Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nastavenie rozvodov
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Andico
Anonymní





PříspěvekZaslal: 06.07.08 20:52    Předmět: Nastavenie rozvodov Citovat

Tak mam zhodenu hlavu valcov z motoru F3N, a zaujimalo by ma ako to vsetko nastavit, aby sa to nezrazilo.. nastavit tie rozvody Smile je to zlozite?
Návrat nahoru
Peca



Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 2794
Bydliště - POVINNÉ *: Hlavní Hrad Brno-Vlezprdelkov,ináč Breclavsko

PříspěvekZaslal: 06.07.08 21:05    Předmět: Citovat

jestli si to nedělal,tak se mdo toho nepouštěj,jinak máš na řemenici rýhu a na podkově taky,musí být zároveň proti sobě.
_________________
www.computery.7x.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 06.07.08 21:35    Předmět: Re: Nastavenie rozvodov Citovat

Andico napsal:
Tak mam zhodenu hlavu valcov z motoru F3N, a zaujimalo by ma ako to vsetko nastavit, aby sa to nezrazilo.. nastavit tie rozvody Smile je to zlozite?
vem si nekoho, kdo ti bude kontrolovat az se ty rysky potkaji at nemusis porad vstavat, sundej PP kolo a vem si racnu a toc... nechcu kecat s velikosti, ale mam pocit ze mezi 16 a 23 (to je presnost, co Laughing)... na druhou stranu, mozna ma peca pravdu, nech to udelat nekoho kdo to umi, nebo rekni kamosovi co se vyzna a "pohlida te" Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ufas



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2995
Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně

PříspěvekZaslal: 06.07.08 21:41    Předmět: Re: Nastavenie rozvodov Citovat

Dunga napsal:
nebo rekni kamosovi co se vyzna:wink:


abys pak měl koho seřvat... Laughing Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Peca



Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 2794
Bydliště - POVINNÉ *: Hlavní Hrad Brno-Vlezprdelkov,ináč Breclavsko

PříspěvekZaslal: 06.07.08 22:00    Předmět: Citovat

špatně to nastavíš a je po motoru.
_________________
www.computery.7x.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 07.07.08 08:38    Předmět: Citovat

Peca napsal:
špatně to nastavíš a je po motoru.
nebo to dobre nastavis a budes ze sebe mit velkou radost Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 07.07.08 08:51    Předmět: Citovat

Tak mu to vysvětlete jak se to má udělat - já si to už přesně nepamatuju,takže bych nerad kázal bludy,ale s kloudným popisem to v pohodě zvládne. Jen co vim,že na řemenici vačky je značka a ta se musí nastavit přesně proti značce na motoru. Pak se musí ještě zkontrolovat kterej válec je ve střihu,resp. kterej pálí. Podle mně by měl bejt ve střihu čtvrtej a tak pálit prdní,ale nevim....řikám,někdo kdo to dělal ti poradí.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 07.07.08 14:32    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
Tak mu to vysvětlete jak se to má udělat - já si to už přesně nepamatuju,takže bych nerad kázal bludy,ale s kloudným popisem to v pohodě zvládne. Jen co vim,že na řemenici vačky je značka a ta se musí nastavit přesně proti značce na motoru. Pak se musí ještě zkontrolovat kterej válec je ve střihu,resp. kterej pálí. Podle mně by měl bejt ve střihu čtvrtej a tak pálit prdní,ale nevim....řikám,někdo kdo to dělal ti poradí.


dole mas znacky na ozubenym kole na bloku a na remenu ,nahore je to same na vacce remenu a byva i neco na bloku nebo viku ventilu a pak mas jeste sipku smeru otaceni na remenu a pak uz akorat spravne napnout
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andico
Anonymní





PříspěvekZaslal: 07.07.08 18:05    Předmět: Citovat

tak na remenici rozvodoveho remena klukovej hriadely tu znacku nemozem najst, mozno koli remenici klinoveho remena ktora je este na tej tiez... Kluc je 18-ka... a zlozene sme to uz raz mali, ale asi sme sa sekli o jeden zub, stretli sa 2 vyfukove (2. a 3.) s valcami, no nevizera byt velka skoda na tom... a znacky, no tak ak sa remen uz vymienal a hlavu mali zhodenu a mali z nejakeho dovodu zhodene aj remenice tak to uz nemusi sediet... pri kazdom zhadzovani by sa pokial viem mali spravit nejake znacky ako to je natocene napr. bodky pomocou kirnera... a toto mi je jasne ze znacka na znacke musi sediet, len to potrebujem vediet, keby to nebolo nijako oznacene, daju sa ventily nejako potom nastavit? (proste bez oznacenia ako to ma byt)
Návrat nahoru
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 07.07.08 18:08    Předmět: Citovat

Andico napsal:
tak na remenici rozvodoveho remena klukovej hriadely tu znacku nemozem najst, mozno koli remenici klinoveho remena ktora je este na tej tiez... Kluc je 18-ka... a zlozene sme to uz raz mali, ale asi sme sa sekli o jeden zub, stretli sa 2 vyfukove (2. a 3.) s valcami, no nevizera byt velka skoda na tom... a znacky, no tak ak sa remen uz vymienal a hlavu mali zhodenu a mali z nejakeho dovodu zhodene aj remenice tak to uz nemusi sediet... pri kazdom zhadzovani by sa pokial viem mali spravit nejake znacky ako to je natocene napr. bodky pomocou kirnera... a toto mi je jasne ze znacka na znacke musi sediet, len to potrebujem vediet, keby to nebolo nijako oznacene, daju sa ventily nejako potom nastavit? (proste bez oznacenia ako to ma byt)


musi to sedet na origo znackach zadne delani svojich
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andico
Anonymní





