Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

el. spotřebiče v.s. spotřeba paliva
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 02.07.08 07:14    Předmět: el. spotřebiče v.s. spotřeba paliva Citovat

Možná jsem uplnej kretén,ale kdosi mi před chvilkou začal vehementně tvrdit,že spotřeba el. energie v autě zvedá i spotřebu paliva. Takže pokud budu mít zapnutá světla,rádio na plný koule k tomu budu mít puštěnej ventilátor,tak budu mít větší spotřebu paliva,než kdybych to měl všecko vypnuté. Pokud tato teorie kutečně platí,tak mě zajímá proč. Podle mě je to holej nesmysl!!! Alternátor přeci klade stále stejnej odpor bez ohledu na jeho elektrické zatížení ne????
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 02.07.08 09:27    Předmět: Citovat

je to nesmysl, alternator ma otacky podle otacek motoru... ne motor podle alternatoru Laughing tudiz logicky at si toho tam zapojis kolik chces, dobiji ti max. to co dokaze a i kdyby ses rozkrajel, proste vic neda, tudiz pokud toho pozapojujes moc, tak ti akorat nedobije baterku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 02.07.08 09:50    Předmět: Citovat

Taky to tak nějak vidím. Že zkrátka budiž,nějakej odpor tomu motoru ten alternátor klade,ale ten odpor je konstantní bez ohledu na to kolik proudu dodává do sítě.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rumcajs



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 760
Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava

PříspěvekZaslal: 02.07.08 10:59    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
Taky to tak nějak vidím. Že zkrátka budiž,nějakej odpor tomu motoru ten alternátor klade,ale ten odpor je konstantní bez ohledu na to kolik proudu dodává do sítě.

To si nech "patentovat" - Bursík z Tebe bude mítr radost. Teď ohne prdel, s rostoucím odběrem více zatěžuješ zdroj, takže alternátor by měl klást i větší odpor. Nebudeme polemizovat, že baterka trvale něco bere a další taky - výkon altíku je proti výkonu motoru asi úplně někde jinde, takže vliv na spotřebu minimální.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
reezy
pískač


Založen: 18.2.2008
Příspěvky: 6222
Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov

PříspěvekZaslal: 02.07.08 11:15    Předmět: Citovat

Pokud máš zapnutou klimatizaci na plno, tak ti roste spotřeba, takže když budeš mět více el. spotřebičů zaplých, tím se spotřeba minimálně určitě zvedne, tím pádem se odběrem zvedne i odpor altíku, jelikož se opotřebovává a proto nemůže reálně být STEJNEJ odpor pořád, ale relativně stejný je Very Happy
A taky to záleží, jakým výkonem budeš "drtit" svoje auto, pokud máš "zanedbatelný věci", tak se spotřeba moc neprojeví a baterku nepředřeš, ale pokud z toho máš jezdící žroucí výkonem, tak se nediv, že ručička palivoměru je zase "u dna" a baterka chudák ani pořádně "dobitá" Rolling Eyes Smile
_________________
2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.

Škoda Octavia I 1.6 55 kW Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Václav Sedlář



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2689
Bydliště - POVINNÉ *: Liberec

PříspěvekZaslal: 02.07.08 11:33    Předmět: Citovat

Já když vypnu/zapnu světla, tak mi to hne s otáčky motoru.
_________________
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 02.07.08 11:47    Předmět: Citovat

Asi mi nerozumíte Sad Jde o to,že já nenalézám VŮBEC žádnou spojitost mezi tím jak dře altík a spotřebou paliva. Prostě alternátor klade přeci stále stejný mechanický odpor ne??!! Prostě má nějaký ložiska, na rotor tlačí uhlíkové sběrače, něco tvoří samotná hmostnost rotoru a řemenice,ale to jsou všecko zátěže které jsou konstantní bez ohledu na to kolik proudu musí alternátor dodat. Maximálně třeba časem ta mechanickej odpor alternátoru stoupne vlivem opotřebení ložisek,ale to je zanedbatelné. No a tenhle mechanickej odpor,kterej se přenáší z alternátoru přes klínovej řemen na motor a tím ho jakoby brzdí a to je podle mně jediný způsob jak může alternátor ovlivňovat spotřebu paliva. Rozhodně je přeci kravina aby stoupl mechanickej odpor alternátoru tím,že ho elektricky zatížím - větší odběr.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
patriotpetr



