Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ufas
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 11.06.08 20:46 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | Ufas napsal: | ale těch 80 kobyl se začne projevovat až při 5500ot ne? |
podle mě to musi byt žive už odspodku... každe 8V je odpod živější než 16V to potřebuje dýchat tj 4500ot/min a výš ... ale tohle.. no chtěl bych se svézt.. 1.4 80ps kura auto do města uplně luxusni nemyslite?? |
no jak tak nad tim premejsim, tak mlada ma 1,4 s 57,5 kW a zivejsi nez moje 1,7 s 54kW to teda neni... kdyz v tom jedes sam, tak ty kobylky se projevi fakt az nad 3000 a kdyz nekoho vezes, tak radsi zustanou zalezly ve staji a serou na tebe... |
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16283 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
Zaslal: 11.06.08 20:49 Předmět: |
|
|
Ufas napsal: | a kdyz nekoho vezes, tak radsi zustanou zalezly ve staji a serou na tebe... |
_________________ Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Slavo
Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 11.06.08 20:56 Předmět: |
|
|
sa to tu ale ňák rozbehlo _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
|
JeryP Želva
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 11.06.08 21:07 Předmět: |
|
|
Tak ted potrebuju ja nejakej komentar k 2L MPI co byl v lagunach jakej je rozdil mezi 1.8R19 SPI a MPI co byl v 19cka Ph2?? _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 12.06.08 06:02 Předmět: |
|
|
Ufas napsal: | LANiN napsal: | mckoci napsal: | kdo ma E6J??..to musi docela litat ne ?? |
tak tenhle motor vidim uplně prvně .. a u R19 svody zepředu no to čumim teda |
uz sem se po nem jednou ptal... a prej se daval do aut v turecku nebo co... |
E6J je 1,4 karbec u nas se to asi ani neprodavalo a neni to ani videt u nas jezdivaji E7J to je strikacka(taky ji mam)a daval se ten motor i do prvnich meganu _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
StyflerZ1
Založen: 15.12.2007 Příspěvky: 301 Bydliště - POVINNÉ *: Alcossebre-Castellon,Espana
|
Zaslal: 22.06.08 17:28 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | F3P - 1794 cm³, 88PS
F3P - 1794 cm³, 107PS
| ten 107PS .... TO SE MI LIIIIIIBIIIII!!!! _________________ Renault19 cabrio 1.8/65kw Je to životní styl.... a tohle '' taky....
Lepsi je bejt mrtvej nez-li druhej |
|
Návrat nahoru |
|
|
JeryP Želva
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 23.06.08 09:00 Předmět: |
|
|
Jo ja ten motor mam, jen je bez PC to odeslo na dovcu a ted ho nemuzu sehnat. Tak bych tam dal toho dvulitrika z Laguny to bylo taky MPI a docela stejny jako tohle MPI z 19cky.. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
|
wojcs
Založen: 27.1.2009 Příspěvky: 36 Bydliště - POVINNÉ *: litovel
|
Zaslal: 28.01.09 16:55 Předmět: |
|
|
Nevíte náhodou někdo kde by se daly sehnat díly na motor E6J? |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 28.01.09 17:05 Předmět: |
|
|
wojcs napsal: | Nevíte náhodou někdo kde by se daly sehnat díly na motor E6J? | že by v kramu ? zaleži co potřebuješ _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
wojcs
Založen: 27.1.2009 Příspěvky: 36 Bydliště - POVINNÉ *: litovel
|
Zaslal: 28.01.09 17:32 Předmět: |
|
|
No tak teď zrovna bych potřeboval spíš než díly na motor asi těsnění co patri mezi parohy a trubku vyfuku.. ma to sice pěknej zvuk ale asi se to nebude líbit lidem v okolí a navíc všechen smard jde dovnitř do kabiny |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 28.01.09 17:35 Předmět: |
|
|
to koupis v kazdych poradnych autodilech _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marv Vítěz Drhlen 2007
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7357 Bydliště - POVINNÉ *: Rousínov u Vyškova
|
Zaslal: 27.02.09 13:40 Předmět: |
|
|
Bude někdo vědet jakej konrétní rozdíl je mezi motorama E6J 80hp a E7J 75hp. Ten první je karbec a druhej je stříkačka, šlo by přehodit vstřikování z E7J místo karbecu na E6J? je mezi těmi motory ještě nějakej další rozdíl? |
|
Návrat nahoru |
|
|
wojcs
Založen: 27.1.2009 Příspěvky: 36 Bydliště - POVINNÉ *: litovel
|
Zaslal: 27.02.09 14:11 Předmět: |
|
|
Marv napsal: | Bude někdo vědet jakej konrétní rozdíl je mezi motorama E6J 80hp a E7J 75hp. Ten první je karbec a druhej je stříkačka, šlo by přehodit vstřikování z E7J místo karbecu na E6J? je mezi těmi motory ještě nějakej další rozdíl? |
To by mě taky zajimalo protoze mi na zahrade stoji taky jedna strikacka |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marv Vítěz Drhlen 2007
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7357 Bydliště - POVINNÉ *: Rousínov u Vyškova
|
Zaslal: 27.02.09 15:43 Předmět: |
|
|
tak už jsem našel pár rozdílů, hlava motoru z toho karbece má o jednu díru míň na čidlo teploty vody a má díru navíc na benzínovou pumpu která je poháněná od vačky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Slavo
Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 13.01.10 01:11 Předmět: |
|
|
Takže to tu trošku oživýme, obnovíme a dáme "dokopy":
C3J 1390cm3, 43kW/58PS
E6J 1390cm3, 58,5kW/80PS .................................................. E7J 1390cm3, 56kW/75PS
F2N 1721cm3, 68kW/92PS
F2N 1721cm3, 68kW/92PS - popis
F3N-L740 1721cm3, 54kW/73PS-bez serva ............................ F3N-L740 1721cm3, 54kW/73PS-servo
F3N-L740 1721cm3, 54kW/73PS ............................................ F3N-L740 1721cm3, 54kW/73PS automatic
F3N-L742 1720cm3, 66kW/90PS-so servom.......................... F3N-L742 1720cm3, 66kW/90PS-bez serva
F3P 1794cm3, 65/66kW//88/90PS ......................................... F3P 1794cm3, 80/81kW//107/109PS
F3P 1764cm3, 99/101kW//135/137PS
F3P 1764cm3, 99/101kW//135/137PS-prierez
1,6 v R19 K7M 1598cm3 66kW/90PS
F8Q 1870cm3, 47kW/64PS diesel .......................................... F8Q 1870cm3, 66kW/90PS turbodiesel
info čerpané kadetade na nete:
http://www.renault19world.de/presentation/controller.php?page=facts_motor&subpage=02
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_R19 _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
|
|