 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
deathadder Anonymní
|
Zaslal: 10.06.08 20:56 Předmět: Výměna motoru |
|
|
Zdarec válec,tak jsem zadřel Poctivě měněný kvalitní olej,veškeré výměny jak mají být a najednou cinkot,brzda,kouř a nazdar motore.
Chci se zeptat,mám R19 16v r.v 92 s novou kastlou,sehnal jsem motor ze staré kastle a nevím jestli vše pasuje jak má a jestli tam není nějaký problém,nevím třeba v uchycení převodovky,nebo snad nějaká hadic jinak,nebo prostě něco,ten nový motor je taky rok 92,ale ze staré kastle,prosím za radu,díky.[/b]
Naposledy upravil deathadder dne 10.06.08 22:39, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 10.06.08 21:00 Předmět: |
|
|
vše by mělo byt určitě stejne |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 11.06.08 06:13 Předmět: |
|
|
Tyjo,to fakt nechápu,jak se může zadřít motor. Slyšim každou chvíli,že někdo zadřel motor,ale já u toho nikdy nebyl natož abych si to sám zkusil A to že motory honim jak vzteklej. Přeci pokud v tom je olej,pokud se to nepřehřejvá,pokud nejsou vymletý rozvody,tak se to nemůže zadřít ne? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 11.06.08 06:21 Předmět: |
|
|
Svůj 8V 66kW jen lehce připotkal a to jen svou nedbalostí - nevyměnil jsem včas rozvody. Takhle jsem jednou dělal s kamarády kraviny na parkovišti, opřel jsem to o omezovač a gumoval a gumoval a přes ručku a zase gumoval a zase přes ručku a takhle asi 3minuty v podstatě neustále na omezovači a po tomhle kousku mi ten motor začal jakoby cvrdlikat a jel na tři válce. Když se to rozdělalo,tak se zjistilo,že jeden ventil mám podpálenej,druhej ohnutej a třetí nějak ťuknutej, takže ventily se vyměnily,udělaly se rozvody a hotovo. Nic jinýho tomu motoru nebylo ani omylem. Leju tam Texaco Havoline polosynth. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 11.06.08 07:01 Předmět: |
|
|
jedinej rozdil je tam ve vanach u starejxh modelu je plechova vana a jina převodvka ..pokud maš novej model tak už budeš mit vanu hlinikovou takže musiš na ten motor přendat hlinikovou vanu a bude to jinak pasovat bez problemu ... _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
deathadder Anonymní
|
Zaslal: 11.06.08 08:26 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | jedinej rozdil je tam ve vanach u starejxh modelu je plechova vana a jina převodvka ..pokud maš novej model tak už budeš mit vanu hlinikovou takže musiš na ten motor přendat hlinikovou vanu a bude to jinak pasovat bez problemu ... |
Super,díky,vanu mám hliníkovou,jen snad bude pasovat na blok,ale říkáš,že stačí vyměnit,tak asi pasovat bude,díky za info. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
deathadder Anonymní
|
Zaslal: 11.06.08 08:27 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Svůj 8V 66kW jen lehce připotkal a to jen svou nedbalostí - nevyměnil jsem včas rozvody. Takhle jsem jednou dělal s kamarády kraviny na parkovišti, opřel jsem to o omezovač a gumoval a gumoval a přes ručku a zase gumoval a zase přes ručku a takhle asi 3minuty v podstatě neustále na omezovači a po tomhle kousku mi ten motor začal jakoby cvrdlikat a jel na tři válce. Když se to rozdělalo,tak se zjistilo,že jeden ventil mám podpálenej,druhej ohnutej a třetí nějak ťuknutej, takže ventily se vyměnily,udělaly se rozvody a hotovo. Nic jinýho tomu motoru nebylo ani omylem. Leju tam Texaco Havoline polosynth. |
U mě taky vše vyměněno jak má,ale motor už dost zkusil a má 265000 najeto,já se ani moc nedivím,že se zadřel. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 11.06.08 08:58 Předmět: |
|
|
Aha,no to už je hodně najeto,tak to se dá omluvit taková havárka,ale stejně si myslim,že by měl vydržet víc... _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
deathadder Anonymní
|
Zaslal: 11.06.08 09:42 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Aha,no to už je hodně najeto,tak to se dá omluvit taková havárka,ale stejně si myslim,že by měl vydržet víc... |
vydržet mohl,protože šlapal bez problémů,ale 3x týdně závody,okruhy,ten motor jel opravdu poslední 3 roky už jen na plno. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 11.06.08 20:19 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | jedinej rozdil je tam ve vanach u starejxh modelu je plechova vana a jina převodvka ..pokud maš novej model tak už budeš mit vanu hlinikovou takže musiš na ten motor přendat hlinikovou vanu a bude to jinak pasovat bez problemu ... |
Vane asi davali tak, ze aka bola po ruke, lebo ja mam 91 origo motor a vana je hlinikova a este mam jeden motor tiez 91 a tiez je vana hlinikova. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|