Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 25.07.08 08:49 Předmět: Výfuk |
|
|
Tak jsem po dobu cca 1 roku laboroval s výfukem a výsledek v podstatě zatím žádnej kterej by uspokojil. Prvně jsem dal trubku bez prostředních tlumičů, nechal jsem jen KAT a poslední, no v podstatě žádná změna, zvuk stejnej na jízdu taky stejný spotřeba stejná, po čase se rozsypal poslední díl tak jsem vrátil trubku s prostředníma tlumičema a místo posledního tlumiče jsem nechal jen trubku až nakonec, zvuk jedinečný bez chyby, do 4000rpm takovej brumla a od 4 výbornej vytočenej chraplák, možná bych řekl že to jede i líp no jo ale ta spotřeba, po dálnici 11-12, po městě 12-15 a mimo město 10-12 a když bylo vše tak jak by mělo tak to jezdilo po městě za 8-9 mimo město za 7-8 a po dálnici 8-10 podle toho jak se s tím jelo takže to šlo v průměru o 2-4 litry nahoru, tak jsem pak sehnal koncovej dal jsem ho tam a místo katu jsem dal vykuchanej kat, no další katastrofa, výkon v prdeli, spotřeba zůstala možná stoupla tak o 0,5 ale nic hroznýho a zvuk jak kdybych měl ve vejfuku plechovky od piva, takže dneska asi ještě zkusím dát místo prázdnýho katu trubku a uvidím, pokud to bude taky stát za prt tak to všechno vrátím tak jak to má být.
edited by LANiN |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 25.07.08 08:56 Předmět: |
|
|
Týýýýý woe, toho času, nervů a peněz abys po roce zjistil že nejlepší výfuk je originál. Ses moh zeptat nééééé. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 25.07.08 09:04 Předmět: |
|
|
no tak jestli mě to přišlo za ten rok zhruba na 500,- tak to nic není, poslední díl nepočítám protže už byl starej tak bych ho musel stejně koupit a prostřední díl taky protože ty tlumiče byly prohnilý tak jsem je jen odřezal a trubka byla OK. Dneska tam hodím zpět kat a až se mě bude chtít tak z toho starýho vysypanýho použiju příruby a dám tam jen trubku a uvidíme. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 25.07.08 09:17 Předmět: |
|
|
proste bud jen misto koncovyho tlumice nejaky sportovni pruchozi a nebo pak cely system od katu dozadu _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.07.08 10:10 Předmět: |
|
|
jestli tam máš místo katu jen obal, tak je to špatně, musíš buď v něm mit trubku nebo místo něj, osobně mám místo katu rezonátor a dobrý _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Ufas
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 25.07.08 10:48 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | jestli tam máš místo katu jen obal, tak je to špatně, musíš buď v něm mit trubku nebo místo něj, osobně mám místo katu rezonátor a dobrý |
vadí to hodně? já ho na bílim jenom vykuchal... |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 25.07.08 10:56 Předmět: |
|
|
katik a střed nechat a dat pruchozi koncak a je to lepši al chc to dat nakej přimo na 19 ne uni ..měl sem na autě remuse z 16v a pecka ale už se rozpad a od ty doby už sem žadnej lepši vyfuk na autě neměl :(taky sem laboroval ale už na to prdim dam zpatky serii z 16v a uvidime co to uděla _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.07.08 12:12 Předmět: |
|
|
ufas: vadí, ty z toho uděláš "spalovací komoru" jak maj krosky a změní se ti vyplachování a zpětnej tlak kterej je u výfuku nejduležitější, buď trubku, nebo rezonátor a nebo jakejkoli středovej tlumič, nejlíp s 19-ky, já sem na technickou místo rezonátoru namontoval kat a docela brzda _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 25.07.08 13:12 Předmět: |
|
|
Tak aspoň ses tim laborováním zabavil. Já na R19 ještě nevylaboroval nic,ale dal bych obě pracky do ohně za to,že nejlepší řešení je: Laděný svody,místo katu dynamizér, pak rovná trubka až dozadu a tam nějakej kvalitní laďák. V první řadě si myslim,že katastofa je ten středovej tlumič řešenej jako odbočka - nevim jestli 16V to má taky. To musel vymyslet uplnej kretén. Taky pokud možno minimum spojů a když už tak kvalitní svár od profíka a né že budou dovnitř do trubky lízt neroztavený dráty.... _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 25.07.08 13:59 Předmět: |
|
|
Protitlak je potřeba u 2-dobého motoru kvůli výplachu válce. U 4-dobého motoru čím menší protitlak tím lépe, turbo neturbo. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 25.07.08 14:46 Předmět: |
|
|
Ano, ano, velmi správně pane profesore. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.07.08 14:57 Předmět: |
|
|
a jakto že když oděláš výfuk za svodama ti to hovno jede a žera jak tank z koreje?? není to kvuli vyplachování válcu, ale bez zpětnýho laku se ti část nové směsi tostává i do výfuku, tudíž menší komprese a menší víkon. jo a jestli ti to řikal nějakej mechoš tak no coment, takovejch blbcu znám _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 25.07.08 15:16 Předmět: |
|
|
Víš vůbec jak pracuje 4 dobý motor ??? Kama by ta čerstvá směs utíkala když jsou zavřené výfukové ventily ??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 25.07.08 15:24 Předmět: |
|
|
haha, teď se teda musím zastat Hynka protože asi právě jenom on ví jak pracuje čtyřdobý motor, i u něj je zapotřebí ani ne tak zpětnej protitlak ale určitej odpor výfuku, tady totiž někdo zapomíná na VÝPLACH válců který se uskutečnuje při otevření jak výfukového ventilu tak i sacího, takže ventily jdou do střihu a pokud výfuk nemá odpor tak až 50% nasáté směsi stihne vlétnout do výfuku, proto když se na autě oddělá celej lauf tak to v podstatě nemá výkon jen to řve jak blbý, pročpak se asi sportovní svody složitě počítaj a vyráběj různý tvary? Kdyby na tom nezáleželo tak výrobci sportovních laufů nemaj co žrát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.07.08 15:36 Předmět: |
|
|
možná sem to špatně napsal, ale nějak tak to fungije, jakot že s upadlím výfukem to teda nejede?? no jardo, na to mi teda odpověz _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|