Založen: 16.11.2007
Příspěvky: 475
Bydliště - POVINNÉ *: Volary

PříspěvekZaslal: 02.07.08 13:16    Předmět: Citovat

a nebudou mezi vinutimi alternatoru jakesi magneticke sili ktere zvetsuji odpor otaceni altiku a tim se musi spalit vic paliva aby vykon motoru zustak sstejny??si skuste dat k sobe dva magnety stejnym polem nebylo by toto mozne reseni???
_________________
Na odpočinku R19 Chamade ph1 1721 cm3/54Kw
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 02.07.08 14:30    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
Asi mi nerozumíte Sad Jde o to,že já nenalézám VŮBEC žádnou spojitost mezi tím jak dře altík a spotřebou paliva. Prostě alternátor klade přeci stále stejný mechanický odpor ne??!! Prostě má nějaký ložiska, na rotor tlačí uhlíkové sběrače, něco tvoří samotná hmostnost rotoru a řemenice,ale to jsou všecko zátěže které jsou konstantní bez ohledu na to kolik proudu musí alternátor dodat. Maximálně třeba časem ta mechanickej odpor alternátoru stoupne vlivem opotřebení ložisek,ale to je zanedbatelné. No a tenhle mechanickej odpor,kterej se přenáší z alternátoru přes klínovej řemen na motor a tím ho jakoby brzdí a to je podle mně jediný způsob jak může alternátor ovlivňovat spotřebu paliva. Rozhodně je přeci kravina aby stoupl mechanickej odpor alternátoru tím,že ho elektricky zatížím - větší odběr.


kdepak je to jak pise rumcajz alternator krome mechanickeho odporu klade jeste odpor ,,magneticky" a ten je tim vetsi cim je alternator vic zatizen ale je to opravdu zanedbatelny vykon na vykon motoru takze vliv na spotrebu je minimalni,ale je.
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 02.07.08 21:54    Předmět: Citovat

rosto je, ale nepoznas to... to jsou zanedbatelne hodnoty, vubec takovou picovinu neres KUNAX, nema to cenu... zkus si schvalne jet 20km a nezapijen radio, ani svetla, ani nic jine, nestahuj el. okna... pak ujed to same, ale rozsvit svetla, mlhovky, radio zapni, pakrta stahni okna a vytahni, jeste si pocvakej vystraznyma kdyz nic nepojede a uvidis, ze na spotrebe to nepoznas!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kubais
Zoofil


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 7176
Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál

PříspěvekZaslal: 02.07.08 22:01    Předmět: Citovat

Víc zapnutých spotřebičů v autě, víc to žere, není to sice tolik abys to poznal, ale v dlohodobém průměru to něco hodí.
Kvůli tomu si i zelení v Rakousku prosadili zrušení denního svícení na autech,pač zjistili ž ena nehodovosti to neubere a zlepší to spotřebu aut a tím i méně splodin atd atd..
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 03.07.08 17:51    Předmět: Citovat

vzdyt sem psal ze ten vliv je minimalni Very Happy
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ufas



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2995
Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně

PříspěvekZaslal: 03.07.08 18:12    Předmět: Citovat

reezy napsal:
Pokud máš zapnutou klimatizaci na plno, tak ti roste spotřeba, takže když budeš mět více el. spotřebičů zaplých, tím se spotřeba minimálně určitě zvedne, tím pádem se odběrem zvedne i odpor altíku, jelikož se opotřebovává a proto nemůže reálně být STEJNEJ odpor pořád, ale relativně stejný je Very Happy
A taky to záleží, jakým výkonem budeš "drtit" svoje auto, pokud máš "zanedbatelný věci", tak se spotřeba moc neprojeví a baterku nepředřeš, ale pokud z toho máš jezdící žroucí výkonem, tak se nediv, že ručička palivoměru je zase "u dna" a baterka chudák ani pořádně "dobitá" Rolling Eyes Smile


A kde si v aute videl klimatizaci na elektriku?? Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
reezy
pískač


Založen: 18.2.2008
Příspěvky: 6222
Bydliště - POVINNÉ *: Oslavany, Brno-venkov

PříspěvekZaslal: 03.07.08 18:55    Předmět: Citovat

Ufas napsal:
A kde si v aute videl klimatizaci na elektriku?? Laughing

Měl bych se přestat dívat na americký dokumenty o autech Laughing Já nevím, jak to je v Evropě, já klimatizaci nevedu Very Happy
_________________
2. místo v celkovém pořadí MORAVIA PARTY 2013.

Škoda Octavia I 1.6 55 kW Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 03.07.08 19:06    Předmět: Citovat

v americe sou klimatizace na elektriku ? Shocked to si spis cetl laninuv topic
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com