Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Cimi
Založen: 23.7.2008 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Starý Plzenec
|
Zaslal: 18.08.09 10:25 Předmět: Klidový odběr z baterie |
|
|
Napadlo vás už někoho změřit si klidový odběr z baterie? Já jsem to zkoušel, protože manželka přišla k autu a nenastartovala. Baterka KO. Přitom nic nesvítilo, rádio nehrálo apod. Změřil jsem obděr při takhle vybité bat. a bylo tam 21mA. Totéž při nabité. Při vytažené pojistce ventilátoru chlazení to kleslo na 17mA. Je možné, že by tak malý proud dokázal vybít baterku? Nemůže k "vybíjení" pomáhat i běh ventilátoru po vypnutí motoru? Připadá mě to divný, protože baterka ( FAAM) je měsíc stará a v práci máme tyhle baterky v autech a jsou v pohodě. _________________ R19 ph1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 18.08.09 13:27 Předmět: |
|
|
Měřils nabíjení při nastartovaném motoru ??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cimi
Založen: 23.7.2008 Příspěvky: 6 Bydliště - POVINNÉ *: Starý Plzenec
|
Zaslal: 18.08.09 14:23 Předmět: |
|
|
Jo jo nabíjení v pořádku. Spíš mám podezření na ten ventilátor, pač kolikrát běží i dost dlouho (po chcípnutím motoru). Brácha má escorta a pokud vypne motor tak se mu vypne i ventilátor. Baterku kupoval přibližně stejně jako já (EXIDE) a bez problémů. Je taky pravda, že toho moc nenajezdim (2x týdně) ale to by nemělo až tak vadit. Si myslím. _________________ R19 ph1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 24.08.09 22:18 Předmět: |
|
|
ten odběr je hodně v normálu..
A jak jsi měřil nabíjení? .. ono jestli s tím jezdíš 2x týdně 10km tak se ani nestihne dobít to startovýní .. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|