PříspěvekZaslal: 07.07.08 18:12    Předmět: Citovat

v stredu sa nato ideme pozret z automechanikom - jeden znamy, tak som zvedavy co nam na to povie.. Rolling Eyes
Návrat nahoru
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 07.07.08 18:58    Předmět: Citovat

Tu to mas

Poloha rozvodoveho kola na vacke je jasna, tam ti musi sediet znacka na kolecku proti znacke na kryte rozvodov. Poloha kluky : ked davas novy remen tak na nom su znacky a tie ti musia sediet, jedna s rozvodovym koleckom vacky a druha zo znackou rozvodoveho kolecka kluky (vid obr. sipka ukazuje na tu znacku na kluke ), ked mas remen stary tak vedla olejovej mierky je na bloku zatka na 17 kluc, ktoru ked vysrobujes, tak ak je piest prveho valca hore, tak cez ten otvor ti do kluky zapadne vhodna tycka napr. vrtak, teraz z hlavy neviem ci 6 alebo 8, zaroven v okienku na prevodovke musis vidiet znacku na zotrvaku. Napnutie: do krytu rozvodov z boku zasrobujes srob m6 a tym sponujes kladku ( na obrazku je to sedmicka), treba aspon dva krat pretocit motorom (najlepsie bez sviecok) v smere hodinovych ruciciek a potom to primerane nasponovat, take univerzalne je aby sa dalo remenom otocit o 90 stupnov ked ho chytis prstami v mieste medzi sponovacou kladkou a nahonom olejoveho cerpadla t.j. tam ako je ta sipka na tom obr.

_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Andico
Anonymní





PříspěvekZaslal: 12.07.08 10:21    Předmět: Citovat

ten nakres s autodata mi velmi nepomohol Very Happy to ze je na remenici vacky znacka a zaroven i na kryte rozvodoveho remena je jasne... No na tom zotrvacniku, ked sa budete nudis skuste si pozret tie znacky.. je tam minimalne 6 roznych oznaceni - HU 1. a 4. piestu, HU 2. a 3. piestu, Piesty v rovine, atd... a aj ten vrtak sa da vzdy vlozit hlboko do klukovky ked je to na jednej zo znaciek. A okrem toho na kryte prevodovky je 5 rysiek, cize ku kazdej sa to da zapasovat, a zakazdym to je nieco ine. Nenasiel by sa niekto zo zlozenym a pojazdnym motorom F3N ( ak je to na inych inak) ze by auto posunul tak aby sedela znacka na remenici vacky ako ma byt, a odfotil by znacku na zotrvacniku ako ma vlastne byt? ( a k tomu potrebujem aj vediet polohu aspon jedneho piestu, pretoze 1 otacka zotrvacnika = pol otacky kluky, t.j. jedna znacka plati aj pre 1. a 4. piest v HU rovnako ako pre 2.a 3. piest v HU - zlozite vysvetlovanie Very Happy) vcera som s tym 4 a pol hodiny saskoval a nic z toho. A motor by sa rozbit nemal v pripade ze nechyti a neprerazi vybuch cez saci ventil ze ho spaly abo do vyfuku abo ventyli vs. valce Very Happy... Potrebujem tu foto, alebo nejakeho Renault mechanika nech helpne Very Happy
Návrat nahoru
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 12.07.08 12:51    Předmět: Citovat

Andico napsal:
ten nakres s autodata mi velmi nepomohol Very Happy to ze je na remenici vacky znacka a zaroven i na kryte rozvodoveho remena je jasne... No na tom zotrvacniku, ked sa budete nudis skuste si pozret tie znacky.. je tam minimaln...toho. A motor by sa rozbit nemal v pripade ze nechyti a neprerazi vybuch cez saci ventil ze ho spaly abo do vyfuku abo ventyli vs. valce Very Happy... Potrebujem tu foto, alebo nejakeho Renault mechanika nech helpne Very Happy
sry, nedocetl jsem cele co pises, nejak dneska nezvladam vnimat vic jak 3 radky.... ale ty znacky u klikovky, ty jsou dycky pred tou ryckou kerou hledas, takze kdyz tocis, tak se ti tam tahle mihne a vis, ze bude to co potrebujes Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andico
Anonymní





PříspěvekZaslal: 12.07.08 13:10    Předmět: Citovat

Dunga napsal:
Andico napsal:
ten nakres s autodata mi velmi nepomohol Very Happy to ze je na remenici vacky znacka a zaroven i na kryte rozvodoveho remena je jasne... No na tom zotrvacniku, ked sa budete nudis skuste si pozret tie znacky.. je tam minimaln...toho. A motor by sa rozbit nemal v pripade ze nechyti a neprerazi vybuch cez saci ventil ze ho spaly abo do vyfuku abo ventyli vs. valce Very Happy... Potrebujem tu foto, alebo nejakeho Renault mechanika nech helpne Very Happy
sry, nedocetl jsem cele co pises, nejak dneska nezvladam vnimat vic jak 3 radky.... ale ty znacky u klikovky, ty jsou dycky pred tou ryckou kerou hledas, takze kdyz tocis, tak se ti tam tahle mihne a vis, ze bude to co potrebujes Wink


uuha, nejako som tomu nepochopil tomu postupu, prepac Embarassed , lenze tych rysiek tam je viacej, a ja neviem ktora je ta prava


Naposledy upravil Andico dne 12.07.08 13:16, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com