Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mardzin Anonymní
|
Zaslal: 27.06.08 11:42 Předmět: zapojení motorku předních stěračů - HELP |
|
|
Prosím nějakého šikulu o radu se zapojením konektoru motorku předních stěračů R-19...
Je to konektor
XX
. X
XX
pohled zezhora na samici konektoru co je na motorku.
Stačilo by mě úplně vědět jak uvedu do chodu motorek na rychlý a pomalý chod...
Díky moc za radu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mardzin Anonymní
|
Zaslal: 30.06.08 05:38 Předmět: Re: zapojení motorku předních stěračů - HELP |
|
|
Renaulťáci, nemůžete mi někdo změřit měřáčkem co je aktivní při pomalém chodu stěračů a co při rychlém - stači vždy dne je aktivních +12 V a kde je zem. Dík moc za pomoc. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ufas

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 30.06.08 10:11 Předmět: |
|
|
Tady máš schéma z "jak na to" tu tady na foru taky najdes, tak si jí stáhni, určtě se ti hodí...
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mardzin Anonymní
|
Zaslal: 02.07.08 05:39 Předmět: |
|
|
Ale jo tohle schéma, respektive PDF knížku "Jak na to.." znám, ale bohužel jako ekonomovi mě elektrické schématko moc neříká zejména nedokáži aplikovat v praxi čísla 1 až 5 na reálný konektor kde se jaký vývod nachází
Já bych potřeboval poradit stylem :
rychlý chod +12V bílý drát, zem šedivý
pomalý chod +12 V červený drát, zem šedivý
nedokázal by mě někdo helpnout pls ?
Bohužel jsem tento motor dostal od kamaráda jako pohon ke grillu s ustřiženými dráty asi 10 cm za konektorem takže já si v reálu toho moc nezměřím  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
Zaslal: 02.07.08 06:11 Předmět: |
|
|
Já teda nevím jaký tam jsou ty barvy ale jestli tam jsou takový jako píšeš tak bych zkusil vzít baterku 12V vyzkoušet to pokus omyl a uvidíš kdy jede rychle nebo pomale. Tak sem to dělal ve škole dost často a nikdy sem žádnje motorek nespálil  _________________ Renault 19 RT F3P 1794 65kW(SPI) 1993
Renault 19 16V cabrio ph1
http://sob007.rajce.idnes.cz/
Servisní manuály, Jak na to ......
http://www.edisk.cz/adresar/1de83325b3cdf4b28843e72ae17fa915 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mardzin Anonymní
|
Zaslal: 02.07.08 06:43 Předmět: |
|
|
sob007 napsal: | Já teda nevím jaký tam jsou ty barvy ale jestli tam jsou takový jako píšeš tak bych zkusil vzít baterku 12V vyzkoušet to pokus omyl a uvidíš kdy jede rychle nebo pomale. Tak sem to dělal ve škole dost často a nikdy sem žádnje motorek nespálil  |
Téhle rady jsem se docela bál, proto že jestli ho spálím tak se zblázním - spasování s grilem 2.5 mm nerezovým plechem pomocí hobby vrtačky a svěráku byl heroický výkon...
Dám sem fotku toho konektoru, třeba se někdo chytí... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 02.07.08 09:31 Předmět: |
|
|
mardzin napsal: | Téhle rady jsem se docela bál, proto že jestli ho spálím tak se zblázním - spasování s grilem 2.5 mm nerezovým plechem pomocí hobby vrtačky a svěráku byl heroický výkon...
Dám sem fotku toho konektoru, třeba se někdo chytí... | dej sem fotku toho grilu   |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mardzin Anonymní
|
Zaslal: 03.07.08 08:24 Předmět: |
|
|
detail na dráty na konektoru samice
detail na dráty protikusu - samce
celkový pohled na motor
Opravdu někdo netuší praktické zapojení toho samce - pomalý a rychlý chod ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cawba

Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 1616 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 03.07.08 08:34 Předmět: |
|
|
Napis mi vecer SZ, mohl bych to najit! _________________ ex R19 1.9D PH.II (16V Inspired) -> BMW Power
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 03.07.08 17:42 Předmět: |
|
|
na te fotce vidim na tech konektorech nejake znaceni tak podle toho schematka by to melo jit poznat  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 03.07.08 17:49 Předmět: |
|
|
2 vypada na kostru,3 asi dobehovy kontakt,1 a 4 rychle a pomalu
a nahore na tom schematku mas jeste a1,b1... atd jedno z tech znaceni by melo byt i na konektoru _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 03.07.08 17:56 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | 2 vypada na kostru,3 asi dobehovy kontakt,1 a 4 rychle a pomalu
a nahore na tom schematku mas jeste a1,b1... atd jedno z tech znaceni by melo byt i na konektoru | na te fotce je na tom konektoru 1 a 2 svisle a A, B a C vodorovne (3 a 4 ne)  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 03.07.08 17:58 Předmět: |
|
|
na tak to je to a1 b1 c1 atd jak sem taky psal _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 04.07.08 14:34 Předmět: |
|
|
tak podle te fotky mi to prijde ze na strane samce by mela byt zem cerny
pomaly sedy a rychly fialový _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mardzin Anonymní
|
Zaslal: 05.07.08 15:08 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | tak podle te fotky mi to prijde ze na strane samce by mela byt zem cerny
pomaly sedy a rychly fialový |
ještě přidávám názor z jiného fóra, který se ale prakticky shoduje s Rostou a jdu to testnout.
červená- by měla být stálych +12V pro doběhový kontakt
černý- je kostra
zeleny- sepnutych +12V doběhového kontaktu,při vypnutém je kostra
bílý-rychly
fialový- pomalejší nebo opačně ve schématu jsou oba označene jako bílé barvy |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|