je to špatně, musíš buď v něm mit trubku nebo místo něj, osobně mám místo katu rezonátor a dobrý


vadí to hodně? já ho na bílim jenom vykuchal...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 25.07.08 10:56    Předmět: Citovat

katik a střed nechat a dat pruchozi koncak a je to lepši al chc to dat nakej přimo na 19 ne uni ..měl sem na autě remuse z 16v a pecka ale už se rozpad a od ty doby už sem žadnej lepši vyfuk na autě neměl :(taky sem laboroval ale už na to prdim dam zpatky serii z 16v a uvidime co to uděla
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 25.07.08 12:12    Předmět: Citovat

ufas: vadí, ty z toho uděláš "spalovací komoru" jak maj krosky a změní se ti vyplachování a zpětnej tlak kterej je u výfuku nejduležitější, buď trubku, nebo rezonátor a nebo jakejkoli středovej tlumič, nejlíp s 19-ky, já sem na technickou místo rezonátoru namontoval kat a docela brzda
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 25.07.08 13:12    Předmět: Citovat

Tak aspoň ses tim laborováním zabavil. Já na R19 ještě nevylaboroval nic,ale dal bych obě pracky do ohně za to,že nejlepší řešení je: Laděný svody,místo katu dynamizér, pak rovná trubka až dozadu a tam nějakej kvalitní laďák. V první řadě si myslim,že katastofa je ten středovej tlumič řešenej jako odbočka - nevim jestli 16V to má taky. To musel vymyslet uplnej kretén. Taky pokud možno minimum spojů a když už tak kvalitní svár od profíka a né že budou dovnitř do trubky lízt neroztavený dráty....
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 25.07.08 13:59    Předmět: Citovat

Protitlak je potřeba u 2-dobého motoru kvůli výplachu válce. U 4-dobého motoru čím menší protitlak tím lépe, turbo neturbo.
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 25.07.08 14:46    Předmět: Citovat

Ano, ano, velmi správně pane profesore. Laughing
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 25.07.08 14:57    Předmět: Citovat

a jakto že když oděláš výfuk za svodama ti to hovno jede a žera jak tank z koreje?? není to kvuli vyplachování válcu, ale bez zpětnýho laku se ti část nové směsi tostává i do výfuku, tudíž menší komprese a menší víkon. jo a jestli ti to řikal nějakej mechoš tak no coment, takovejch blbcu znám Laughing Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 25.07.08 15:16    Předmět: Citovat

Víš vůbec jak pracuje 4 dobý motor ??? Kama by ta čerstvá směs utíkala když jsou zavřené výfukové ventily ??? Twisted Evil
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 25.07.08 15:24    Předmět: Citovat

haha, teď se teda musím zastat Hynka protože asi právě jenom on ví jak pracuje čtyřdobý motor, i u něj je zapotřebí ani ne tak zpětnej protitlak ale určitej odpor výfuku, tady totiž někdo zapomíná na VÝPLACH válců který se uskutečnuje při otevření jak výfukového ventilu tak i sacího, takže ventily jdou do střihu a pokud výfuk nemá odpor tak až 50% nasáté směsi stihne vlétnout do výfuku, proto když se na autě oddělá celej lauf tak to v podstatě nemá výkon jen to řve jak blbý, pročpak se asi sportovní svody složitě počítaj a vyráběj různý tvary? Kdyby na tom nezáleželo tak výrobci sportovních laufů nemaj co žrát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 25.07.08 15:36    Předmět: Citovat

možná sem to špatně napsal, ale nějak tak to fungije, jakot že s upadlím výfukem to teda nejede?? no jardo, na to mi teda odpověz
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 38, 39, 40  Další
Strana 1 z 40

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com